کد خبر : 16268 / /
/

امروزه یکی از مشکلات همه بانوان پاک کردن آرایش از روی پوست صورت می باشد چون همه می دانیم که محصولات آرایشی دارای مواد شیمیایی و مضر هستند و لازم است در انتهای روز آرایش خود را به صورت کامل از روی پوست پاکسازی کنند که بیشتر بانوان به پاکسازی صورت با آب و صابون اکتفا می کنند که با این کار شاید در ظاهر مواد آرایشی پاک شده باشند اما مواد شیمیایی و مضر آن روی پوست باقی مانده است که به مرور زمان جذب منافذ پوستی می شود و به سلامتی و زیبایی پوست آسیب می رساند.

ممکن است برایتان سوال باشد که روش صحیح پاکسازی مواد آرایشی چیست ؟! آیا استفاده از پد های پنبه ای برای پاکسازی مواد آرایشی روش مناسبی است ؟!

در ادامه با ما همراه باشید تا با معرفی کامل پد های پنبه ای به شما کمک کنیم پوستی سالم تر و زیبا تر داشته باشید .

پد پنبه ای چیست و کاربرد های آن ؟!

خرید پد پنبه ای یکی از مناسب ترین روش هایی است که فروشگاه پاپیون برای پاک کردن آرایش به شما عزیزان توصیه می کند چون این پدها دارای بافتی بسیار نرم و لطیف است و به خوبی می تواند تمامی مواد آرایشی را به کمک میسلار پاکسازی کند بدون اینکه باعث ایجاد حساسیت یا آلرژی پوستی شود .

پد آرایش پاک کن های زیادی با طرح و برندهای زیادی در بازار موجود هستند اما لازم است در انتخاب وسایل رسیدگی به پوست صورت دقت زیادی داشته باشید چون پوست صورت یکی از حساس ترین و آسیب پذیر ترین قسمت های بدن می باشد و لازم است که از وسایلی استفاده کنید که باعث تحریک و آسیب رسیدن به آن نشود .

یکی از برندهای معتبر و شناخته شده این پدها در پاپیون برند میکاپ رز می باشد که این پدها در بسته بندی خود دارای تعداد زیادی پد دو طرفه هستند که به صورت دو طرفه نیز قابل استفاده هستند و بسیار به صرفه هستند و از هر بسته می توانید برای مدت زمان طولانی استفاده کنید و با کمک گرفتن از یک میسلار می توانید با یک بار کشیدن روی پوست صورت تمامی مواد آرایشی را محو کنید .

بیشتر پدهای بی کیفیتی که در بازار موجود هستند از مواد اولیه خوبی ساخته نشده اند و توانایی کافی برای پاکسازی مواد آرایشی را ندارند و ممکن است جنس آن کمی زبر باشد که با استفاده طولانی مدت باعث ایجاد حساسیت یا التهاب پوستی شوند و در مرحله دوم با کشیدن آن روی مواد آرایشی باعث پخش شدن مواد آرایشی روی پوست صورت می شوند . پد پنبه ای میکاپ رز از بهترین مواد اولیه در تولید آن استفاده شده است و قدرت فوق العاده ای در پاک کردن آرایش دارد .

نحوه صحیح استفاده از پد های پنبه ای 

خیلی از افراد برایشان سوال است که نحوه استفاده از پدهای پنبه ای چیست و افرادی که برای اولین بار از آن استفاده می کنند به احتمال زیاد به اشتباه از آنها استفاده می کنند و بدون تونر یا میسلار با کشیدن آن روی پوست خود سعی می کنند آرایش خود را پاک کنند و یا از آب استفاده می کنند.

توجه داشته باشید که تمامی روش های بالا برای استفاده از پدهای پنبه ای اشتباه است و برای استفاده صحیح لازم است بدانید که این پدها به تنهایی قابل استفاده نیستند و باید از آنها به همراه یک تونر یا یک میسلار با کیفیت استفادهد کنید تا به خوبی بتواند همه مواد آرایشی را از روی پوست شما پاکسازی کند .

برای استفاده از این محصول ابتدا باید صورت خود را به خوبی با آب و صابون بشویید و تا حدی مواد آرایشی را با آب و صابون پاکسازی کنید و با حوله صورت خود را خشک کنید و در مرحله آخر یعنی مهم ترین بخش پاک کردن آرایش، باید یک پد پنبه ای را به میسلار واتر آغشته کنید و آن را به آرامی روی پوست صورت خود بکشید تا هیچ اثری از مواد آرایشی و آلودگی ها روی پوست صورت باقی نماند یا اینکه با استفاده از تونر به ابرسانی پوست صورتتون کمک کنید .

7

مزیت های استفاده از پد پاک کننده پاپیون 

همانطور که قبلا اشاره کردیم باقی ماندن مواد آرایشی و آلودگی ها روی پوست صورت می تواند بسیار مضر و آسیب رسان باشد به همین دلیل لازم است از یک محصول با کیفیت برای پاکیزه نگه داشتن پوست خود استفاده کنیم که پدهای پنبه ای هم برای پاک کردن مواد آرایشی و هم پاکسازی صورت از عوامل آسیب رسان موجود در هوا مثل باکتری ها و گرد و غبار و... مناسب می باشد .

علاوه بر نرم و لطیف بودن این پدها یک ویژگی منحصر به فرد دیگری که دارند این است که این پدها در دور خود دارای دوخت بسیار نرم و لطیفی می باشد که به هیچ وجه پوست شما را اذیت نمی کند و از هر طرف و گوشه و کناری که دلتان می خواهد می توانید از آن استفاده کنید و پوست خود را پاکیزه و سالم نگه دارید .

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.