کد خبر : 18187 / /
/

 

بیش از نیم قرن است که از شروع بازار فارکس می‌گذرد و بروکرهای مختلفی تاسیس و یا تعطیل شدند. بسیاری از این بروکرها بر اساس سیاست‌های خود، یا به ایرانیان سرویس ارائه می‌دادند و یا تحریم می‌کردند. در ادامه دو بروکر معروف را با هم مقایسه می‌کنیم.

بروکر آمارکتس؛ پشتیبانی فارسی و بدون محدودیت

یکی از مهمترین دلایلی که باید قبل از ثبت در بروکر درباره آن تحقیق کنیم نحوه پشتیبانی بروکر است. کاربران زیادی تا به الان در بروکرهای مختلف، سرمایه خود را تنها به دلیل اینکه بروکر دیگر به ایرانیان سرویس ارائه نمی‌دادند بلوکه کردند و حتی اجازه برداشت به آنها داده نشد ( از جمله بروکر Iron ).

بروکر آمارکتس در سال 1386 کار خود را شروع کرد و در همان ابتدای مسیر توانست توجه تریدرهای حرفه‌ای را به خود جلب کند و با پس از دریافت گواهینامه‌ها و رگوله شدن بروکر، درصد قابل توجهی از معامله‌گران به این بروکر پیوستند. رگوله اصلی بروکر آمارکتس FSA «مرجع هدایت مالی» کشور انگلستان است.

منظور از بروکر رگوله آن است که این بروکر توسط نهادهای نظارتی مالی (که اغلب این نهادها دولتی هستن) در سطح دنیا قابل اعتمادند.

انواع حساب در بروکر آمارکتس

بروکر آمارکتس دارای سه نوع حساب Standard، Fixed و ECN می‌باشد. همچنین بروکر آمارکتس دارای حساب اسلامی است که برای معامله‌گران ایرانی در نظر گرفته شده است.

حداقل مبلغ واریز وجه در دو حساب استاندارد و فیکس 100 دلار و در حساب ECN نیز 200 دلار می‌باشد. توصیه پارسی فارکس برای اکثر معامله‌گران افتتاح حساب استاندارد است زیرا اکثر معامله‌گران حرفه‌ای نیز از این حساب استفاده می‌کنند. البته می‌توانید در آن حساب خود را تغییر دهید و محدودیتی در این امر وجود ندارد.

نحوه واریز و برداشت در آمارکتس

اگر تا به الان وارد بازار فارکس نشده‌اید این سوال ذهنتان را درگیر می‌کند که چگونه حساب خود را شارژ کنیم؟ یا اینکه برداشت از حساب به چه صورت است؟

بروکر آمارکتس روش‌های مختلفی برای واریز و برداشت برای کاربران خود مهیا کرده است. ساده‌ترین روش برای واریز یا شارژ حساب، از طریق ارز دیجیتال و استیبل کوین تتر می‌باشد. هر تتر معادل 1 دلار می‌باشد. البته روش‌های دیگری از جمله پرداخت از طریق وب‌مانی یا پرفکت‌مانی نیز وجود دارد.

برای برداشت حساب نیز می‌توانید از کارت بانکی خود استفاده کنید.!

آیا احراز هویت در آمارکتس آسان است؟

احراز هویت در آمارکتس در کمتر از 5 دقیقه انجام می‌شود. کافیست پس از ثبت نام در بروکر آمارکتس و تایید آدرس ایمیل و شماره همراه خود، کارت ملی و کارت بانکی خود را آپلود کنید و کار تمام است.!

11

سیستم کپی تریدینگ

فکر کنید شما هزار دلار دارید اما توانایی یا دانش ترید در بازار فارکس را ندارید. دوستتان شخصی را معرفی به عنوان یک تریدر حرفه‌ای به شما معرفی می‌کند و کافیست که حساب خود را به این تریدر متصل کنید و تریدر در مقابل معاملاتی که انجام می‌دهد، درصدی از سود معامله را جدا کرده و مابقی سود به حساب شما واریز می‌شود. (این فوق‌العادست)

بروکر آمارکتس دارای سیستم کپی تریدینگ می‌باشد و شما می‌توانید حساب خود را به هر معامله‌گری متصل کنید و در ترید با آن شخص شریک شوید.

