کد خبر : 16520 / /
/

 

با تماشای فیلم های خارجی احساس سبکی، ارامش، خنده و گریه به ما دست می دهد. دیدن فیلم بر روی روح و ذهن ما اثر می گذارد و آسیب‌ هایی که در جریان زندگی دیده‌ ایم را ترمیم میکنند. بینندگان در زمان تماشای فیلم های کمدی، هیجانی و .. دچار تخلیه احساسی و هیجانی می شوند و به نقطه اوج آرامش می رسند. همچنین تماشای فیلم برای افرادی که نیاز به یادگیری زبان دارند (مخصوصا بخش شنیداری)، افرادی که ساعات زیادی را تنها هستند و یا مجبور هستند تنها بمانند مفید است. برای دانلود فیلم خارجی با ما همراه شوید.

پیشنهاد فیلم های خارجی سرگرم کننده و هیجانی

1- ارواح اوزارک ها

5

فیلم خارجی ارواح اوزارک ها (Ghosts of the Ozarks) محصول 2021 کشور امریکا به کارگردانی مت گلس جردن وین لانگ موضوعی معمایی، ماجراجویی و ترسناک دارد. نویسندگی این فیلم را شان آنتونی دیویس (نویسنده همکار) جردن وین لانگ تارا پری بر عهده دارند و بازیگرانی چون توماس هابسون فیل موریس تارا پری هنرمندی کرده اند. من این فیلم را فقط برای دیوید آرکت تماشا کردم، طرح داستان نیز جالب به نظر می رسید اما متأسفانه آن را دوست نداشتم. خیلی طول کشید تا بفهمم در طول فیلم چه می گذرد و به همین دلیل نتوانستم از آن لذت ببرم. حتی وقتی بالاخره فهمیدم از چیزی که دیدم خوشم نیومد. همچنین فوق العاده خسته کننده بود و من ناراحتم که برای من اینطور شد. داستان فیلم : تیم بلیک نلسون، دیوید آرکت، آنجلا بتیس، توماس هابسون، فیل موریس و تارا پری در این برداشت جدید هیجان انگیز از داستان ارواح جنوبی ایفای نقش می کنند. در آرکانزاس پس از جنگ داخلی، یک دکتر جوان به طور مرموزی به شهری دورافتاده در اوزارک احضار می شود تا متوجه شود که بهشت ​​آرمان شهر پر از اسرار است و با حضوری تهدیدآمیز و فراطبیعی احاطه شده است.

2- فرزند شیطان

فیلم خارجی فرزند شیطان (The Devil’s Child) محصول 2021 کشور امریکا به کارگردانی دیوید بوهرکز موضوعی معمایی، ماجراجویی و ترسناک دارد. نویسندگی این فیلم را دیوید بوهرکز بر عهده دارند و بازیگرانی چون فیونا هورسی.مارونز پاسیانو.ماریا کامیلا پرز هنرمندی کرده اند. همچنین این فیلم که با بودجه‌ تقریبی ۳۰۰ هزار دلار ساخته شده است اولین بار در تاریخ ۷ می سال ۲۰۲۱ به صورت اینترنتی در کشور آمریکا پخش گردید؛  و توسط کمپانی Tiny Tim Studios تولید و منتشر شد؛ داستان فیلم : چری هالی، یک پرستار جوان پر جنب و جوش توسط خانواده هالول برای مراقبت از یک پیرمرد ناتوان استخدام می شود. یک مسیر کشف مسیر زندگی او و زندگی همه اطرافیانش را تغییر می دهد. چری که مجبور می شود با هویت واقعی خود روبرو شود، تصمیمی می گیرد که او را در مسیر برخورد با سرنوشت قرار می دهد، سرنوشتی که هرگز از آن برنمی گردد.

3- عواقب

فیلم خارجی عواقب (Aftermath) محصول 2021 کشور امریکا به کارگردانی پیتر وینتر موضوعی معمایی، ماجراجویی و ترسناک دارد. نویسندگی این فیلم را پیتر وینتر- داکوتا گورمن بر عهده دارند و بازیگرانی چون اشلی گرین شاون اشمور جیسون لیلز هنرمندی کرده اند. داستان فیلم : یک زن و شوهر با یک رابطه آشفته خانه ای را می خرند که در آن قتل/خودکشی اتفاق افتاده است و به قیمتی مقرون به صرفه می گیرند. شوهر سرپرست گروهی است که مکان‌های جرم و جنایت را پاکسازی می‌کنند و بله، آنها از این کار مراقبت می‌کنند. اتفاقات عجیبی شروع می شود، سگ آنها ظاهراً به هیچ وجه پارس نمی کند، نمی خواهد به طبقه بالا برود. چیزها با سرعت های مختلف ناپدید می شوند و دوباره ظاهر می شوند. سرقت هویت رخ می دهد. (زوج جوانی که در تلاش برای با هم ماندن هستند، زمانی که به آنها پیشنهاد می شود خانه ای با گذشته مشکوک که معمولاً فراتر از توانشان است، شگفت انگیز باشد. در آخرین تلاش برای شروع تازه به عنوان یک زوج، آنها معامله را انجام می دهند.) این فیلم در بخش دانلود فیلم با زیرنویس فارسی قرار دارد.

