کد خبر : 18047 / /
/

12 قانون طبیعی در جهان وجود دارد که درک آنها می تواند به تغییر دیدگاه و رویکرد شما به زندگی کمک کند. در حالی که قانون جذب شناخته شده ترین است، قوانین دیگر نیز وجود دارند که سزاوار توجه شما هستند. از جمله این قوانین قانون ارتعاش است.

در ادامه به این می پردازیم که قانون ارتعاش چیست و چرا افراد معنوی استفاده از آن به نفع خود را توصیه می کنند.

12 قانون کیهانی

این 12 قانون جهانی قوانین قدیمی و تغییرناپذیر دنیای ما هستند. با این حال، برخی از قوانین نیز به فلسفه هرمسی نسبت داده می شود که به مصر باستان بازمی گردد. با گذشت زمان، این قوانین مورد پذیرش قرار گرفته و در سراسر جهان چرخید. امروزه، بسیاری از مردم هنوزم از آنها برای دستیابی به رؤیاهایشان در زندگی و به دست آوردن درک عمیق‌تری از واقعیت استفاده می‌کنند.

قانون ارتعاش چیست

پس از قانون جذب، دومین قانون جهانی، قانون ارتعاش، فرض می کند که همه چیز (هر اتم، شیء و موجود زنده) حرکتی ثابت دارد و در فرکانس خاصی ارتعاش می کند.

همانطور که نویسنده کتاب های معنوی شانون کایزر توضیح می دهد، " سرعت ارتعاش هر چیز به عنوان فرکانس آن نامیده می شود" تفاوت بین یک جسم و شی دیگر تنها در میزان ارتعاش آنهاست.

شما می توانید این فرکانس را به عنوان انرژی ارتعاشی در نظر بگیرید. به گفته تانیا کارول ریچاردسون نویسنده کتاب Self Care for Empaths، "انرژی یک فرد، یا انرژی یک فضای فیزیکی یا گروهی از مردم، چیزی نیست که بتوانید ببینید یا لمس کنید. بلکه چیزی است که آن را حس می کنید. احساس کنید و به آن واکنش نشان دهید."

کل ایده پشت این قانون این است که همه ما فرکانس ارتعاشی خاصی داریم و می‌توانیم یاد بگیریم که اگر در یک وضعیت ارتعاشی کم گرفتار شدیم، چگونه ارتعاش خود را تنظیم کنیم. کایزر می‌افزاید: «هرچه بیشتر با انرژی خود هماهنگ شوید، بیشتر می‌بینید که چگونه احساسات شما بر کل تجربه شما تأثیر می‌گذارد.

چگونه از قانون ارتعاش به نفع خود استفاده کنید:

1.    برای تجلی

برای تجلی هر چیزی، ابتدا باید ارتعاش آنچه را که به دنبال آن هستیم مطابقت دهیم. همانطور که قیصر توضیح می دهد، "شما تنها انرژی هایی را به سمت خود جذب خواهید کرد که با سطح انرژی شما مطابقت داشته باشند. شما فقط ارتعاشاتی را جذب خواهید کرد که با ارتعاش شما مطابقت دارند."

می خواهید ثروت بیشتری بدست آورید، اما مدام به این فکر می کنید که به پول بیشتری نیاز دارید. به یاد داشته باشید که افکار شما نیز دارای انرژی ارتعاشی هستند. فکر "من به پول بیشتری نیاز دارم" در واقع ارتعاش کمبود را در خود دارد و می تواند به از دست رفتن ثروت و دارایی حال حاضر شما منجر شود. کایزر خاطرنشان می کند: «ما این قدرت را داریم که فرکانس وجود خود را با هدایت افکار خود تنظیم کنیم.

2

2.    برای پیمایش موقعیت ها

به گفته ریچاردسون، استفاده از این قانون جهانی می تواند به شما کمک کند تا بفهمید در هر زمان و در هر موقعیت یا وضعیت خاص چه احساسی دارید. در این هنگام می توانید تشخیص بدهید که چه چیزی برای شما ارتعاش بالایی به همراه دارد. مانند نگرش ها، مکان ها و افرادی که حس ارتباط، سلامت و هیجان در شما ایجاد می کنند. به راحتی احساس می کنید که در کدام شرایطی ارتعاش شما بالاتر است.

3.برای مدیریت احساسات

احساسات نیز دارای فرکانس های ارتعاشی هستند و کار با این قانون می تواند به شما کمک کند تا آنها را هدایت کنید. کایزر می‌گوید: «احساسات راهنمای قدرتمندی هستند که ما را به وضعیتی بالاتر و متعادل‌تر می‌برند.» و اضافه می‌کند که احساسات می‌توانند از فرکانس بسیار کم (ترس، شرم و غیره) تا فرکانس بسیار بالا (شادی و عشق) متغیر باشند.

او توضیح می دهد: "هیچ احساس بدی وجود ندارد. اینها همه انرژی است که می خواهد به جلو برود." زمانی که احساس اضطراب یا استرس می کنیم، صرفاً انرژی است که می خواهد در ما حرکت کند و رها شود.»

قانون ارتعاش به ما کمک می کند تشخیص دهیم که چه زمانی در حال عبور از احساسات متراکم و سنگین هستیم، بنابراین می توانیم آن احساسات را رها کنیم و فرکانس بالاتری را حفظ کنیم.

چگونه ارتعاش خود را افزایش دهیم:

1.    مراقبت از افکار خود را تمرین کنید

ریچاردسون توصیه می کند که به طور منظم مراقبت از افکار خود را تمرین کنید تا ارتعاش خود را افزایش دهید و در جهان به شیوه ای واضح تر و قوی تر ظاهر شوید.

