کد خبر : 17903 / /
/

 

برای بیشتر دیده شدن به چه چیزهایی نیاز داریم؟ وقتی به بازار بزرگ تهران وارد می شوید، افرادی را می بینید که فریاد می زنند، بفرمایید نهار. یا سه عینک 30 هزار تومان. و عابرپیاده ها حین عبور نگاه شان به سمت فریاد جلب می شود. این روش در کسب و کارهای سنتی همیشه جواب داده است. اما کسب وکارها در فضای مجازی گونه ای دیگر کاربران را جذب می کنند. در حقیقت مجموعه های دیجیتال مارکتینگ مانند اوشه دیجیتال کار این افراد را در فضای وب به عهده دارند. اوشه یک راهنمای تمام عیار برای رشد کسب و کار شماست. عمده فعالیت این مجموعه مشاوره و ارایه راهکارهای خلاقانه و هوشمندانه به کسب و کارهای کوچک و بزرگ است. و با طرح یک برنامه های راهبردی آن ها را در مسیر موفقیت همراهی می کند، اگر دوست دارید با اوشه بیشتر آشنا شوید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

  • خدمات سئو
  • طراحی وبسایت
  • بازاریابی محتوا
  • پرفورمنس مارکتینگ
  • طراحی وب اپلیکشن
  • تبلیغات کلیکی PPC
  • طراحی کمپین های تبلیغاتی

2

 

خدمات سئو

سئو مجموعه فعالیت هایی است که به موفقیت یک کسب و کار کمک می کند، اوشه با بیش از سال ها تجربه در زمینه تحلیل رقبای کسب و کار، تدوین استراتژی سئو، مانیتورینگ جایگاه کلمات کلیدی وبهینه سازی CTA ، بررسی سئوی داخلی و خارجی، لوکال سئو، سئوی تکنیکال، به عنوان یک راهنمای متخصص درکنارشماست تا با تدوین و اجرای یک استراتژی سئوی اصولی، به جایگاه ممتازی در گوگل دست پیدا کنید.

طراحی وبسایت

راهکار دادن اصلی ترین هدف اوشه است. که درتمام خدمات این مجموعه دیده می شود. قبل از هر چیز کارشناسان اوشه سوالاتی از شما می پرسند تا نیاز کسب و کارتان را بررسی و آنالیز کنند. سپس براساس آن راهکارهایی در زمینه طراحی وبسایت شامل انتخاب زبان برنامه نویسی مناسب، وایرفریم و نقشه سایت براساس تعداد صفحات، طراحی UX,UI پیشنهاد می دهند. در نهایت وبسایت شما در یکی از انواع فروشگاهی، خدماتی/ شرکتی و پرتال اجرا می شود. همچنین باتوجه به اینکه مخاطبان هدف، بیشتر از راه موبایل، محصولات یا خدمات مدنظرشان را جستجو می کنند. اوشه در طراحی وبسایت، نکات کلیدی مانند واکنش گرایی طرح و سازگاری با  ساختار دستگاه های مختلف شامل تبلت، موبایل ولپ تاپ را  در نظر می گیرد. تا با طراحی اصولی، مخاطب هدف در ساده ترین روش، به کالا یا خدمات مدنظرشان دست پیدا کنند.

بازاریابی محتوایی

مهم ترین عامل موفقیت یک کسب وکار جلب توجه مخاطبان هدف آن حوزه است.  و در این مسیر اوشه بسیار هوشمندانه عمل می کند. به طور مثال ممکن است یک کسب و کار به محتوای ویدیویی یا تصویری بیشتر از متنی نیاز داشته باشد. این نتیجه گیری بعد از بررسی و نیازسنجی های دقیق، براساس پرسونای مخاطب راهکارهایی متناسب با کسب و کارتان اجرا می شود. یکی از هنرهای ما در اوشه تولید محتوای باکیفیت است. و برای رسیدن به آن اوشه از تولید محتوای ویدیویی، پادکست، بلاگ پست، ایمیل مارکتینگ، اینفوگرافیک استفاده می کند.

تبلیغات متنی

تولید محتوای متنی یکی از مهم ترین عوامل موفقیت یک کسب و کار دیجیتالی است.

و نکته مهمی که محتوای یک وبسایت را متمایز می کند، خلق محتوای تخصصی و یکتا است. اوشه دیجیتال در این راستا با داشتن بهترین تیم نویسندگان با سال ها تجربه در زمینه تولید محتوای متنی مقالات متمایز و تخصصی متناسب با کسب و کارتان ارایه می دهد.

ساخت محتوای ویدیویی

محتوای تصویری و ویدیویی تاثیرگذارترین بخش از تولید محتوا است. تولید محتوای ویدیویی و تصویری نسبت به متنی بیشتر است. در نظر بگیرید چند بار اتفاق افتاده است که تحت تاثیر یک تیزر تبلیغاتی در اینستاگرام محصولی را خریداری کرده اید . به طور کلی یک تبلیغ تصویری در اینستاگرام یا یوتوب اثر بیشتری نسبت به یک مقاله در وبسایت به جا می گذارد. تولید محتوای ویدیویی شامل خدماتی تولید محتوای ویدیویی به موشن، ویدیو تبلیغاتی، ویدیوکست است.

3

محتوای صوتی و تصویری

تولید محتوای صوتی و تصویری نوع دیگری از تولید محتوا به شمار می رود. محتوای صوتی شامل تولید محتوای پادکست، کتاب های صوتی و تیزرها هستند. و تولید محتوای تصویری یکی دیگر از اثرگذارترین روش های تولید محتواست و در زمینه اثرگذاری هم راستای محتوای ویدیویی قرار می گیرد. محتوای تصویری شامل عکاسی، تصاویر گرافیکی است که به بیشتر دیده شدن محتوای شما کمک می کند، هر چه محتوای تصویری جذابیت بصری داشته باشد، اثرگذارتر خواهد بود.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.