کد خبر : 17527 / /
/

یکی از جشن‌های قدیمی و مرسوم که در بین تمام مردم سراسر جهان رواج گسترده‌ای دارد، جشن تولد است. سال‌هاست که خرید تم تولد یکی از ضروری‌ترین نیازهای برگزاری جشن‌های تولد محسوب می‌شود. منظور از تم تولد، خرید لوازم پذیرایی و لوازم تزئینی تولد به‌صورت هماهنگ با طرح و رنگ مشابه است. خرید لوازم تم تولد، یکی از کارهای بسیار جذاب و هیجان‌‌انگیز می‌باشد. تم‌ها در انواع و مدل‌های مختلف مخصوص پسربچه‌ها، دختر بچه‌ها و بزرگسالان تولید می‌شوند‌. برای همه افراد به ویژه بچه‌ها با دیدن تم‌های تولد، احساس خوب و خاطره شیرینی اتفاق می‌افتد. یکی از تم‌های بسیار محبوب که در بین دختربچه‌ها طرفداران زیادی دارد؛ تم تولد پری دریایی است. در این مقاله قصد داریم درباره لوازم موجود در تم تولد پری دریایی صحبت کنیم و در پایان به معرفی بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید لوازم تم تولد دخترانه بپردازیم.

چرا دختر بچه‌ها به تم تولد پری دریایی علاقه دارند؟

تنوع تم‌های تولد دخترانه در بازار به حدی زیاد است که انتخاب یک تم مناسب از بین این همه تم تولد جذاب و زیبا، کار سختی به‌نظر می‌رسد. دختربچه‌ها یکی از موجودات زیبای خداوند هستند و از دیرباز پدرها، علاقه خاصی به فرزندان دختر خود دارند. آن‌ها به هر نحوی تمام تلاش خود را می‌کنند که دختربچه خود را شاد و سرحال ببیند. یکی از این کارها، برگزاری جشن تولد با تم تولدی است که کودک به آن علاقه‌مند باشد. دنیای دختربچه‌ها سرشار از خیالبافی‌های ذهنی کودکانه است. آن‌ها علاقه خاصی به شخصیت‌های کارتنی دارند و در افکارشان خود را به جای شخصیت کارتنی محبوب خود قرار می‌دهند. یکی از شخصیت‌های کارتنی بسیار زیبا و جذاب مورد علاقه‌ی دختربچه‌ها، کارتن پری دریایی است. داستان کارتن پری دریایی به این صورت است که یک دختر زیبا در اعماق دریا با نشستن روی پیک صخره به مردمی که روی زمین هستند، نگاه می‌کند. یکی از روزها کشتی پسر پادشاه غرق می‌شود و پری دریایی با نجات دادن پسر پادشاه، عاشق و دلباخته او می‌شود و داستان ادامه پیدا می‌کند. کسانی که در زمینه تولید و فروش تم‌های تولد دخترانه فعال هستند به خوبی درباره علایق و سلیقه دختربچه‌ها آگاهند و با تولید تم تولد پری دریایی، جشن تولد خاطره‌انگیزی برای آن‌ها رقم می‌زنند. رنگ‌های استفاده شده در تم تولد پری دریایی شامل رنگ‌ آبی، سبز، فیروزه‌ای و بنفش است.

لوازم تزئینی و المان‌های تم تولد پری دریایی شامل چه مواردی است؟‌

  • کارت دعوت تم تولد پری دریایی

کارت دعوت یکی از المان‌های مهم تم‌های تولد به شمار می‌رود‌ که قبل از تولد برای مهمان‌هایی که قرار است در جشن تولد حضور داشته باشند، ارسال می‌شود تا از زمان دقیق برگزاری مراسم جشن تولد آگاه شوند. با ارسال کارت دعوت تم تولد پری دریایی، مهمان‌ها متوجه می‌شوند که سایر لوازم تم تولد نیز با طرح پری دریایی تهیه شده است. تعداد کارت دعوت‌ها باید به تعداد خانواده‌ها و افرادی باشد که برای تولد دعوت هستند. کارت دعوت‌هایی که با طرح پری دریایی تولید می‌شوند، متنوع هستند ومشتری با سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کند.

