کد خبر : 17653 / /
/

 

اسکرابر صنعتی یا زمین شوی مکانیزه پر قدرت را از فروشگاه اینترنتی صنعت جارو که نمایندگی انحصاری فروش و عرضه معتبر ترین برندهای داخلی و خارجی در ایران می باشد را با مناسب ترین قیمت ها  تهیه نمایید. فروشگاه اینترنتی صنعت جارو برترین سایت فروش و توزیع محصولات نظافتی با کیفیت و با دوام از بهترین شرکت های سازنده می باشد.

به طور کلی نحوه عملکرد اسکرابر صنعتی به صورت کاملا مکانیکی می باشد. به این صورت که اگر دستگاه اسکرابر صنعتی از یک سطح صاف و یا با شیب بسیار کم عبور کند ، آن سطح هم تمیز و هم خشک می شود. چرا که در مسیر حرکت خود علاوه بر غبار گیری ، سطوح کف را شسته و در همان لحظه نیز خشک می کند.

اسکرابر صنعتی در مدل های زمین شوی خودرویی یا سرنشین دار و کف شوی دستی در فروشگاه اینترنتی صنعت جارو موجود می باشد. هر دو مدل اسکرابر صنعتی کاربردی مشابه یکیدیگر دارند. اما بر اساس ابعاد و پهنای شست و شوی و نحوه استفاده با یکدیگر متفاوت می باشند.

با توجه به قابلیت ها و امکاناتی که هر اسکرابر صنعتی به آن مجهز می باشد به طور طبیعی از لحاظ قیمت نیز با دیگری متفاوت می باشد. هر یک از مدل های اسکرابر صنعتی سرنشین دار و بدون سر نشین در شرایط محیطی مختلف بیشتر کاربرد داشته و جهت راحتی در امر نظافت مورد استفاده قرار می گیرد.

هنگام انتخاب و خرید اسکرابر صنعتی از فروشگاه اینترنتی صنعت جارو باید نکاتی را در نظر بگیرید. اول از همه متراژ محیط مورد نظر جهت شست و شوی می باشد. دوما محدودیت زمانی که در انجام امور نظافتی محیط دارید. سوما امکان دسترسی به برق شهر می باشد.

بنابراین اگر محیط از متراژ کمی برخوردار باشد گزینه مناسب اسکرابر صنعتی دستی می باشد. چرا که هم قدرت مانور بیشتری از اسکرابر خودرویی دارد و هم از لحاظ قیمت نیز مقرون به صرفه تر می باشد. اما اگر محیط از نظر مساحت وسیع باشد و مدت زمان زیادی برای نظافت و شست و شوی کف ندارید بهتر است از اسکرابر صنعتی سرنشین دار استفاده نمایید.

حال بین مدل های برقی و شارژی اسکرابر صنعتی باید به دسترسی محیط مورد نظر به برق و یا پریز برق را مورد بررسی قرار دهید. اگر دسترسی به برق وجود ندارد یا برق هست اما به دلیل متراژ بسیار بالای محیط پریز برق به اندازه کافی و در فواصل مورد نیاز شما وجود ندارد. در این شرایط بهترین گزینه برای شما مدل شارژی یا باتر خود اسکرابر صنعتی می باشد.

اما اگر زمان استفاده از اسکرابر صنعتی برای انجام امور نظافتی برای محیط مورد نظر بیشتر از 2-4 ساعت باشد بهتر است از اسکرابر صنعتی برقی استفاده نمایید که دیگر محدودیتی در استفاده نخواهید داشت.

مهمترین دلایل استفاده از جاروبرقی مرکزی در مجتمع های پر واحد

انواع جارو برقی مرکزی  یکی از پر طرفدارترین و محبوب ترین انواع جاروبرقی در فروشگاه تخصصی صنعت جارو می باشد. فروشگاه اینترنتی صنعت جارو یکی از بزرگ ترین و جامع ترین فروشگاه های اینترنتی ارائه دهنده تجهیزات و محصولات نظافتی برترین برندهای داخلی و خارجی با نازل ترین قیمت ها می باشد.

 جاروبرقی مرکزی با توجه به مزایا و ویژگی هایی که در مقایسه با دیگر جاروبرقی های خانگی دارد مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفته است. استفاده از جاروبرقی مرکزی در مجتمع های پر واحد علاوه بر این که از لحاظ اقتصادی به نفع ساکنین مجتمع می باشد. از لحاظ دیگری نیز بسیار بهتر از استفاده از جاروبرقی های خانگی معمولی می باشد.

