کد خبر : 17264 / /
/

مقایسه خرید و قیمت تلویزیون سونی سامسونگ ال جی و شیائومی کدام بهتر است

اگر از آن دسته از افرادی هستید که تمایل به خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی را دارید و یا اینکه قصد خرید تلویزیون ال جی ، تلویزیون سامسونگ ، خرید تلویزیون سونی ، تلویزیون شیائومی و سایر برند های های دیگر را دارید، تا ادامه متن با ما همراه شوید. در این متن می خواهیم شما را با عوامل مختلف تاثیر گذار بر روی قیمت تلویزیون سونی ، تلویزیون ال جی ، تلویزیون سامسونگ و تلویزیون شیائومی آشنا کنیم. پس با راهنمایی خرید اینترنتی انواع تلویزیون ها همراه شوید تا بتوانید به خوبی مناسب ترین مدل ها را با توجه به نیاز خود و میزان بودجه ای که در اختیار دارید، انتخاب کنید.  

مقایسه  امکانات : خرید و قیمت تلویزیون سونی

بی شک یکی از با کیفیت ترین و بهترین برندها در حوزه تولید انواع لوازم صوتی و تصویری ، برند سونی است. سونی از جمله کمپانی های معتبر و پر آوازه است که هر ساله انواع تلویزیون های بالارده و میان رده را با امکانات و قابلیت های قابل توجه تولید و طراحی می کند. شاید به اعتقاد برخی از افراد قیمت تلویزیون سونی بیشتر از تلویزیون ال جی و تلویزیون سامسونگ و تلویزیون شیائومی باشد. اما با توجه به ارائه کیفیت عالی تصویر و صدا، خرید تلویزیون سونی شما را شگفت زده خواهد کرد.

این کمپانی ادعا دارد که تمامی مدل تلویزیون ها را با کیفیت عالی تصویر تولید کرده است. نمایش تصاویر بر روی صفحه نمایش تلویزیون های سونی،شما را حیرت زده خواهد کرد. پس اگر از آن دسته از افرادی هستید که می خواهید تصاویر را با رنگ های طبیعی و زنده مشاهده کنید، خرید تلویزیون اندروید سونی گزینه ای ایده آل برای شما است. اگر می خواهید به لیست قیمت روز و قیمت تلویزیون سونی مدل های مختلف دسترسی داشته باشید، به فروشگاه بانه baneeh.com سر بزنید.

مقایسه  امکانات : خرید و قیمت تلویزیون سامسونگ

کمپانی کره ای سامسونگ هم از جمله شرکت هایی است که در تولید انواع لوازم صوتی و تصویری از جمله تلویزیون و سینما حرفی برای گفتن دارد. این غول تولید کننده کره ای هم هر ساله سعی کرده انواع تلویزیونها را در سری ها و مدل های مختلف تولید کند تا هر کاربر بتواند با توجه به نیاز خود، مناسب ترین مدل را انتخاب کند. در بین مدل تلویزیون های سامسونگ می توانید پایین رده را ببینید. ارزانترین قیمت تلویزیون سامسونگ مدل پایین رده ها هستند. قیمت تلویزیون سامسونگ میان رده هم کمتر از بالا رده ها است. مدل های میان رده با ویژگی ها و مشخصات خوبی همراه شده اند و قیمت مناسبی دارند. از جمله تلویزیون سامسونگ سری 7 و سری 8 مدل های میان رده و پر طرفدار این کمپانی در خرید تلویزیون سامسونگ هستند.

بالارده ها یعنی سری 9 هم شامل جدیدترین و بروزترین تکنولوژی ها و فناوری ها هستند. خرید تلویزیون سامسونگ سری 9 برای افرادی که تمایل دارند از جدیدترین و بروزترین تکنولوژی ها استفاده کنند، گزینه ای ایده آل است. لیست قیمت امروز و قیمت تلویزیون سامسونگ مدل های مختلف را در کنار هم ببینید و برای خرید تلویزیون سامسونگ اقدام کنید.

