کد خبر : 15961 / /
/

 

امروزه بسیاری از مردم به دنبال راه اندازی کسب و کاری در منزل هستند که بتوانند در زمان فراغت خود نیز سرمایه ای را بدست آورند. کارآفرینی به موضوعی مهم در کشور ما تبدیل شده است و هرکس بتواند برای خود کاری را راه بیندازد ، قطعا تجربه و پول های خوبی را بدست می آورد.

کارمندان و افراد دولتی نیز می توانند در زمان های غیر اداری و وقتی که در منزل هستند ، برای خود کارآفرین باشند. تولید کسب و کار نیاز به سرمایه زیادی ندارد و شما می توانید در ابتدا از قدم های کوچک شروع کنید و سپس به قله های بالا برسید. در این مقاله می خواهیم شغل هایی که با سرمایه 30 میلیون قابل انجام شدن هستند را برای شما شرح دهیم تا از آنها برای خود بهره بگیرید. تا انتها با ما همراه باشید.

کارآفرینی با سرمایه 30 میلیون

سئو و دیجیتال مارکتینگ

یکی از بهترین شغل و کسب و کار هایی که می توان با سرمایه 30 میلیون و یا کمتر از آن شروع کرد ، تهیه و تاسیس وب سایت و کار کردن با آن است. حتما میدانید که امروزه افراد بسیار زیادی در حوضه سئو و مدیریت سایت مشغول به کار هستند و توانسته اند از این جهت برای خود رفاهی را به ارمغان آورند.

شما هم می توانید در منزل و با داشتن یک لپ تاپ و یا کامپیوتر وب سایت خود را تهیه کنید و در ادامه تولید محتوا را انجام دهید. دقت داشته باشید که در ابتدا شما باید آموزش های لازم سئو را ببینید تا بتوانید این موضوع را به خوبی درک کنید و سپس به پرداختن وب سایت حرکت کنید.

همچنین اگر شما دارای مدرکی در خصوص ارائه خدمات آموزشی دارید ، می توانید به افراد مبتدی آموزش های لازم را بدهید و برای خود درآمد کسب کنید. شما اگر بتوانید در زمینه سئو و تولید محتوا به مهارت خوبی برسید ، سرمایه شما به خودتان برمیگردد و می توانید درآمد های بسیار نجومی را کسب نمایید.

اگر میخواهید در زمینه سئو فعالیت کنید باید سئو را به خوبی یاد بگیرید. آموزش سئو به زبان ساده می تواند به شدت به یادگیری شما در این حوزه کمک کند که شما میتوانید در وبسایت پلاتیوم ، سئو را از صفر تا صد بیاموزید.

7

کسب درآمد از اینستاگرام

یکی دیگر از کارهایی که امروزه افراد زیادی به سمت آن حرکت کرده اند و توانسته اند به موفقیت برسند ، کسب درآمد از اینستاگرام است. شما می توانید به روش های مختلفی در این فضا به تولید محتوا و درآمد برسید. اگر وب سایت فروشگاهی و یا آموزشی دارید ، حتما در اینستاگرام نیز آن را گسترش دهید تا کسب و کار شما بهتر دیده شود. اگر قصد دارید کار خود را از اینستاگرام شروع کنید نیز این اتفاق شدنی می باشد.

بسیاری از افراد نیز قصد دارند که در اینستاگرام به بلاگری بپردازند. همانطور که احتمالا در این فضا دیده اید ، افراد بسیار زیادی هستند که فقط از اینستاگرام به پول های زیادی رسیده اند. پس این اتفاق می توانید برای شما نیزعملی باشد. فقط باید قبل شروع کسب و کار خود ، آموزش های لازم و اصول تولید محتوا و پست گذاری در اینستاگرام را بدانید که بتوانید کاربران زیادی را به خود جذب کنید.

مربیگری

اگر فردی هستید که به ورزش علاقه زیادی دارید و در این زمینه دارای استعداد خوبی هستید ، می توانید مربیگری را نیز انتخاب کنید. شما می توانید با سرمایه 30 میلیون مدارک مربوطه خود را تهیه کنید و سپس تیمی را آماده مسابقات کنید.