جاروبرقی مرکزی نوعی سیستم مکش مرکزی است که از آن برای نظافت ساختمان استفاده می شود. جاروبرقی مرکزی به صورت ثابت در ساختمان تعبیه و نصب می گردد و در نظافت و حذف گرد و غبار ، مواد زائد و آلودگی های معلق در فضا نقش بسیار مهمی را ایفا میکند.

از اولین دلالیل استفاده از جاروبرقی مرکزی در ساختمان ها این است که هنگام نظافت ساختمان زباله ها ، گرد و خاک و آلودگی ها از طریق لوله های توکار داخل دیوارها به محلی بیرون و دور از ساختمان منتقل می شوند.

از دیگر دلایل استفاده از جاروبرقی مرکزی در ساختمان ها این است که به دلیل قدرت بالای موتور این نوع جاروبرقی نسبت به نمونه های دیگر جاروبرقی خانگی از قدرت مکش بسیار بیشتری برخوردار می باشد. علاوه بر آن نیازی به حمل دستگاه سنگین از یک اتاق به اتاق دیگر نمی باشد. در نتیجه به اضافه ی راحتی عملکرد جارو ، مشکلاتی مانند ضربه دیدن جاروبرقی و لوازم منزل نیز وجود نخواهد داشت.

جاروبرقی مرکزی در مقایسه با دیگر مدل های جاروبرقی خانگی به دلیل قرار گرفتن مخزن جاروبرقی در خارج از ساختمان امکان بازگشت گرد و خاک به فضا وجود ندارد. بنابراین با استفاده از جاروبرقی مرکزی در ساختمان ها بهترین محیط را برای بیماران دارای آلرژی و بیماری های تنفسی ایجاد خواهید کرد.

در نتیجه با استفاده از جاروبرقی مرکزی در ساختمان های پر واحد بالطبع به ارزش ساختمان افزوده خواهد شد.

14

مهمترین مزایا و دلایل استفاده از پولیشر صنعتی

پولیشر صنعتی یکی از کاربردی ترین تجهیزات نظافتی مکانیزه فروشگاه اینترنتی صنعت جارو جهت پرداخت و جلا دادن سطوح مختلف می باشد. فروشگاه تخصصی صنعت جارو با توجه به تجربه کاری بالا در زمینه تهیه و ارائه بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات نظافتی مکانیزه ، با کیفیت ترین پولیشرهای صنعتی را از برترین برندهای داخلی و خارجی موجود در بازار در اختیار کاربران خود قرار داده است.

پولیشر صنعتی به دلیل صیقل دادن و بر طرف کردن ناهمواری ها و سهولت در جدا کردن آلودگی و لکه های چسبیده شده به کف یکی از ابزارهای تکمیل کننده در امر نظافت می باشد که موجب راحتی در امر نظافت جلا بخشیدن به سطوح مختلف گشته است.

این تصور که فقط از پولیشر صنعتی جهت جلا بخشیدن و براق کردن سطوح کف نمایشگاه ها ، گالری ها ، شرکت ها ، لابی ساختمان ها و ادرات استفاده شود کاملا غلط و اشتباه می باشد. به تصور بسیاری از مدیران استفاده از پولیشر صنعتی برای کف پوش محیط هزینه اضافی می باشد. در صورتی که از فواید و کارایی های پولیشر صنعتی در دوام و ماندگاری کف پوش ها و جلویری از هزینه های تعویض کف پوش ها غافل هستند.

چرا که بعد از استفاده از پولیشر صنعتی ، به دلیل صیقلی بودن و عدم وجود ناهمواری آلودگی ها به راحتی از سطح جدا می شود. حتی با استفاده از یک تی مرطوب نیز سطح به خوبی نظافت می شود.

از طرف دیگر سطوح پولیش خورده و جلا دیده در برابر آلوده شدن با لکه ها ، نفوذ خاک و رطوبت به لایه های زیرین و آسیب ددیدن سطح به مراتب مقاوم تر از سطوح پولیش نخورده می باشند. 

از مزیت های پولیشر صنعتی این است که با استفاده از پد و برس های با درجه سختی مختلف می توان کلیه سطوح را صیقلی و براق و یک دست نمود. بنابراین از پولیشر صنعتی می توان برای پرداخت و جلادهی سطوح سخت بتنی ، سنگ ، کاشی ، چوب و بسیاری از انواع پوشش های سطح مورد استفاده قرار داد.

پولیشر صنعتی یکی از ابزار نظافتی مناسب برای نظافت ، شست و شو  ، جلادهی و لایه برداری سطوح مختلف می باشد. با توجه به کارایی های متعدد و مزایای زیادی که این دستگاه به همراه دارد می توان به صورت بهینه در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

15

 

جهت مشاهده انواع پولیشر صنعتی فروشگاه صنعت جارو به همراه لیست قیمت ها اینجا کلیک کنید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.