کد خبر : 16166 / /
/

 

افزایش فروش در اینستاگرام با خرید فالوور فیک

این روزها بسیاری از کسب و کارها از قابلیت های اینستاگرام برای معرفی محصولات و خدمات خود و در نتیجه فروش بیشتر استفاده می کنند و اینستاگرام با داشتن تعداد کاربران زیاد، این فرصت را برای صاحبان کسب و کار فراهم ساخته است تا به کسب درآمد بیشتر بپردازند. همانطور که می دانید مخاطب بیشتر در اینستاگرام برابر است با فروش بیشتر اما چگونه و از چه راه هایی می توان مخاطبان بیشتری جذب کرد؟ افزایش فروش در اینستاگرام با خرید فالوور فیک، یکی از روش های پیشنهادی است که در این صفحه می خواهیم بیشتر درباره این موضوع صحبت کنیم.

تاثیر فالوور بیشتر بر فروش بهتر اینستاگرام چیست

فالوورها نقش اصلی را در فروش بیشتر محصول یا خدمات شما خواهند داشت. فالوور واقعی علاوه بر اینکه در پیج اینستاگرام شما فعالیت مثبت دارد و در پست ها و استوری ها تعامل دارد، باعث پیشرفت پیج می شود و به مرور از مخاطب پیج تبدیل به مشتری پیج خواهد شد.

بنابراین داشتن فالوور بیشتر در اینستاگرام دو مزیت دارد؛ مزیت اول پیشرفت پیج شما با تعاملی که دارد و مزیت دوم فروش بیشتر شما و تبدیل فالوورها به مشتری.

چگونه فالوور های پیج اینستاگرام خود را افزایش دهیم

افزایش فالوورهای پیج اینستاگرام کار ساده ای نیست و نیاز به تلاش و صبوری زیادی دارد. در این شبکه اجتماعی میلیون ها نفر عضو هستند که هر یک سلیقه و علاقه متفاوتی دارند بنابراین شما برای اینکه بتوانید کاربران را به سمت محتوای پیج خود جلب کنید و آنها را حداقل برای چند ماه در پیج خود ماندگار کنید تا تبدیل به مشتری شوند، کار سختی دارید.

بنابراین برای افزایش فالوور در اینستاگرام باید صبور باشید و در کنار آن محتوای جذاب و ارزشمند برای مخاطبان تولید کنید و لازم است که برای پیج خود هزینه کنید تا بتوانید فالوور های بیشتر و واقعی جذب کنید.

به جزء روش اصولی افزایش تعداد فالوور، می توانید فالوور بخرید اما آیا افزایش فروش در اینستاگرام با خرید فالوور فیک ممکن است؟ فالوور های فیک چه کمکی به فروش بیشتر پیج ما می کند؟ در پاراگراف بعدی به این سوال پاسخ می دهیم.

افزایش فروش در اینستاگرام با خرید فالوور فیک

مسلم است که فالوورهای واقعی که به مرور زمان و با فعالیت مفید در پیج خود جذب کرده اید، کمک بیشتری به پیشرفت پیج شما و افزایش فروشتان می کنند و با تعامل و مشارکت هایی مثل لایک پست و استوری ها، کامنت گذاشتن در پیج و بازدید از ویدئو های پیچ شما، محبوبیت پیج تان را افزایش می دهند.

از تکنیک های افزایش فالوور اینستاگرام خرید فالوور است که هم به صورت فیک و هم به صورت واقعی هستند. اگر فالوور های واقعی بخرید پست و استوری های پیج شما را لایک و کامنت می کنند ولی برای آنکه بتوانید آنها را برای همیشه در پیج خود نگه دارید باید تولید محتوای مفید داشته باشید.

اما اگر فالوور های فیک بخرید، هیچ تعاملی از خود نشان نمی دهند و فقط عدد فالوورهای شما را بیشتر می کنند. بنابراین شما تعداد زیادی فالوور خریده اید که تعاملی با شما ندارند و هر وقت پستی منتشر کنید، طبیعتا نباید انتظار لایک، ویو و یا کامنت داشته باشید حتی اگر فرضا 20 هزار فالوور فیک خریده باشید، لایک و کامنتی از آنها مشاهده نخواهید کرد.

اما خرید فالوور فیک بدون تردید و خارج از فعالیتی که انجام نمی دهند، تاثیر زیادی بر روی برند سازی و بازاریابی پیج شما خواهد داشت زیرا کاربران اینستاگرام در زمان بازدید پیج شما، اولین کاری که انجام می دهند بررسی تعداد فالوورهای شماست و اگر تعداد مناسبی فالوور داشته باشید، به پیج شما اطمینان می کنند که این اعتماد نیز باعث افزایش فالوور و در نتیجه فروش بیشتر می شود.

بنابراین کاربران اینستاگرام همیشه به پیج های با تعداد فالوور بالا بیشتر توجه می کنند و کم بودن تعداد مخاطبان یک پیج به معنای جایگاه پایین تر آن است که این موضوع باعث می شود کاربرانی که وارد پیج می شوند با دیدن تعداد فالوورهای کم، بدون توجه به محتوای پیح آن را ترک کنند.

4

نکات خرید فالوور فیک

برای افزایش فروش در اینستاگرام با خرید فالوور فیک باید اصولی قدم بردارید و یکدفعه تعداد زیادی از فالوورهای فیک را وارد پیج خود نکنید. اگر از یک شرکت حرفه ای فالوور فیک بخرید، حتما به شما پیشنهاد می دهد که مرحله به مرحله فالوورهای فیک را وارد پیج خود کنید تا اینستاگرام و مخاطبان متوجه فیک بودن فالوورها نشوند.

همچنین برای اولین بار که می خواهید فالوور فیک بخرید، توصیه می شود از مقدار کم شروع کنید و پس از اینکه تاثیر مثبت آن را بر فروش خود مشاهده کردید، دفعه بعدی می توانید دوباره فالوور واقعی یا فیک بخرید.

خرید تعداد زیاد فالوور فیک نیز توصیه نمی شود و بهتر است با توجه به تعداد فالوورهای واقعی پیج خود، فالوور فیک بخرید. مثلا اگر الان 1500 فالوور واقعی دارید، یکدفعه خرید 20 هزار فالوور فیک احتمالا تاثیر منفی بر روی پیج شما خواهد داشت زیرا لایک و کامنت پست های شما کم می شود و همان مخاطبان واقعی شما هم متوجه می شوند که فالوور فیک زیادی دارید و احتمالا شما را آنفالو می کنند.

تاثیر منفی فالوورهای فیک اینستاگرام

  • اینستاگرام از روی ویو، لایک و کامنت های پیج متوجه فیک بودن تعداد زیادی از فالوورهای پیج شما می شود و شما باید بین تعداد فالوور های واقعی و فیک پیج خود تعادل را در نظر بگیرید.
  • فالوور های فیک نمی توانند خدمات یا محصول پیج شما را تبلیغ کنند.
  • فالوور های فیک ممکن است باعث بی اعتماد شدن فالوورهای واقعی شما شوند.
  • فالوورهای فیک هیچ محصول یا خدماتی را از پیج شما نمی خرند.
  • 5

  • در این مطلب توضیح دادیم که افزایش فروش در اینستاگرام با خرید فالوور فیک ممکن است و کاربران در نگاه اول از روی تعداد فالوورهایی که شما دارید، اعتماد می کنند. اما خرید فالوور فیک احتمالا باعث آسیب به پیج شما نیز شود که جزئیات آن را بررسی کردیم.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.