کد خبر : 20257 / /
/

 

مشخصات موش فاضلاب

موش های فاضلاب جوندگان بزرگی هستند که می توانند بیش از 500 گرم وزن داشته باشند . طول آن ها می تواند به 40 سانتی متر رسیده و دمشان به تنهایی می تواند 21 سانتی متر طول داشته باشد .

بدن موش فاضلاب پوشیده از خز زبر می باشد که به رنگ قهوه ای و یا خاکستری است . گوش ها و دم آن نیز پوشیده از فلس و دم این جونده کوتاهتر از مجموع طول سر و بدنش می باشد .

5

 

بهترین فصل مبارزه با موش کدام فصل است ؟

موش ها معمولا در دو فصل اوایل پاییز و اوایل بهار زاد و ولد می کنند، بنابراین طبیعتا زمان سمپاشی موش این زمان است . در صورتی که آلودگی در محلی وجود داشته باشد و مهار نشود، در اواخر این فصول بایستی منتظر چند برابر شدن تعداد موش ها باشید .

چگونه از شر موش فاضلاب راحت شویم ؟

راه های مختلفی برای از بین بردن موش فاضلاب وجود دارد . می توان از روش هایی مانند تله های فنری، ایستگاه های طعمه، چسب موش، سم و ... برای از بین بردن موش فاضلاب استفاده نمود . اکثر شرکت های سمپاشی از تلفیق چندین روش برای از بین بردن موش ها استفاده می کنند .

6

 

سمپاشی موش فاضلاب

اساسا سمپاشی موش کاری حرفه ای و نیازمند به تخصص است . با توجه به نوع موجودات موذی و تعداد آن ها نحوه سمپاشی نیز متفاوت خواهد بود .

اگر در زمینه سمپاشی موش فاضلاب به دنبال یک شرکت معتبر سمپاشی هستید، ما شرکت سمپاشی نگارین تندیس را به شما پیشنهاد می دهیم . این شرکت بهترین متخصص های خود را در زمینه سمپاشی با بهترین امکانات در اختیار شما قرار می دهد و شما را از انتخابتان سربلند بیرون می آورد .

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.