کد خبر : 16009 / /
/

بعضی از انواع ویزای کانادا مانند ویزای تحصیلی کانادا و ویزای توریستی کانادا، ویزای مهاجرتی محسوب نمی شوند. با داشتن این نوع ویزاها، فقط می توان به کانادا برای مدت مشخصی سفر کرد. برای دریافت ویزای کانادا باید مراحل مختلفی طی شود. در قدم اول باید نوع ویزایی که قصد دریافت آن را دارید؛ انتخاب نمائید و با قوانین جدید، هزینه ها و مدارک مورد نیازی که باید برای دریافت ویزای کانادا ارائه کنید، آشنا شوید. در این مقاله به بررسی شرایط جدید دریافت ویزای تحصیلی کانادا و ویزای توریستی کانادا می پردازیم که سریع ترین ویزاهای کانادا نیز هستند.

ویزای توریستی کانادا

اخذ ویزای توریستی کانادا به روش های مختلفی امکان پذیر است. ویزاهای توریستی کانادا دو نوع مختلف دارند. ویزای توریستی یک بار ورود، تنها به شما اجازه می دهند که یک بار به کانادا وارد شده و تا ۶ ماه در این کشور اقامت داشته باشید. اما با داشتن ویزای مولتی کانادا، می توان بدون محدودیت به کانادا وارد شد. اما مهلت اعتبار این ویزای توریستی کانادا نیز تنها ۶ ماه است. شما با داشتن ویزای توریستی کانادا، اجازه کار کردن و تحصیل در کشور کانادا را ندارید. اما می توانید از خدمات درمانی کانادا با داشتن ویزای توریستی استفاده کنید.

کانادا کشوری است با جاذبه های توریستی بی نظیر و طبیعت زیبا که گردشگران را از سراسر جان به سوی این سرزمین می‌کشاند. سالیانه میلیون ها توریست با هدف گردش و تفریح یا دیدار با افراد خانواده و دوستان و آشنایان، با دریافت ویزای توریستی کانادا بصورت کاملا قانونی به این کشور سفر می کنند. به همین منظور اگر قصد سفر به کانادا را دارید لازم است تا از مجوز ورود به این کشور و ویزای کانادا برخوردار باشید.

چطور ویزای توریستی کانادا بگیریم؟

کسانی که می خواهند اقدام به اخذ ویزای توریستی کانادا کنند؛ نباید هیچ گونه سابقه کیفری داشته باشند. همچنین برای دریافت ویزای توریستی کانادا باید تمکن مالی خود را اثبات کنید. داشتن سلامت جسمانی نیز یکی دیگر از شرایط ویزای توریستی کشور کانادا می باشد. در مصاحبه دریافت ویزا، باید افسر مهاجرت قانع شود که شما پس از اتمام مهلت ویزا به کشور خود باز می گردید.

5

ویزای کاری کانادا

مهاجرت به کشور کانادا از طریق ویزای کار کانادا نیاز به سرمایه‌ی زیادی ندارد. اما اگر چه نیاز به سرمایه زیادی ندارید. ولی نیاز است، رزومه قوی در زمینه شغلی خود داشته باشید و از آن مهم‌تر کشور کانادا به نیروی کاری در آن زمینه نیاز داشته باشد. پارامترهای مختلفی برای کسب امتیاز برای افزایش شانس شما در این حوزه وجود دارد. برای مثال تحصیلات شما بخش مهمی از امتیازتان را تشکیل می دهد. کمترین امتیاز اختصاص به مقطع دیپلم دارد که پنج امتیاز است و بیشترین امتیاز اختصاص به مقطع دکتری دارد که بیست و پنج امتیاز است. به غیر از این مورد دانش زبانی و همچنین سابقه کاری شما هم در حوزه کسب امتیاز برای ویزای کار کانادا حائز اهمیت است.

