کد خبر : 16777 / /
/

 

چین یکی از قوی‌ترین کشورهای صنعتی دنیاست که امروزه تولیدکننده بسیار مهم در جهان به‌حساب می‌آید. بهترین لوازم مصرفی و کالاها را می‌توانید از چین تهیه نمایید. به‌عنوان یک مصرف‌کننده یا فروشنده در هر کسب‌وکاری می‌توانید از چین به طور مستقیم و بدون واسطه خرید انجام دهید و قطعاً یکی از راه‌حل‌های عالی برای دریافت کالا با قیمت بسیار پایین، خرید از چین بدون واسطه با وانیکس است.

3

مزایای خرید مستقیم و بدون واسطه از چین:

چین یکی از برترین قطب‌های اقتصادی دنیاست که شما می‌توانید انواع کالاها را با قیمت فوق‌العاده و باکیفیت مناسبی خریداری نمایید. اگر می‌خواهید به طور مستقیم از چین محصولتان را خریداری کنید، باید بدانید که شما می‌توانید آن را با قیمت بسیار مناسبی بخرید. بهترین راه برای خرید کالا از چین استفاده از واسطه‌ها برای دورزدن موانع است.

چگونه موانع خرید کالا از چین را دور بزنیم؟

جستجوی بهترین روش‌های خرید از چین با اینکه بسیار مهم است ولی یکی از مسائل پراهمیت‌تر عبور از موانع و مسائل و مشکلات دیگر است.

 اگر می‌خواهید از طریق اینترنت یا حضوری کالایی را از چین خریداری کنید، قطعاً رودرروی شما گمرک ایران قرار دارد.

امروزه گمرک از قوانین سختگیرانه‌ای برای کالاهای خارجی استفاده می‌کند و با کالاهای قاچاق نیز مبارزه می‌نمایند. همچنین برای خرید مستقیم یکی از مشکلات اصلی، تحریم‌ها است که باید با آنها نیز روبرو شوید.

امروزه خرید کالا از چین بدون واسطه در کشور عزیزمان ایران بسیار رواج دارد و مردم ترجیح می‌دهند تا برای افزایش سود و خرید راحت از این روش استفاده نمایند.

در زمان‌های گذشته خرید وسایل از خارج بسیار سخت بود، شما مجبور بودید چند سال طولانی کشتی به آن طرف اقیانوس‌ها بفرستید و حتی در این راه بر اثر برخورد با طوفان‌ها و دزدان دریایی، کالاهای خود را از دست بدهید، و در پایان هم دچار ضرر می‌شدید.

امروزه البته تجارت کاملاً بین‌المللی شده و خطراتی بارهای شما را تهدید نمی‌کند و دسترسی‌ها نیز بسیار سریع‌تر شده است، درگذشته حتی مجبور بودید برای مشاهده و خرید عمده کالا به کشورهایی نظیر چین، ترکیه و اروپا سفر کنید، اما امروزه می‌توانید محصولات را از طریق اینترنت مشاهده و تلفنی سفارش دهید.

چگونه محصول خود را پیدا کنیم؟

امروزه سایت‌های اینترنتی به زبان انگلیسی و چینی زیادی وجود دارند که امکان خرید اینترنتی از آنها را دارید. سایت مشهور علی‌بابا امکان خرید اینترنتی را برای شما مهیا می‌کند ولی متأسفانه در ایران با محدودیت‌هایی همراه است. در این زمینه می‌توانید با خدمات تیم وانیکس در زمینه خرید از چین بدون واسطه استفاده نمایید. شما به‌آسانی می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و محصولاتتان را به‌صورت عمده و تکی سفارش دهید.

حداقل سرمایه برای واردات از چین

یکی از روش‌های پرسود برای خرید کالا از چین، واردات کالا با سرمایه کم است که ما در مجموعه خود این توانایی را داریم که به شما آموزش دهیم چطور بتوانید با حداقل سرمایه برای واردات از چین برنامه‌ریزی کنید.

4

ما با تجربیات چندساله و پرسنل قوی می‌توانید انواع کالاها را در چین سفارش دهیم و به انبار شما در ایران ارسال نماییم.

تجارت یکی از مشاغل پرریسک جامعه به شمار می‌رود که باید با تحقیق و درایت زیاد انجام بگیرد و در این زمینه با افراد باتجربه مشورت زیادی کنید.

واردات کالا از چین با سرمایه پایین ریسک خودش را داشته و اگر شما دچار شکست شوید قطعاً سریع‌تر سرمایه‌تان را از دست می‌دهید. باید دقیقاً بررسی کنید که چه کالایی را می‌خواهید وارد کنید و با دانش فراوان در این زمینه می‌توانید ریسک آن را کاهش دهید.

