کد خبر : 18067 / /
/

 

یکی از دستگاه های مورد نیاز در یک مجموعه تعمیرگاهی و همچنین مورد نیاز در معادن و شرکت های راهسازی و شرکت های کوچک و بزرگ که نیاز به گریس کاری دستگاه ها و قطعات را دارند گریس پمپ است که در شکل و اندازه های مختلفی تولید می شود.

یکی از مدل های گریس پمپ در شکل بادی تولید می شود که در انداز های مختلف از جمله 12 کیلویی 20 کیلویی 35 کیلویی و 220 بشکه است .

این دستگاه با قدرت بالای تزریق و سرعت کار به نسبت مدل های دستی و سطلی برای کارهای که نیاز به سرعت کار و تزریق با قدرت بالا نیاز است استفاده می شود.

گریس پمپ بادی ویوا:

در بازار برند های مختلف وارداتی در برند های مختلفی عرضه می شود. یکی از برند های خوب در بازار ایران مارک ویوا (viva) است که در انحصار فروشگاه صنایع پیشرو است.

این دستگاه در اندازه های مختلفی تولید میشود که در بالا گفته شد.

چرا گریس پمپ بادی ویوا:

این دستگاه با قدرت 1به 50 است که از نظر کیفیت و قیمت بسیار خوب بود و یکی از ویژگی های این دستگاه گارانتی و خدمات مطمئنی است که فروشگاه صنایع پیشرو با قدمت بالا در اختیار خریدار قرار می دهد و خریدار در تمامی  مدت استفاده با خیالی اسوده از دستگاه استفاده نموده و در صورت خرابی به هر دلیلی می تواند تمامی قطعات آن را از فروشگاه صنایع پیشرو تهیه کند.

از نکات این دستگاه داشتن شیلنگ گریس 4 متری ان می باشد و همچنین دارای 2 عدد کلت (نازل) گریس پمپ بادی است که گریس پمپ بادی ویوا را از سایر برند های بازار متمایز می کند.

نکته مهم در مورد گریس پمپ های ویوا گارانتی و خدمات این محصولات در فروشگاه صنایع پیشرو انجام می شود و این موضوع که فروشنده دستگاه کاملا بر دستگاه ها و نوع کارکرد ان اگاه می باشد.

فروشگاه صنایع پیشرو:

این فروشگاه از سال 1384 در زمینه فروش تجهیزات تعمیرگاهی از جمله انواع مدل های گریس پمپ به صورت تخصصی فعالیت دارد .

برای خرید گریس پمپ های بادی ویوا میتوانید از طریق سایت فروشگاه صنایع پیشرو به ادرس زیر و همچنین به صورت حضوری از طریق فروشگاه که ادرس ان نیز در داخل سایت قرار دارد خرید خود را با اطمینان کامل از کیفیت و قیمت انجام دهید.

https://www.sanayepishro.com/product-category/repair-equipment/oil-change/grease-pump/

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.