ویزای تحصیلی کانادا

اخذ ویزای تحصیلی کانادا، با شرایط سنی و مالی خاصی در این کشور امکان پذیر می باشد. کانادا یک کشور پیشرفته، محسوب می شود. این کشور در شمال قاره آمریکا  قرار گرفته و تنها با ایالات متحده مرز زمینی دارد. دانشگاه های کانادا در سطح جهان مطرح هستند و جز دانشگاه های برتر دنیا می باشند.‌ در نتیجه افراد زیادی علاقه دارند تا در این دانشگاه ها تحصیل کنند. تحصیل در کانادا، هم برای دانش آموزان و هم دانشجویان خارجی امکان پذیر است. دانشجویان خارجی با ویزای تحصیلی کانادا اجازه کار کردن را نیز دارند. در نتیجه می توانند تا حدودی هزینه زندگی و تحصیل خود در کانادا را به دست بیاورند. دانش آموزانی که قصد مهاجرت تحصیلی به کانادا را دارند؛ باید همراه سرپرست قانونی خود به این کشور بروند.

برای اطلاعات تکمیلی درباره ویزای تحصیلی کانادا به لینک زیر مراجعه کنید:

https://atlantic724.com/%d9%88%db%8c%d8%b2%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%af%d8%a7/

اگرچه کشور کانادا با فراهم آوردن فرصت های زندگی و پیشرفت عادلانه و برابر برای افراد و نیز بهره مندی از برترین و به روز ترین مراکز علم و دانش دنیا، شرایط ایده آلی را در مقایسه با کشورهای دیگر دارد. اما برای رسیدن به این شرایط ایده آل به ویژه دریافت ویزای تحصیلی کانادا، باید فرد متقاضی قبل از هرچیز متناسب با مقطع تحصیلی خود مدرک زبان انگلیسی را به دانشگاه مورد نظر ارائه کند.

6

چطور ویزای تحصیلی کانادا بگیریم؟

برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا باید شرایط ویژه ای داشته باشید. یکی از مهم ترین نکاتی که در خصوص ویزای تحصیلی کانادا، مطرح می باشد؛ داشتن پذیرش از مراکز آموزشی می باشد. شما باید از قبل با موسسه آموزشی که قصد تحصیل در آن را دارید مکاتبه کرده و نامه پذیرش را دریافت کنید.‌ در این پذیرش نامه، تاریخ شروع تحصیل شما و پایان آن ذکر شده است. اما به غیر از داشتن پذیرش نامه، داشتن تمکن مالی یکی دیگر از مهم ترین شرایط اخذ ویزای تحصیلی می باشد. به طور کلی اگر بخواهید به هر کشوری مهاجرت کرده ویزای آنجا را به دست بیاورید باید تمکن مالی کافی را داشته باشید. شما با داشتن تمکن مالی به دولت کانادا اثبات می کنید که می توانید هزینه های زندگی خود را تامین کنید.

حرف آخر درباره دریافت ویزای کانادا

اخذ ویزای کانادا و مهاجرت به این کشور نسبت به اخذ ویزای کشوری مانند ایالات متحده آمریکا آسان تر می باشد. به همین دلیل ایرانی های زیادی به کانادا مهاجرت می کنند. کانادا با ایران روابط دیپلماتیک ندارد، در نتیجه اگر می خواهید ویزای کانادا را دریافت نمائید؛ باید به کشورهای همسایه ایران بروید و به سفارت یا کنسولگری کانادا در آن کشور مراجعه کنید. همچنین شما می توانید با کمک گرفتن از مشاوران آتلانتیک ۷۲۴ در این زمینه، مدارک خود را به درستی آماده کنید تا درخواست شما رد نشود.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تلفنی رایگان به وبسایت آتلانتیک 724 (atlantic724.com) مراجعه کنید. 

ایمیل: info@atlantic724.com

تلفن: ۸۹ ۹۰ ۱۹۶ ۹۱۲ ۹۸+   –   ۸۵ ۶۵ ۰۷ ۹۱ ۲۱ ۹۸+

شنبه تا چهارشنبه: 9 - 17

پنجشنبه: 9 - 14

آدرس: ایران – تهران – ملاصدرا – خیابان شیراز جنوبی – خیابان گرمسار شرقی –  پلاک ۲۶ – طبقه پنجم

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.