قبل از مربیگری باید بر روی فن بیان و اعتماد به نفس خود نیز کار کنید تا شاگردانتان از شما حساب ببرند و شما را یک مربی واقعی بدانند.

از مزایا مربیگری پاره وقت بودن آن است و اینکه وقت زیادی از شما را نمیگیرد. همچنین در تایم تمرین و مسابقه نیز شما احساس خستگی زیادی را نخواهید کرد.

موارد مورد نیاز برای شروع مربیگری عبارت است از: اجاره یک مکان ، اخذ مجوز فعالیت و مربیگری ، بازاریابی ، تهیه موارد اولیه و... است.

شما اگر اصولی و درست به مربیگری بپردازید می توانید در عرض 6 ماه به سود خوبی دست پیدا کنید.

خدمات آرایشگری

آرایشگری جزء آن دسته از شغل هایی است که تماما دارای سود است. سودی که می توانید در کوتاه مدت آن را بدست بیاورید و به مهارت خود افتخار کنید. این شغل اگرچه یک کار هنری است اما برای یادگیری آن باید علم آرایشگری و اصول مخصوص آن را بدانید. در ابتدا سعی کنید تا 6 ماه آموزش ببینید و به عنوان شاگرد در جایی فعالیت کنید و وقتی دست شما راه افتاد و توانستید بر این حرفه مسلط شوید ، وقت برپایی خدمات آرایشگری خودتان است.

موارد مورد نیاز برای شروع آرایشگری به صورت حرفه ای عبارت است از: خرید یا اجاره مکان ، اخذ مجوز فعالیت ، شرکت در دوره های مختلف آموزشی آرایشگری ، میز ، صندلی ، موارد آرایشگری مورد نیاز ، استخدام نیروی کمکی و... است.

شاید برای شما سوال به وجود بیاید که می توان همه ی این کار ها را با 30 میلیون انجام داد؟ باید بگویم که در ابتدا شما باید قانع باشید و با شرایط سخت کار کنید و بعد از حدود 6 ماه که توانستید به سود برسید ، دست به تغییر شرایط خود بزنید.

شیرینی فروشی اختصاصی

برای شروع کار در زمینه شیرینی فروشی ابتدا باید آموزش های لازم را ببینید. در ادامه با کسب مهارت های لازم و احداث کارگاه مورد نظر خود می توانید با استخدام چند نیروی کمکی ، به سفارش گیری پرداخته و از این راه درآمدزایی کنید.

شیرینی فروشی برای مردم بسیار هوس انگیز و فوق العاده است و اگر شما بتوانید رضایت آنها را در زمان کمی بدست آورید ، می توانید به کسب و کار خود توسعه ببخشید.

موارد مورد نیاز برای راه اندازی شیرینی فروشی شامل: اجاره مکان ، اخذ مجوز بهداشت ، رعایت نظافت ، تامین قالب های مورد نیاز ، دوره آموزشی ، شیرینی ، ویترین شیرینی فروشی ، دستگاه همزن برقی ، قهوه جوش صنعتی و... است.

شما می توانید بعد از 6 ماه به سود خوبی برسید. میانگین سود حاصله از کسب و کار شیرینی فروش حداقل 4 میلیون در ماه است.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم تا شغل و کسب کار هایی که با 30 میلیون می توان آنها را احداث کرد را برای شما به نمایش بگذاریم. امیدواریم که مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و بتوانید ازآن در جهت بهبود خود استفاده کنید. توصیه اکید من به شما این است که به گزینه اول یعنی سئو و دیجیتال مارکتینگ بیشتر توجه کنید زیرا درآمد این شغل از سایر روش ها بیشتر است و به سرمایه کمتری نیز احتیاج دارد. میزان درآمدی که شما میتوانید از حوزه سئو کسب کنید حداقل 10 میلیون تومان و حداکثری ندارد. بسیاری از وبسایت ها هستند که در ماه فروش های میلیاردی دارند و شما نیز میتوانید با راه اندازی وبسایت خود چنین درآمدهایی را داشته باشید.

به شرطی که اولا سئو را از منبع معتبری یاد بگیرید و هرگز دست از تلاش بر ندارید و به یک مدیر سئو تبدیل شوید! ممنون که تا آخر همراه ما بودید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.