مقایسه  امکانات : خرید و قیمت تلویزیون ال جی

یکی از رقبای سر سخت کمپانی سامسونگ، شرکت LG است. این دو رقیب از دیرباز پا به پای هم مدل های متنوع و با کیفیت را تولید کرده اند تا بتوانند از هم پیشی بگیرند. ال جی برای رقابت با رقیب سر سخت خود، همواره سعی کرده انواع تلویزیونهایش را به تکنولوژی ها و فناوری های مختلف صدا و تصویر و سایر امکانات تولید کند. الجی از آن دسته از کمپانی ها است که همواره به حضور امکانات و فناوری ها و تکنولوژی های متنوع در تلویزیونهایش بسیار علاقه داشته است. از این رو اگر می خواهید مدل هایی با امکانات متنوع و گسترده تلویزیون ال جی 4k را بخرید، خرید تلویزیون ال جی گزینه ای ایده آل است.

ال جی هم مانند دیگر رقبای خود مدل های پایین رده و میان رده و بالا رده را در سری 6 و 7 و 8 و 9 تولید و طراحی کرده است. قیمت تلویزیون ال جی مدل های پایین رده بسیار ارزان تر از مدل های میان رده و بالا رده هستند. از این رو اگر تمایل به خرید تلویزیون ال جی ارزان قیمت دارید، سراغ سری 6 و 5 بروید. قیمت تلویزیون ال جی میان رده هم نسبتا مناسب است. سری 7 و 8 که میان رده هستند، از امکانات خوبی برخوردار هستند. خرید تلویزیون ال جی بالارده هم به آن دسته از افرادی توصیه می شود که تمایل دارند همواره از جدیدترین و بروز ترین تکنولوژی ها و فناوری ها استفاده کنند.

مقایسه  امکانات : خرید و قیمت تلویزیون شیائومی Xiaomi

شیائومی از جمله کمپانی های چینی تولید کننده لوازم صوتی و تصویری است که جدیداً سعی کرده انواع تلویزیونها را با قیمت مناسب و البته ویژگی ها و قابلیت های متنوع تولید و طراحی کند. با خرید تلویزیون شیائومی می توانید مدل با امکانات خوب و البته قیمت مناسب را در اختیار داشته باشید. شیائومی هم در تولید مدل تی وی ها کم کاری نکرده و مدل های مختلفش را به امکانات و قابلیت های متنوع همراه کرده است.

قیمت تلویزیون شیائومی نسبت به قیمت تلویزیون سونی ، قیمت تلویزیون ساموسنگ و قیمت تلویزیون ال جی بسیار ارزان تر است. کمپانی چینی شیائومی سعی کرده مدل های مختلف را با قیمت های ارزانتر تولید کند. از این رو توانسته در گردونه رقابت با رقبای قدری همچون Samsung و Sony و LG باقی بماند.

فرق و تفاوت اندازه و ابعاد تلویزیون ها

بی شک سایز و ابعاد یکی از فاکتورهای پر اهمیت و تعیین کننده قیمت تلویزیون سونی ، قیمت تلویزیون سامسونگ ، قیمت تلویزیون شیائومی و قیمت تلویزیون ال جی است. پس لازم است در هنگام خرید تلویزیون سونی ، خرید تلویزیون ال جی و خرید تلویزیون سامسونگ و خرید تلویزیون شیائومی حتما با توجه به متراژ محیط، مناسب ترین سایز را انتخاب کنید. تلویزیون ها معمولا در اندازه های متنوعی تولید و طراحی شده اند. کوچکترین تلویزیون ها در اندازه 32 اینچ تولید شده و 90 و 100 اینچ نیز جزء بزرگترین تلویزیونها هستند. سایزهای 49 اینچ و 55 اینچ نیز جزء پر طرفدارترین اندازه ها هستند که بسیار پر فروش ترند.

  • می توانید این تلویزیون ها را در سایت امازون امریکا و فلیپ کارت هند و بانه دات کام ایران ببینید و با هم مقایسه کنید .
  • https://www.flipkart.com/television-store?otracker=nmenu_sub_Electronics_0_Televisions
  • https://baneeh.com/video-audio-devices/tv-brands
  • https://www.amazon.com/s?i=electronics-intl-ship&bbn=16225009011&rh=n%3A1266092011%2Cn%3A172659&dc&qid=1653061999&rnid=1266092011&ref=sr_nr_n_12

