کد خبر : 16937 / /
/

 

در ساختن و بازسازی ساختمان انتخاب در و پنجره اهمیت زیادی دارد، چراکه علاوه بر تضمین امنیت می‌تواند در کاهش آلودگی‌های صوتی از سمت خیابان مؤثر واقع شود و آرامش را برای شما عزیزان فراهم سازند.

شرکت نیم در به‌صورت تخصصی انواع درب و پنجره UPVC را طراحی و تولید می­کند و محصولات خود را با بهترین قیمت ارائه می‌دهد.

در ادامه به بررسی محصولات نیم در می­پردازیم:

انواع پنجره upvc  شرکت نیم در:

پنجره upvc

پنجره‌های یو پی وی سی انواع مختلفی دارند که می‌توانید بر اساس نیازتان مدل‌های متفاوتی را برای قسمت‌های مختلف ساختمان استفاده نمایید.

پنجره upvc ثابت

پنجره upvc ثابت معمولاً برای جاهایی که نیازی به باز و بسته شدن پنجره نداشته باشد، استفاده می‌شود. در این نوع از پنجره‌ها شما به صورت مستقیم ارتباطی با فضای بیرون نخواهید داشت. پنجره یو پی وی سی ثابت به‌صورت دوجداره است که سبب می‌شود تا صداهای اضافی تا میزان قابل توجه‌ای کاهش پیدا کنند.

پنجره upvc  تک حالته

پنجره upvc تک حالته همان‌گونه که از اسمش پیداست تنها از یک جهت باز می‌شوند. این نوع از پنجره به‌عنوان محبوب‌ترین مدل شناخته می‌شود که می‌توان آن را در اکثر گوشه کنار ساختمان‌های اداری و مسکونی به کار برد. پنجره upvc تک حالته به علت ساده بودن در مکانیسم طراحی نسبت به دیگر پنجره‌ها از قیمت مناسب‌تری برخوردار است.

2

پنجره upvc دو حالته

در صورتی که به دنبال پنجره جذاب و متفاوت برای ساختمان اداری یا مسکونی خود هستید ما به شما پنجره upvc دو حالته را پیشنهاد می‌کنیم. در این نوع از پنجره شما امکان بازکردن آن را به دو حالت خواهید داشت. حالت اول همانند پنجره تک حالته به‌صورت افقی از چپ یا راست باز و بسته می‌شود اما در حالت دوم آن به‌صورت افقی اما از سمت بالا به میزان 20 درجه باز و بسته می‌شود.

پنجره upvc دوحالته به دلیل نوع باز شدن منحصر به فرد از امنیت بالاتری برخوردار است و به علت باز نشدن آن به صورت کامل، می‌تواند حتی برای اتاق کودک مناسب باشد.

پنجره upvc کشویی

پنجره یو پی وی سی کشویی همانند دیگر محصولات نیم در از بالاترین کیفیت ساخت برخوردار است و در صورتی که می‌خواهید پنجره ساختمان شما دارای ریل باشد و به‌صورت کشویی باز و بسته شود این محصول مقاوم می‌تواند برای شما بسیار مفید واقع شود.

پنجره‌های upvc کشویی نیم‌در در طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند و شما می‌توانید بر اساس سلیقه محصول مورد نظر را با بهترین قیمت از نیم در خریداری نمایید.

پنجره upvc خم

در صورتی که به دنبال یک پنجره متفاوت برای ساختمان خود هستید، پنجره upvc خم می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند. قاب این نوع از پنجره‌ها که حالت فانتزی دارند، توسط دستگاه‌های پیشرفته حالت داده می‌شود و شما می‌توانید بر اساس سلیقه قاب پنجره مورد علاقه خود را سفارش دهید.

پنجره upvc دو لنگه باز شو فرانسوی

پنجره upvc دو لنگه باز شو فرانسوی یکی از پرفروش‌ترین انواع پنجره به‌حساب ‌آمده که هر دو طرف آن قابلیت باز و بسته شدن را دارند. این نوع از پنجره بدون ستون وسط طراحی شده است و تنهای یکی از لنگه‌ها دارای دستگیره است. لنگه دوم پنجره upvc دو لنگه باز شو فرانسوی با استفاده از چفت مخصوص باز و بسته می‌شود.

برای مشاهده انواع پنجره های یو پی وی سی نیم در روی لینک زیر کلیک کنید:

قیمت پنجره upvc

3

انواع درب upvc شرکت نیم در:

 

درب upvc

درب‌های یو پی وی سی با داشتن ظاهری جذاب مناسب برای استفاده در فضای داخلی منزل یا ساختمان اداری هستند و بیشتر برای درب بالکن استفاده می‌شوند. برای خرید درب upvc ابتدا با انواع آن آشنا شوید سپس بعد از اینکه انتخاب خود را انجام دادید برای اطلاع از قیمت دقیق درب upvc به سایت نیم در مراجعه کنید تا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

درب upvc سوییچ خور

درب سوییچ خور یکی از مدل‌های پرفروش درب upvc به شمار می‌آید که با دارا بودن قفل نهایت امنیت منزل یا محل کار شما را فراهم می‌سازند.

شما می‌توانید درب upvc سوییچ خور را برای مکان‌هایی همچون تراس و درب ورودی خانه از قسمت حیاط که نیاز به داشتن قفل و کلید هستند استفاده نمایید. این نوع از درب‌های یو پی وی سی از دو طرف دارای دستگیره هستند. این محصول همانند پنجره‌های دو جداره، عایق صدا و گرد و غبار هستند که نهایت آسایش را برای شما عزیزان فراهم می‌سازند.

درب upvc سرویسی و بالکنی

درب upvc سرویسی و بالکنی همان‌گونه که از اسمشان پیداست برای استفاده در سرویس بهداشتی و همچنین بالکن بسیار مناسب هستند.

همان‌گونه که میدانید سرویس بهداشتی و حمام به‌صورت مستقیم در معرض آب قرار دارد. همچنین در قسمت بالکن نیز احتمال بارش باران وجود دارد. به همین علت باید به دنبال محصولی باشید که قابلیت ضد زنگ را دارا باشد. شرکت نیم در به‌صورت تخصصی به تولید درب upvc سرویسی و بالکنی پرداخته که با خرید این محصول به دلیل کیفیت بالای آن‌ها تا مدت ها نیازی به تعویض درب حمام یا سرویس بهداشتی، بالکن و کلیه بخش های ساختمان که به صورت مستقیم با آب و بخار اب در تماس هستند را نخواهید داشت.

4

توری پلیسه

در نظر داشته باشید که شما با خرید پنجره یو پی وی سی می‌توانید برای زیبایی بیشتر و کاربردهای مختلف برای خرید توری پلیسه نیز اقدام فرمایید.

استفاده از توری پلیسه باعث می‌شود تا نور خورشید و جریان هوا به‌خوبی به درون ساختمان راه پیدا کنند در حالی که از ورود حشرات و گرد و غبار جلوگیری می‌کند.

توری‌های پلیسه نیم در به صورتی طراحی شده‌اند که در صورت کثیف شدن به‌راحتی جدا شوند تا بتوانید آن‌ها را شست و شو دهید.

حرف آخر

شرکت نیم در به صورت تخصصی به تولید محصولات upvc می­پردازد و با بالاترین کیفیت درب و پنجره دو جداره را تولید می­کند. شما عزیزان به‌راحتی می‌توانید با مراجعه به وب سایت نیم در تمامی این محصولات را با مناسب‌ترین قیمت مشاهده کرده و در صورت علاقه با تماس با کارشناسان این شرکت راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.