کد خبر : 16408 / /
/

مشخصات فنی  دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم 2022

خرید دستگاه لیزر موی زائد تیتانیوم یکی از با کیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین دستگاه های لیزر موهای زائد تولیدی شرکت بین‌المللی طاهرتاج مادر است. این دستگاه، به وسیله دو هندپیس با سایز متفاوت و طول‌موج مؤثر به قسمت‌های مختلف بدن تابانده می شود. اشعه‌های این دستگاه برای انواع پوست‌ (هر تیپ پوستی) کاملاً بی‌خطر و مناسب است.

هندپیس‌های دستگاه لیزر تیتانیوم 2022

این دستگاه لیزر موهای زائد، دارای دو هندپیس با ابعاد متفاوت است. اپراتور، متناسب با قسمت‌های مختلف بدن، می تواند از هر کدام از این هندپیس ها استفاده کند. با توجه به پنجره خروجی 1×4 سانتی‌متر مربع هندپیس، سطح وسیع‌تری از پوست تحت تأثیر امواج قرار می گیرد و موجب تسریع در عملکرد و مدت زمان هر جلسه لیزر می‌شود. هندپیس کوچک‌ با پنجره خروجی 1×2 سانتی‌متر مربع، برای قسمت‌های کوچک‌تر مناسب است.

دستگاه لیزر‌ مو تیتانیوم 2022 کاملاً ایمن

در دستگاه لیزر تیتانیوم دو هندپیس 2022، احتمال بروز تیرگی و لکه های پوستی، به دلیل وجود تکنولوژی منحصربه‌فرد In Motion، بسیار کم شده است. از دیگر قابلیت های این دستگاه لیزر، قابل تنظیم بودن تابش خروجی برای انواع تیپ‌های پوستی است و احتمال هرگونه خطر به حداقل ممکن کاهش می یابد.

مشخصات متمایزکننده دستگاه لیزر تیتانیوم 2022

دستگاه لیزر تیتانیوم دو هندپیس، دارای مشخصات و ویژگی‌های منحصربه‌فرد است. اولین و بارز‌ترین ویژگی متمایزکننده این دستگاه، وجود دو هندپیس با ابعاد مختلف است. در دستگاه تیتانیوم دو هندپیس، هر یک از هندپیس ها می‌توانند به صورت مجزا، با طول موج‌های مختلف، به عمق بافت پوست نفوذ کند و فولیکول مو را از بین ببرد.

این دستگاه نسبت به دستگاه‌های لیزر دارای یک هندپیس، از طول عمر بیشتری برخوردار است. با توجه به اهمیت این موضوع برای کلینیک‌های پوست و زیبایی، دستگاه تیتانیوم دو هندپیس، بیشتر از دیگر دستگاه های لیزر موهای زائد مورد توجه قرار گرفته‌ است.

آخرین فناوری‌های روز دنیا در لیزر پلاتینیوم 2022

سیستم قدرتمند خنک‌کننده‌ ی بکار رفته در فروش اقساطی دستگاه لیزر پلاتینیوم 2022 ، این دستگاه را به یک دستگاه مطمئن و ایمن برای رفع موهای زائد تبدیل کرده است. استفاده از فناوری‌های پیشرفته در این دستگاه، کمترین خطرات؛ از قبیل سوختگی و آسیب به بافت‌های پوست را به همراه دارد.

2

هندپیس دستگاه لیزر پلاتینیوم

تلفیق سه طول موج مؤثر (755، 808، 1064 نانومتری) برای از بین‌ بردن موهای زائد، موجب اثربخشی خارق‌العاده این لیزر، بر روی لایه‌های مختلف پوست شده و کارایی آن را در مقایسه با نمونه‌های مشابه ارتقاء بخشیده است. هر کدام از طول‌موج‌ها برای یک نوع تیپ پوستی است. هر یک از طول موج‌ها، فولیکول مو را در عمق مشخصی از بافت و در قسمتی از ساختار آناتومیک مو، مورد هدف قرار می‌دهد.

