کد خبر : 18180 / /
/

به نقل از تیم تحقیقاتی سایت ماهان تیموری: راه اندازی کسب و کار برای خانمها فارغ از تمام سختی هایی که دارد، تجارب ارزشمندی را به شما انتقال می دهد و به اصطلاح شما را بزرگ می کند. شما برای داشتن کسب و کار مجبورید که برخی از مهارت ها مانند مذاکره کردن با تامین کنندگان و مشتریان، مهارت فروشندگی و داستان سرایی برای فروش محصولات، بودجه بندی درست و اصولی و بازاریابی را آموزش ببینید و سعی کنید که آنها را در کسب و کارتان پیاده سازی کنید. همین موضوعات باعث می شود که دید انسان نسبت به بسیاری از مسائل تغییر کند. به طور کلی راه اندازی کسب و کار اگر به صورت اصولی انجام شود، علاوه بر آنکه زندگی صاحب کسب و کار را از لحاظ مالی تغییر می دهد و به او کمک می کند که نیازهایش را به بهترین شکل برطرف کند، او را از لحاظ شخصیتی، مهارتی و ذهنیتی رشد می دهد و از آنجا که در طول روز با هیجانات مختلف روبرو می شود، اصلاً احساس یکنواختی به زندگیش دست نمی دهد. 

کسب و کار زنانه

همه افراد به صورت یکسان حق دارند که راه اندازی کسب و کار و احساس خوبی که کار ایجاد کردن برای دیگران دارد و حس خوب برطرف کردن چالش مشتریان را تجربه کنند. اما این میان توجه‌کم تری به راه اندازی کسب و کار خانگی زنانه شده است. بانوان با توجه به احساسات و روحیه لطیفی که دارند بسیار ساده‌تر از آقایان می توانند چالش هایی که در صنعتی که به آن علاقه دارند مشاهده کنند و آنها را درک کنند. مهم ترین اصل که باعث موفقیت بیزینس های مختلف می شود، شناسایی درست چالش و برطرف کردن خلاقانه آنها برای مشتریان است. 

معرفی چند شغل پردرآمد با سرمایه کم برای خانم‌ ها

منظور از کسب و کار زنانه، تمام کسب و کارهایی است که خانم‌ها به دلیل ظرافت و ذوقی که دارند راحت‌تراز آقایان می توانند آنها را انجام دهند و در نتیجه نسبت به رقبایی که مرد هستند می توانند نتایج بهتری خلق کنند. در ادامه برخی از مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان را به شما معرفی خواهیم کرد. 

 

فروش پوشاک

کسب و کار پوشاک یکی از کسب و کارهایی است که بانوان به دلیل سلیقه‌ و حوصله فراوانی که دارند می توانند تامین کنندگانی را پیدا کنند که محصولات زیبایی را با قیمت مناسب عرضه می کند. در ابتدای راه می توانید یک پیج برای خودتان راه اندازی کنید و محصولات را در آن برای فروش بگذارید و از این طریق برای خودتان درآمدزایی کنید. بهتر است که از همان ابتدا یک حوزه تخصصی را انتخاب کنید و در همان حوزه لباس بفروشید. برای مثال فقط فروش لباس کودک یا لباس های مجلسی زنانه یا لباس های راحتی و…..را شروع کنید. 

15

2- فروش غذا

بسیاری از بانوان کشور از طریق پختن غذا و فروش آن درآمدزایی می کنند.برخی از آنها توانسته اند از طریق این کسب و کار  زنانه برای دیگران نیز فرصت درآمدزایی ایجاد کنند. برای شروع اینکار به دستپخت خوب و انتخاب مناسب بازار هدف نیاز است. برای مثال شما می توانید غذای خود را در محیط های شلوغ مانند بازار و مرکز شهر که مغازه و فروشگاه های متعددی در آن و جود دارند، به فروش برسانید. 

3- طراحی گرافیک

 

اگر بخواهیم یک کسب و کار خانگی زنانه به شما پیشنهاد کنیم که می توانید از طریق آن درآمدزیادی را تجربه کنید، می توانیم به طراحی گرافیک اشاره کنیم. به دلیل گسترش فضای اینترنت و راه اندازی کسب و کارهای آنلاین، نیاز به لوگو، بنرهای گرافیکی، کاور پست و… بسیار افزایش پیدا کرده است. از این رو شما می توانید به راحتی پروژه بگیرید.

طراحی گرافیکی و تسلط به نرم افزارهایی مانند ایلاستراتور و فتوشاپ آینده بسیار خوبی دارد و شما در سال های آینده با داشتن این مهارت‌ها می توانید به متاورس وارد شوید. 

 

4-طراحی لباس

اگر به خلق کردن علاقه دارید، طراحی لباس یکی از بهترین جاهایی است که می توانید خلاقیت خود را به چالش بکشید. اگر سرمایه اولیه دارید می توانید طرح لباس را بدهید و آن را بدوزید و در نهایت به فروش برسانید و برند خود را ایجاد کنید. اگر هم سرمایه اولیه ندارید می توانید طرح های خود را به برند های مختلف ارسال کنید و از این طریق درآمدزایی کنید. 

16

5- عکاسی

شما با خرید یک دوربین می توانید وارد دنیای جدید از زندگی خود شوید. برای شروع کار می توانید یک پیج اینستاگرامی بزنید و نمونه کارهای خود را در آن قرار دهید. بهتر است که از همان ابتدا علاقه و قسمتی که می خواهید در آن فعالیت کنید را مشخص کنید. شما می توانید برای خبرگزاری های مختلف کار کنید و تصاویر خود را برای آنها ارسال کنید. عکاسی کودک یکی دیگر از زمینه هایی است که می توانید در آن فعالیت کنید. همچنین می توانید به حوزه عکاسی تجاری وارد شوید و با عکاسی از برندهای مختلف به آنها در برندسازی کمک کنید. تمام حوزه هایی که می توانید از آنها درآمدزایی کنید درآمد خوبی برای شما ایجاد خواهند کرد. 

 

کلام آخر

تمام شغل های پردرآمد برای خانم‌ ها که در این مقاله معرفی شدند می توانند درآمد زیادی برای شما خلق کنند. راه اندازی کسب و کار اصول و مبانی خود را دارد. هرچه اصولی تر و شفاف‌تر پیش بروید می توانید دستاوردهای بیشتری خلق کنید. در گام نخست باید ببینید که در کدام یک از کسب و کار  بانوان توانید خدماتی منحصر به فرد به مشتریان ارائه دهید. 

  • منبع : https://mahanteymouri.com/ladies-jobs/ 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.