کد خبر : 16618 / /
/

 

تیرآهن از آن دسته آهن آلاتی است که در هر پروژه‌ ساخت و سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد‌. بد نیست بدانید که این نوع قطعه فولادی از انواع گوناگونی برخوردار بوده که هر کدام در شرایط خاص خود کاربرد دارند. در امروز قصد داریم با یکی از تیرآهن‌های خاص و کاربردی یعنی تیرآهن هاش آشنا شویم.

همچنین در ادامه به بررسی یکی از بهترین پلتفرم‌های خرید و فروش آهن آلات یعنی آهن اسپات می‌پردازیم و اطلاعاتی در خصوص مزایای استفاده از آن کسب می‌کنیم. پس با ما همراه باشید و پس از آشنایی با تیرآهن هاش، آن را از سایت آهن اسپات به ادرس https://ahanspot.com  خریداری کنید.

آشنایی با تیرآهن هاش 

همانطور که می‌دانید اسکلت اصلی یک سازه عمرانی را تیرآهن‌ها تشکیل می‌دهند. در دنیای تیرآهن‌ها، تیرآهن هاش به دلیل مزایای خود از محبوبیت فراوانی بوده و در اسکلت ساختمان‌ها به کار می‌رود. این نوع مصالح از دو نوع مجزا برخوردار بوده که تنها تفاوت آن‌ها ضخامت آن‌ها است.

بد نیست بدانید که تیرآهن هاش از دو «بال پهن» و یک «جان» تشکیل شده است. در این محصول جان برای مقاومت در برابر نیروی‌های برشی و بال‌ها پهن برای افزایش استقامت طراحی شده‌اند‌. در خصوص شکل ظاهری این نوع تیرآهن می‌توان گفت زمانی که جان به صورت افقی قرار داده شود، به شکل حرف H انگلیسی دیده می‌شود. همین ظاهر تیرآهن هاش باعث شده که به آن هاش گفته شود. در بخش بعدی به مزایا و معایب تیرآهن هاش می‌پردازیم و با آن‌ها آشنا می‌شویم؛ پس با ما همراه باشید.

بررسی مزایا و معایب تیرآهن هاش

مانند هر متریال و محصولی، تیرآهن هاش با مزایای و معایبی همراه است. اگر قصد داشته باشیم که در ابتدا به بررسی مزایای آن بپردازیم، می‌توانیم ویژگی مقاوم بودن در برابر رانش زمین را نقطه شروع در نظر بگیریم. 

همانطور که در بخش قبلی اشاره شد، این نوع تیرآهن به دلیل طراحی خاص خود در برابر نیروهای برشی و خمشی مقاوم بوده و امنیت شما را هنگام وقوع زمین لرزه حفط می‌کند.

تیرآهن هاش به دلیلی برخورداری از سطح مقطع بزرگ و برابری پهنای بال‌های آن با ارتفاع تیر، می‌تواند به عنوان ستون و تگیه‌گاهی مناسب استفاده شود. 

از دیگر مزایای این محصول می‌توان به سرعت نصب بالای آن اشاره کرد. این ویژگی ‌می‌تواند به بالا بردن سرعت پروژه شما کمک کرده و پروژه‌ای با کوتاه‌ترین زمان ممکن را برای شما به عمل آورد.

شما با استفاده از تیرآهن هاش می‌توانید میزان آهن مورد نیاز خود را به حداقل برسانید و در هزینه‌های عملیاتی نیز صرفه‌جویی کنید. 

در خصوص معایب تیرآهن هاش می‌توان گفت که این نوع تیرآهن در مقابل دمای بالا، از مقاوم کمی برخوردار است. همچنین این متریال از مقاومت پایینی در برابر خوردگی برخوردار بوده و ممکن است در گذر زمان سازه شما را با مشکلاتی همراه کند. آخرین نکته منفی تیرآهن هاش هم هزینه نسبتا بالای جوش دادن آن به‌ شمار می‌رود. 

آهن اسپات، پلتفرمی برای خرید تیرآهن هاش

تا به اینجا با تیرآهن هاش و مزایای آن آشنا شدیم. پس از بررسی‌های کلی این محصول، اگر قصد خریداری تیرآهن هاش را دارید، با اهن اسپات یکی از بهترین ها در زمینه آهن آلات آشنا شوید.

مدتی است که آهن اسپات، فعالیت خود را به عنوان یک پلتفرم آنلاین در زمینه قطعات فلزی آغاز کرده و به هموطنان خود خدمت‌رسانی می‌کند. این پلتفرم معتبر را می‌توان مرجعی کامل و دقیق آهن آلات دانست. شما در این پلتفرم می‌توانید اطلاعاتی کامل در خصوص قطعات فولادی به خصوص تیرآهن هاش کسب کنید.

14

با آهن اسپات از بازار آهن باخبر باشید

یکی از دیگر قابلیت‌های پلتفرم آهن اسپات که امروز قصد داریم به آن بپردازیم، تجزیه و تحلیل‌های مرتبط به بازار آهن الات است. قبل از هر کاری بد نیست با اهمیت این ویژگی آهن اسپات آشنا شویم. امروزه در کشور ما به دلیل افزایش چشمگیر تورم و سقوط ارزش پول، بسیاری از مردم به سرمایه‌گذاری روی آورده‌اند. 

شاید شما هم مانند خیلی از افراد علاقه به سرمایه‌گذاری در بازار آهن آلات داشته باشید؛ اما در ابتدا باید بدانید که شرکت در سرمایه‌‌گذاری بدون دانش و اطلاعات، اقدامی بسیار پر ریسک و خطرناک است. در دنیای امروز سرمایه‌گذاری‌‌ای موفق تنها با برخورداری از دانش و اطلاعات تخصصی مربوط به زمینه سرمایه‌گذاریتان عملی است. اما از طرفی آموزش و کسب این دانش تخصصی، فعالیتی طاقت‌فرسا بوده و نیاز به زمان زیادی دارد. 

 

با این توصیفات که تا به اینجا گفته شد، شاید تصور کنید که سرمایه‌گذاری‌‌ای موفق در بازار آهن آلات یا هر بازار دیگری ممکن نیست؛ در صورتی که اینطور نیست! شما با استفاده از پلتفرم اینترنتی آهن اسپات می‌توان از تحلیل و تجزیه‌های روزانه، هفتگی و سالانه بازار آهن را مشاهده و بررسی کنید و نسبت به روند بازار در آینده تصوری کلی داشته باشید. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا با استفاده از آهن اسپات، سرمایه‌گذاری‌ای موفق را آغاز کنید‌.

در آخر با گفت که امروز با تیرآهن هاش آشنا شدیم و نگاهی به برخی از کاربرد و ویژگی‌های آن داشتیم. همچنین در ادامه مطلب به بررسی آهن آسپات، یکی از پلتفرم‌های پرکاربرد در زمینه آهن آلات پرداختیم و اطلاعاتی مفید در خصوص آن کسب کردیم. شاید برایتان جالب باشد که بدانید با استفاده از جداول وزنی آهن اسپات می‌توانید وزن آهن الات مورد نیاز برای پروژه‌تان را محاسبه کنید و هزینه آن را با کمک قیمت لحظه تخمین بزنید. پس همین حالا با استفاده از این جدول‌ها، میزان تیرآهن هاش مورد نیازتان را تخمین زده و سپس خریدی مطمئن از آهن اسپات داشته باشید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.