12

معرفی بروکر ارانته

بروکر ارانته در سال 1397 کار خود را شروع کرد. دفتر این بروکر در قبرس و دارای دو رگوله FSA و CySec می‌باشد.

از آنجایی که این بروکر به تازگی کار خود را شروع کرده است، برای صحت و بررسی این بروکر کافیست که وارد وب سایت آن شوید و انواع اطلاعات موجود در آن از جمله: نمادهای قابل معامله، رگوله و انواع حساب را در آن بررسی کنید.

شاید در نگاه اول به نظر برسد که این بروکر تازه کار است اما از آنجایی که به تازگی کار خود را شروع کرده است برای جلب اعتماد، پشتیبانی خوبی را تا به الان به ایرانیان ارائه داده است.

این نکته را در نظر داشته باشید که همیشه ممکن است حتی بروکرهای معروف که چندین سال است که به ایرانیان پشتیبانی می‌دهند، بر اساس سیاست‌های کشور خود و یا بنا به دلایل دیگر نتواند با ایرانیان همکاری داشته باشند و ما مجبور می‌شویم که بروکر دیگری را جایگزین آن کنیم.

قبل از اینکه درباره بروکر ارانته صحبت کنیم، بگذارید چند بروکر دیگر را معرفی کنیم:

  1. بروکر آرون گروپس – سال تاسیس 2020 – پشتیبانی فارسی
  2. بروکر آیرون اف ایکس – سال تاسیس 2010 – پشتیبانی فارسی
  3. بروکر فرش فارکس – سال تاسیس 2004 – عدم پشتیبانی
  4. بروکر گرند کاپیتال – سال تاسیس 2006 – پشتیبانی فارسی
  5. بروکر جاست فارکس – سا تاسیس 2012 – پشتیبانی فارسی

انواع حساب در بروکر ارانته

بروکر ارانته همچون دیگر بروکرها، دارای انواع حساب از جمله استاندارد، پریمیوم، VIP و Tailor Mode در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از آنجایی که این بروکر به ایرانیان پشتیبانی می‌دهد، دارای حساب اسلامی نیز می‌باشد.

حداقل مبلغ واریز در حساب استاندارد 50 دلار، حساب پریمیوم 1000 دلار، حساب VIP معادل با 5000 هزار دلار و حساب Tailor برابر با 15000 هزار دلار می‌باشد.

روش‌های برداشت و واریز وجه در ارانته نیز متنوع است که لیست آن را در زیر مشاهده می‌کنید:

  • ریالی
  • حواله بانکی
  • ارزهای دیجیتال (بیت‌کوین، اتریوم، ریپل، تتر)
  • پرفکت مانی

نحوه احراز هویت در بروکر ارانته

اگر برای بار اول وارد سایت بروکر ارانته شوید، زبان این سایت انگلیسی است و از قسمت بالای سایت زبان فارسی را انتخاب کنید و پس از آن بر روی ثبت نام کلیک کنید.

در فرم ثبت نام فیلدهای خواسته شده را پرکنید و وارد مرحله بعد شوید. در مرحله بعد سوالاتی از شما پرسیده می‌شود که پس از تکمیل آن وارد مرحله نهایی ثبت نام می‌شوید.

مانند بروکر آمارکتس از شما یک مدرک شناسایی برای تایید هویت خواسته می‌شود که یکی از مدارک زیر را برای این کار ارائه دهید: پاسپورت، کارت ملی، گواهینامه یا شناسنامه.

تصمیم گیری نهایی

با توجه به اینکه بروکرهای مختلفی وجود دارند نیاز است که با بررسی عمیق‌تری بهترین بروکر فارکس را انتخاب کنید. اما با توجه به تجربه تیم پارسی فارکس، بروکر آمارکتس تا به الان به ایرانیان خدمات و پشتیبانی بسیار عالی ارائه داده‌اند و از آنجایی که بیشترین کاربران این بروکر فارسی زبان و از ایران هستند، تمام تلاش خود می‌کنند که بهترین برخورد را با ایرانیان داشته باشند.

برای آموزش ثبت نام در بروکر آمارکتس، در گوگل بروکر آمارکتس - آموزش فارکس و درآمد دلاری را جستجو کنید و وارد اولین سایت شوید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.