کد خبر : 17664 / /
/

 

مدت زمان گرفتن ویزای سرمایه گذاری کانادا

سرمایه گذاری یک روش مهاجرتی است که در کشور های مختلف راه و اصول مخصوص به خود را دارد این روش مهاجرتی مزایای بسیار برای فرد و خانواده او به دنبال دارد. برای اقدام به سرمایه‌گذاری ابتدا باید ویزای سرمایه گذاری کانادا را اخذ کنید. اما سوال اینجاست که مدت زمان گرفتن ویزای سرمایه گذاری کانادا چقدر است؟ ویزای استارتاپ کانادا چیست و اخذ آن چه مدت طول می کشد؟ در واقع بسته به نوع سرمایه گذاری و ویزای که قصد اخذ آن را دارید بستگی دارد. این که شما بخواهید از طریق خود اشتغالی، کارآفرینی، استارتاپ و یا هر کدام از دیگر روش های سرمایه گذاری کانادا اقدام کنید، ممکن از زمان متفاوتی جهت اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا سپری شود. در این مقاله سعی شده مدت زمان گرفتن ویزای سرمایه گذاری کانادا از طریق روش های متفاوت سرمایه گذاری بررسی شود.

مدت زمان گرفتن ویزای سرمایه گذاری کانادا در روش خود اشتغالی

اگر قصد این را دارید که با روش خود اشتغالی در کانادا سرمایه گذاری کنید این امکان برای شما فراهم می شود که اقامت دائم کانادا را از همان ابتدا اخذ کنید و به کانادا مهاجرت کنید جهت اخذ ویزای خوداشتغالی کانادا باید تجربیاتی در زمینه ورزشی، کشاورزی و یا هنری ارائه داد. که به فرد این امکان را می دهد در کانادا مشغول به کار شود. مدت زمان گرفتن ویزای سرمایه گذاری کانادا از طریق خود اشتغالی  با توجه به آخرین اطلاعات موجود از مقامات مهاجرت کانادا، ۲۴ماه زمان پردازش برنامه افراد خود اشتغال در کانادا به طول می انجامد.

 

مدت زمان گرفتن ویزای سرمایه گذاری کانادا از طریق استارت آپ

با توجه به مطالب بیان شده در وبسایت موسسه ملک پور، استارتاپ یکی دیگراز روش های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری است. در تعریف کوتاه می توان استارتاپ را این چنین معرفی کرد که: کسب و کاری جدید یا شرکتی نوپا.  با داشتن ایده جدید و خلاقانه می توانید موفق به اخذ ویزای استارتاپ کانادا شوید. باید بتوانید تایید و حمایت از سازمانهای مشخص شده از سوی دولت کانادا را کسب کنید تا بتوانید اقامت کانادا از طریق استارت آپ را اخذ کنید در روش استارت آپ نیاز به سرمایه زیادی ندارید و در واقع سرمایه شما ایده های جدیدی که ارائه می دهید می باشد. مدت زمان گرفتن ویزای سرمایه گذاری کانادا از طریق استارت آپ کاملاً به طرح شما بستگی دارد.هرچه طرح و ایده‌ای که ارائه می دهید نوآورانه تر و خلاقانه تر باشد و نیاز کشور کانادا به آن بیشتر باشد، پروسه اخذ ویزای کار استارت آپ شما سریعتر به نتیجه خواهد رسید. به طور کلی این پروسه زمانی بین یک تا دو سال ممکن است به طول انجامد.

نکته دیگری که در مورد ویزای استارت آپ کانادا وجود دارد این است که براساس امتیاز بندی این ویزا اعطا می شود.

این ویزا مزایای زیادی از جمله اقامت دائم برای خانواده شما که ( شامل همسر و فرزندان زیر ۲۲ سال )، دسترسی به خدمات بهداشتی و آموزشی کانادا، امکان زندگی در هر کدام از استان های کانادا و مواردی از این قبیل را دارد. بنابراین مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ می تواند گزینه بسیار مناسب باشد که در زمان کوتاه موفق به اخذ ویزا و اقامت کانادا شوید. در روش استارتآپ کانادا پس از سه سال می توانید به پاسپورت کانادا دست یابید.

 

مدت زمان گرفتن ویزای سرمایه گذاری کانادا از طریق کارآفرینی استانی

کارافرینی راه دیگری برای سرمایه گذاری و اخذ اقامت کاناداست. می توانید در استان‌های مختلف کانادا از جمله استان مانیتوبا، بریتیش کلمبیا، نوااسکوشیا، آنتاریو، آلبرتا و ... اقدام به کارآفرینی کنید. با توجه به اینکه کشور کانادا ۱۱ ایالات مختلف دارد هر کدام از ایالت ها به منظور کارآفرینی قوانین خاص خود را دارد. با بررسی قوانین کارآفرینی در استان مورد نظر خود و فراهم کردن مدارک لازم می توانید بزرای کارآفرینی اقدام کنید. جهت اقدام برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا از طریق کارآفرینی استانی پس از آنکه استان مورد نظر خود را انتخاب کردید، باید از طریق اداره مهاجرت همان استان اقدام کنید و درخواست ویزای سرمایه گذاری کانادا را بدهید. برخی موارد ممکن است که کمتر از ۱۰ روز مجوز کار اعطا شود. اما برای اخذ ویزای کارآفرینی این پروسه ممکن است یک تا دو سال زمان ببرد. به طور کلی مدت زمان گرفتن ویزای سرمایه گذاری کانادا از طریق کارآفرینی استانی

 ۶ تا ۱۸ ماه زمان می‌برد تا پرونده شما را بررسی و حدودا دو سال برای رسیدن به اقامت دائم زمان نیاز دارید. تمام این زمان ها بستگی به تکمیل بودن پرونده شما دارد اگر به درستی مدارک لازم فراهم شده باشد این پروسه در بازه زمانی 1 الی دوسل به طول می انجامد. در کارآفرنی کانادا نیز مانند استارت آپ می توانیدپس لز سال اقامت دائم به پاسپورت کانادا دست یابید همچنین امکان اخذ ویزای همراه کانادا برای خانواده وجود دارد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.