11

تفاوت اسمارت تی وی ها مقایسه کدام بهتر است ؟ و کدام را بخرم؟

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، اینترنت و قابلیت های هوشمند نیز به دنیای تلویزیونها وارد شده اند. مدل های مختلف تلویزیون های سونی، سامسونگ، ال جی و شیائومی اسمارت موجود هستند. با خرید تلویزیون ال جی اسمارت می توانید از سیستم عامل اختصاصی WebOS و گسترده ای از انواع برنامه ها و اپلیکیشن ها استفاده کنید. خرید تلویزیون سامسونگ هوشمند نیز سیستم عامل تایزن Taizen را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین شما می توانید به مرورگر اینترنت و سایر خدمات و امکانات هوشمند دسترسی داشته باشید. با خرید تلویزیون سونی و خرید تلویزیون شیائومی می توانید از رابط کاربری ساده و جذاب سیستم عامل اندروید استفاده کنید.

با خرید اسمارت تی وی ها شما می توانید به دنیایی گسترده از انواع سرگرمی های آنلاین دسترسی داشته باشید. باید بدانید که قیمت تلویزیون سونی و ال جی و همچنین قیمت تلویزیون شیائومی و سامسونگ مدل های هوشمند بیشتر از مدل های غیر هوشمند است. پس اگر به امکانات هوشمند تلویزیونها نیازی ندارید و برای شما قابل استفاده نیست، قطعا سراغ خرید تلویزیون سونی ، خرید تلویزیون سامسونگ ، خرید تلویزیون ال جی و خرید تلویزیون شیائومی مدل های غیر هوشمند بروید. 

کیفیت تصویر از عوامل تاثیر گذار در قیمت تلویزیون شیائومی ، سامسونگ ، سونی و ال جی

اگر تمایل به خرید تلویزیون سونی و سامسونگ و خرید تلویزیون شیائومی و سونی دارید، حتما به مشخصات و ویژگی های مدل های مختلف توجه کنید. یکی از مشخصات اساسی که از فاکتورهای بسیار مهم در خرید تلویزیون شیائومی و دیگر برندها است، می توان به کیفیت تصویر نمایشی اشاره کرد. امروزه تلویزیون هایی با کیفیت تصویر فول اچ دی Full HD و 4K و 8K موجود هستند.  تلویزیون های 8K کیفیت بی نظیری را ارائه می دهند طوری که شما را شگفت زده خواهند کرد. اما اگر دنبال مدل های ارزان قیمت هستید، سراغ سری هایی بروید که کیفیت تصویر فول اچ دی دارند. مدل های فورکی هم کیفیت زیبایی را به نمایش می گذارند و قیمت مناسب تری نسبت به 8K دارند.

کمپانی های تولید کننده سعی کرده اند مطابق با سلیقه و نیاز تمامی افراد، تلویزیون ها را با مشخصات و ویژگی های متنوعی تولید کنند. هر کمپانی به نوبه خود سعی کرده تمام هنر خود را در مدل های بالا رده پیاده سازی کند. همچنین سعی کرده اند مدل های میان رده و پایین رده را هم با توجه به قیمت مناسبشان، با مشخصات متنوعی تولید کنند. از این ویژگی ها می توان به تکنولوژی های تصویر و فناوری های صفحه نمایش اشاره کرد. امروزه شاهد حضور انواع تلویزیون ها با فناوری نمایشگر اولد OLED ، کیولد QLED ، نانوسل و کریستال هستیم. هر کدام از این نمایشگر ها مزایای خاصی دارند. اما همه آن ها سعی کرده اند بر روی افزایش کیفیت تصویر تاکید کنند.

  • برای خرید این تلویزیون ها عبارت روبرو را در گوگل جستجو کنید و اولین نتیجه را باز کنید : خرید تلویزیون فورکی از بانه دات کام

12

جمع بندی پایانی

از اینکه تا اینجای متن با ما همراه بودید از شما سپاسگذاریم و خوشحالیم که مفید واقع شده است و در ادامه یکی از دغدغه های افراد جامعه در هنگام خرید اینترنتی پیدا کردن سایت و فروشگاه معتبر که دو فاکتور کالاهای اصل و ارزان را داشته باشد . که بتوانند با خیالی آسوده هر آنچه که نیاز دارند را خریداری کنند. سایت بانه دات کام یکی از فروشگاه های اینترنتی است که شامل انواع لوازم صوتی و تصویری مانند تلویزیون سینما، را دارد . ارسال سریع یک روزه ،  تضمین سلامت و اصالت کالا و پرداخت درب منزل را هم  فراهم می کند. 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.