چه کالایی از چین وارد نماییم؟

اگر تازه به این کار وارد شده‌اید و می‌خواهید از کشور چین کالا وارد کشور نمایید باید از یک شرکت معتبر و قانونی مشاوره لازم را بگیرید و ما در این زمینه می‌توانید با بررسی دقیق اطلاعات از نوع کالا به شما کمک کنیم تا بتوانید سود مناسبی در این زمینه دست پیدا کنید.

چطور از چین کالا وارد کنیم؟

واردات کالا از چین یک کار بسیار گسترده است و باید همراه با یک تیم قدرتمند این کار را انجام دهید، معمولاً ریسک تجارت بسیار بالا است و باید در این زمینه از مشاورین تخصصی ما بهره‌مند شوید تا بتوانید تمامی مسائل و مشکلاتتان در زمینه واردات حل نمایید.

هزینه حمل بار از چین به ایران

“معمولاً برای بررسی هزینه حمل بار از چین به ایران روش حمل‌ونقل، نوع کالا و وزن بار، نوع قرارداد خرید و بیمه باربری و ... بستگی دارد.

5

حمل بار از کشور چین به دو روش امکان‌پذیر است و هزینه آن با همدیگر متفاوت است. اگر می‌خواهید بار در زمان کمتری به دستتان برسد می‌توانید از روش هوایی استفاده کنید، البته برای بارهای با وزن بالاتر حمل بار با کشتی، فول کانتینر بهتر است.

حمل بار با کشتی:

برای حمل بار در وزن‌های بالا می‌توانید از کشتی استفاده کنید.کشتی یکی از روش‌های مقرون‌به‌صرفه است و تقریباً یک ماه طول می‌کشد. حمل بار دریایی با روش‌های حمل فول کانتینر، حمل خرده بار و حمل فله‌ای امکان‌پذیر است.

هزینه حمل با فول کانتیر FCL

در نوع حمل‌ونقل با فول کانتینر معمولاً کل ظرفیت یک کانتینر اجاره می‌شود و زمانی این روش مقرون‌به‌صرفه و مناسب است که بار به‌اندازه یک کانتینر باشد.

هزینه حمل خرده بار lcl

gg

یکی دیگر از روش‌های حمل کالا، خرده بار است که وقتی ظرفیت محصولاتتان کمتر از یک کانتینر باشد، بهترین گزینه است و معمولاً برای کاهش هزینه حمل کالاها از چین این روش مناسب‌ترین راه‌حل است.

معمولاً در این روش بخشی از یک ظرفیت کانتینر اجاره خواهد شد و بقیه ظرفیت برای حمل بارهای دیگر استفاده می‌شود.

کمترین ظرفیت قابل اجاره توسط یک شخص واردکننده یک CBM  می‌باشد که معادل یک متر مکعب است. اگر حجم بار شما کمتر از یک سی بی ام باشد، هزینه کامل دریافت می‌شود. حداکثر وزن یک سی بی ام، 1000 کیلوگرم است. اگر بار شما دو CBM  باشد باید هزینه دوتا را باهم بپردازید.

هزینه حمل فله‌ای

حمل فله‌ای یا Break Bulk که برای باربری کالاهای بزرگ و فله‌ای نظیر خاک و مواد معدنی استفاده می‌شود. حتی برای تجهیزات صنعتی بزرگ نیز می‌توانید از این روش بهره‌مند شوید. این روش بیشتر توسط دولت‌ها و سازمان‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

حمل بار با هواپیما

حمل بار از هواپیما در کشور چین به ایران برای بارهایی با وزن 1500 کیلو استفاده می‌شود و در حمل‌ونقل هوایی بین 7تا10 روز زمان نیاز دارد تا کالاهای ارسال شده به مقصد برسد. معمولاً حمل بار هوایی به دو صورت مسافری یا فریت بار و تجاری یا کارگو انجام می‌شود.

هزینه‌های حمل بار با توجه به وزن کالاهای شما محاسبه می‌شود و اگر وزن آنها بیشتر شود قطعاً حمل‌ونقل نیز گران‌تر خواهد شد. امروزه حمل باربری هوایی از زمینی و دریایی بیشتر است.

فریت بار:

یکی از روش‌های حمل بار مسافری است و قیمت حمل کالا از چین برای بارهای مسافری در وزن‌های زیر تعیین می‌شود:

تا 45 کیلوگرم - از 45 تا 100 کیلوگرم - از 100 تا 300 و بیش از 300 کیلوگرم را شامل می‌شود.

معمولاً با افزایش وزن بارها، هزینه حمل و نقل کالا از چین به کشور ایران برای هر کیلو بار کم می‌شود.

کارگو:

معمولاً وقتی بارها خاصیت تجاری داشته باشند، کارگو محسوب و برای بررسی هزینه حمل‌ونقل در این روش باید عوامل کلاس خطر، وزن حجمی، هزینه گمرک و ... را بررسی شود.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.