5

  • لباس فانتزی تم تولد پری دریایی

یکی دیگر المان‌های تزئینی که در تم‌ تولد پری دریایی ساده وجود دارد؛ لباس فانتزی این تم است. لباسی زیبا که دختر بچه با پوشیدن آن شبیه پری دریایی می‌شود. در صورت استفاده از این تم برای دخترهای نوجوان و جوان می‌توان از لباس‌هایی با مدل ماهی و رنگ‌های متناسب با تم استفاده کرد. برخی از خانواده‌ها از این موضوع غافل هستند که هماهنگی و تناسب لباس کودک با تم تولد، جذابیت بیشتری به مراسم جشن تولد می‌بخشد.

  • کیک و شمع با مدل تم پری دریایی

مهم‌ترین المان تمام جشن‌های تولد کیک است. برای مراسمی زیبا می‌توان کیکی را سفارش داد که طرح آن شبیه به تم تولد انتخاب شده باشد. در کنار یک کیک با طرح و ظاهری هم رنگ و هماهنگ با پری دریایی می‌توان از کوکی‌ها و کاپ کیک‌های زیبا استفاده کرد.‌ اندازه و ابعاد کیک تم تولد پری دریایی دخترانه باید با توجه به تعداد مهمان‌ها سفارش داده شود.

  • ریسه‌های تم پری دریایی

ریسه‌هایی که در جشن‌های تولد مورد استفاده قرار می‌گیرند، تاثیر زیادی در برگزاری یک مراسم زیبا و فوق‌العاده دارند. این ریسه‌ها معمولا روی دیوارهای محل برگزاری جشن تولد نصب می‌شوند‌. در تم‌ تولد پری دریایی دخترانه، ریسه‌ها را نیز به شکل پری دریایی طراحی می‌کنند.

  • گیفت تم تولد پری دریایی

امروزه در اکثر مراسم‌هایی مانند جشن تولد، مراسم عروسی، حنابندان، جشن عقد یا نامزدی به مهمان‌های یادگاری‌های کوچکی به نام گیفت هدیه می‌دهند. محتوایی که در داخل گیفت قرار می‌گیرد به جنسیت و سن و سال مهمان‌ها و همچنین نوع مراسم بستگی دارد‌. گیفت تم تولد پری دریایی ساده نیز با استفاده از تورهای آبی و صدف و ستاره دریایی زیبا تهیه می‌شود.

  • کلاه تولد با طرح پری دریایی

کلاه تولد با طرح پری دریایی نیز به اندازه کیک تولد اهمیت دارد. کلاه‌های تولد، معمولا به شکل مخروطی و در اندازه‌های بزرگ و کوچک برای گروه‌های سنی مختلف دختربچه‌ها تولید می‌شوند و به زیباتر شدن مراسم تولد کمک زیادی می‌کنند. استفاده از کلاه باعث زیبایی عکس‌های تولد خواهد شد.

  • کارد، چنگال، بشقاب و لیوان پری دریایی

برای سرو کیک تولد و شربت در جشن تولد باید کارد، چنگال، بشقاب و لیوان‌های تم پری دریایی را نیز خریداری کنید. تعداد این لوازم با توجه به تعداد مهمان‌ها تهیه می‌شود. برای برگزاری مراسم تولد فقط دیزاین یا دکوراسیون محل برگزاری تولد مهم نیست. بلکه لوازم پذیرایی نیز نشان دهنده سلیقه بالای میزبان است.

6

خرید لوازم تم تولد دخترانه از فروشگاه اینترنتی ماهورا

برای خرید لوازم تم تولد دخترانه با طرح پری دریایی و طرح‌های زیبای دیگر با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب می‌توانید به سایت فروشگاه ماهورا با آدرس اینترنتی https://mahoura.com/ مراجعه کنید. فروشگاه ماهورا در شهر تهران واقع شده است؛ اما تمام محصولات خود را به صورت اینترنتی نیز به فروش می‌رساند و مشتریان می‌توانند از سراسر کشور برای خرید لوازم تم تولد دخترانه از این سایت اقدام کنند. در این سایت بیش از 50 مدل تم تولد دخترانه در طرح‌ها و رنگ‌های زیبا ارائه شده است. علاوه بر لوازم تم‌های تولد، امکان اضافه کردن وسایلی مانند بادکنک‌های هلیومی و ساده، بنر تولدی و غیره به پکیج وجود دارد. یکی از مزایای فروشگاه اینترنتی ماهورا این است که امکان خرید هر یک از لوازم تم تولد به‌صورت تکی نیز وجود دارد. همچنین شهروندان تهرانی می‌توانند به‌صورت حضوری برای خرید تم تولد مورد نظرخود به آدرس فروشگاه مراجعه کنند.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.