مناسب برای آقایان و بانوان

طول موج‌های بکار رفته در دستگاه لیزر پلاتینیوم، برای انواع تیپ پوستی مناسب است. این دستگاه لیزر، در درمان تیپ های رنگی پوست مانند روشن، گندمی، سبزه و حتی پوست‌های برنزه به کار می‌رود. . علاوه بر این، در این دستگاه، قابلیت تنظیم جداگانه برای خانم‌ها و آقایان در نظر گرفته شده است. به این ترتیب، علاوه بر بانوان، آقایان نیز می‌توانند از قابلیت‌ها و مزایای بی‌شمار این لیزر، برای پوست و موهای خود بهره‌مند شوند.

ویژگی‌های متمایزکننده دستگاه لیزر پلاتینیوم

تمامی تجهیزات تولیدشده توسط شرکت بین‌المللی طاهر تاج مادر، در مقایسه با تجهیزات و دیگر دستگاه‌های لیزر مشابه در بازار، از ویژگی‌ها و قابلیت‌های استثنایی برخوردار هستند. دستگاه لیزر پلاتینیوم، به عنوان یک دستگاه چند‌کاره، علاوه بر لیزر موهای زائد صورت و بدن، در درمان ضایعات عروقی و بیماری‌های پوستی نیز کاربرد دارد. در برخی از کلینیک‌ها، از این دستگاه به عنوان متد درمانی، برای از بین بردن لک و پیس و چروک صورت استفاده می‌شود.

هندپیس، ‌بخشی از دستگاه لیزر است که اپراتور و بیمار، بیشترین ارتباط را با آن خواهند داشت؛ به همین دلیل، موضوع طراحی و تولید هندپیس‌، باید کاملاً کارشناسی شده و در راستای بهبود رابط کاربری باشد. تمامی اجزا و قسمت‌های بکار رفته در این دستگاه لیزر، با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه تولید شده‌ است. کیفیت ذکر شده در مورد طراحی و مواد بکار رفته در تولید، موجب راحتی کار برای اپراتور و درمان برای بیمار می شود.

دستگاه لیزر الکس دایود 2022

قیمت دستگاه لیزر الکس دایود 2022، که یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر موجود در بازار است که علاوه بر درمان موهای زائد، کاربردهای دیگری ازجمله درمان زائده‌های عروقی و رنگدانه‌ای، افزایش سرعت کلاژن سازی و جوان‌سازی پوست را دارد.

3

مجهز به دو طول‌موج لیزر دایود و الکساندرایت

دستگاه الکس دایود به دلیل مجهز بودن به دو طول‌موج دایود 808 و الکساندرایت 755 نانومتری، برای تیپ های پوستی روشن و سبزه مناسب است. طول‌موج بلند دایود، با انرژی و قدرت نفوذ بالا، توسط رنگ‌دانه‌های سطحی پوست، به صورت مستقیم، به عمق پوست نفوذ می‌کند. در نتیجه این دستگاه لیزر، بهترین گزینه برای درمان پوست‌های برنزه و سبزه است.

انتخابی مقرون به‌صرفه

دستگاه لیزر الکس دایود، به دلیل دارا بودن دو طول‌موج، لیزر موهای زائد را برای انواع تیپ پوستی آسان کرده است. استفاده از دستگاه لیزر الکس دایود، به دلیل سرعت بالای درمان و کم درد بودن آن، یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی برای افرادی است که قصد دارند عمل لیزر موهای زائد را انجام دهند.

ویژگی‌های دستگاه لیزر الکس دایود 2022

طراحی دستگاه لیزر الکس ‌دایود، به‌ شکلی است که انرژی زیادی به‌صورت متناوب و یکنواخت، به لایه‌های پوست می تابد. نور تابیده شده، توسط هندپیس، به انرژی حرارتی تبدیل می‌شود و به وسیله ملانین و فولیکول‌های موجود در ریشه مو جذب می‌شوند. در طی درمان، تابش خروجی، به جز پوست و مو، روی هیچ یک از اعضا و جوارح بدن تأثیر نخواهد داشت. همان‌طور که قبلاً گفته شد، دستگاه لیزر الکس ‌دایود با طول‌موج 755 و 808 نانومتر، برای درمان موهای تیره و پوست‌های روشن نیز بسیار مناسب است.

ارتباط با بخش فروش

09127886425

09127486944

09127736546

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.