4- منصفانه بدست بیاور

فیلم خارجی منصفانه بدست بیاور (Catch the Fair One) محصول 2021 کشور امریکا به کارگردانی جوزف کوبوتا ولادیکا موضوعی جنایی و درام دارد. نویسندگی این فیلم را کالی ریس (داستان) جوزف کوبوتا ولادیکا بر عهده دارند و بازیگرانی چون کالی ریس دانیل هنشال تیفانی چو هنرمندی کرده اند. داستان فیلم : یک بوکسور قهرمان سابق وقتی به دنبال خواهر گم شده خود می رود، مبارزه زندگی خود را آغاز می کند.این فیلم قطعاً یک پله بالاتر از دیگر فیلم‌های کم‌هزینه با مضمون آشناست. چه غافلگیری خوبی! تماشای بازیگری را دوست دارم که احساس می‌کند در حال تماشای مردم عادی هستید که در حال مبارزه خود هستند. این یکی قطعا در آن موفق است.

5- ماشین مرا بران

6

فیلم خارجی ماشین مرا بران (Drive My Car) محصول 2021 کشور ژاپن به کارگردانی ریوسوکه هاماگوچی موضوعی درام دارد. نویسندگی این فیلم را هاروکی موراکامی (داستان کوتاه) ریوسوکه هاماگوچی تاکاماسا اوه بر عهده دارند و بازیگرانی چون نیشی‌جیما هیده‌توشی، توکو میورا، ریکا کیریشیتا، یو ریم پارک، سونیا یوان، پری دیزون، ساتوکو آبه، هیروکو ماتسودا، توشیاکی اینوماتا، تاکاکو یامامورا، ریو ایواسه، ماسیمو بیوندی، شوئیچیرو تانیگاوا، کیکو نیشی هنرمندی کرده اند. این فیلم  در هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن جایزه بهترین فیلم‌ نامه را در بخش اصلی به خود اختصاص داد و جایزه فیپرشی نیز به همین فیلم تعلق گرفت؛ این فیلم در چهاردهمین دوره جوایز آسیا پاسیفیک، در چهار شاخه ی بهترین فیلم، بهترین بازیگر مرد، بهترین فیلم نامه و بهترین کارگردانی نامزد شد که در نهایت توانست دو جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه را از آن خود کند؛ فیلم ماشین مرا بران در هفتاد و نهمین مراسم گلدن گلوب، برنده جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم غیر انگلیسی‌زبان شد، همچنین در نود و چهارمین دوره جوایز اسکار نامزد دریافت چهار جایزه شده است؛ این فیلم از فیلم‌های کمیابی است که با وجود ساخته‌شدن بر اساس اثر یک نویسنده برجسته، توانسته با موفقیت از زیر سایه‌اش خارج شود؛ داستان فیلم : دو سال پس از مرگ غیرمنتظره همسرش، یوسوکه کافوکو (هیدتوشی نیشیجیما)، بازیگر و کارگردان سرشناس صحنه، پیشنهاد کارگردانی نمایش عمو وانیا را در جشنواره تئاتر هیروشیما دریافت می کند. او در آنجا با میساکی واتاری (توکو میورا)، زن جوان کم حرفی آشنا می‌شود که از طرف جشنواره مأمور می‌شود تا او را با ساب 900 قرمز محبوبش سوار کند. با نزدیک شدن به اولین نمایش، تنش‌ها بین بازیگران و خدمه، به ویژه بین یوسوکه و کوشی تاکاتسوکی بالا می‌رود. ، یک ستاره تلویزیونی خوش تیپ که رابطه ناخواسته ای با همسر فقید یوسوکه دارد. یوسوکه مجبور به رویارویی با حقایق دردناکی است که از گذشته خود به وجود آمده است – با کمک راننده خود – با اسرار وحشتناکی که همسرش پشت سر گذاشته است روبرو می شود.

دانلود فیلم ماشین مرا بران

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.