نکته خوب در مورد خودمراقبتی این است که می تواند متنوع باشد: خواه با یک حمام هفتگی، رفتن به طبیعت، یا یادداشت روزانه، زمانی که از خود مراقبت می کنید، ارتعاش شما آن را منعکس می کند.

2.    بدن خود را تغذیه کنید.

کایزر و ریچاردسون نیز هر دو توصیه می کنند بدن خود را با یک رژیم غذایی و برنامه ورزشی برای داشتن ارتعاش بالاتر تغذیه کنید.

غذاهای سنگین و ناسالم مطمئناً می توانند انرژی ما را کاهش دهند، همانطور که احتمالاً بعد از یک وعده غذایی غنی متوجه شده اید. در همین حال، غذاهای سالم و کامل می توانند احساس سبکی، انرژی و عدم گرفتگی در شما ایجاد کنند.

به طور مشابه، وقتی به اندازه کافی ورزش نمی کنیم، می توانیم احساس رکود کنیم، در حالی که یک تمرین خوب می تواند ما را پرانرژی کند.

3

1.    آنچه را که برای شما خوب است پیدا کنید و انجام دهید

کایزر توضیح می‌دهد: «یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد یک پایه محکم برای همسو بودن و افزایش ارتعاش، تمرکز بر فعالیت‌های روزانه ای است که به شما احساس خوب و تعادل می‌دهد.

این مورد هم می تواند برای افراد مختلف، متفاوت باشد، اما او توصیه می کند همیشه سعی کنید روی "شادی، عشق و آرامش" تمرکز کنید، زیرا این ارتعاشات به شما کمک می کند احساس سلامتی و شادی بیشتری داشته باشید.

2.    مدیتیشن کنید

احساسات یکی از محرک های اصلی فرکانس یا ارتعاش انرژی ما هستند. برداشتن یا عمیق‌تر کردن تمرین مراقبه می‌تواند توانایی ما را برای تنظیم احساسات، رها کردن همه چیز و افزایش ارتعاش در همان زمان بهبود بخشد. انواع مختلفی از مدیتیشن برای امتحان وجود دارد، بنابراین انواع مختلف را آزمایش کنید و یکی را که برای شما مفید است پیدا کنید.

3.    افراد، مکان‌ها و چیزهای کم ارتعاش را حذف کنید.

و در آخر، تأثیر دنیای بیرونی بر ارتعاش شما را دست کم نگیرید! هرچه بیشتر با قانون ارتعاش کار کنید، بدون در نظر گرفتن تأثیر بیرونی، بیشتر قادر خواهید بود حال و هوای خود را ثابت نگه دارید. با این حال، کسانی که در این کار تازه کار هستند یا بسیار حساس هستند ممکن است این موضوع را چالش برانگیز بدانند.

البته غیرممکن است که موقعیت های کم ارتعاش را به طور کلی از زندگی خود حذف کنید. اما وقتی توانایی انجام این کار را دارید، اجتناب از افراد، مکان‌ها و چیزهایی که انرژی شما را تخلیه می‌کنند می‌تواند به محافظت از فرکانس بالایی که پرورش داده‌اید کمک کند.

قانون ارتعاش در مقابل قانون جذب

شاید از خود بپرسید که این قانون چه تفاوتی با قانون جذب دارد؟ این سؤال خوبی است، زیرا آنها مشابه هستند و حتی می توانند با هم کار کنند.

همانطور که قیصر توضیح می دهد، "قانون ارتعاش اولین قانونی است که باید قبل از قانون جذب اتفاق بیفتد؛ در ایجاد آن ارتعاش در درون خود، قانون ارتعاش را عمداً فرا می خوانید و تنها در این صورت است که قانون جذب می تواند اتفاق بیفتد."

قانون ارتعاش در مورد تطبیق فرکانس خاص چیزی است که به دنبال آن هستید و قانون جذب این ایده را کمی فراتر می‌برد و به شما اجازه می‌دهد «فرکانس را به هر وسیله‌ای در درون خود ایجاد کنید، مانند تجسم، مدیتیشن، یا تاکیدات،" او اضافه می کند.

در پایان روز، هر زمان که ما ظاهر می شویم، باید با این دو قانون کار کنیم تا بتوانیم در همان سطحی که می خواهیم، ​​جذب و ارتعاش کنیم. ریچاردسون خاطرنشان می کند: «آنچه را که به صورت ارتعاشی با آن هماهنگ می کنید، راحت تر جذب می شود».

نتیجه گیری:

قانون ارتعاش یکی از قوانین مهم و کلیدی در قانون جذب است. این گفته به این معنی است که قانون جذب قانون اصلی در کل کائنات است و قانون ارتعاش یکی از زیرمجموعه های آن به شمار می آید. اما این به هیچ وجه به معنی بی اهمیت بودن قانون ارتعاش نیست. برعکس، دلیل اینکه بسیاری از افراد از قانون جذب نتیجه دلخواه را کسب نمی کنند، به دلیل عدم آگاهی از قانون ارتعاش و نحوه کار آن است. دکتر باب پراکتور قانون ارتعاش از جمله افرادیست که این قانون را به خوبی آموزش می دهد.

قانون ارتعاش به ما نشان می‌دهد که همه چیز انرژی است و ما می‌توانیم با انرژی هر چیزی که به دنبال آشکارسازی آن هستیم مطابقت پیدا کنیم. همراه با 11 قانون جهانی دیگر، این یکی می تواند به ما کمک کند تا به زندگی هماهنگ تر و فراوان تر دسترسی پیدا کنیم.

منبع: گروه تحقیقاتی یکشو

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.