کد خبر : 2038 / /
/

نویسندگان سریال «ملکه گدایان» از ساخت فصل دوم این مجموعه خبر دادند.

سریال ملکه گدایان به نویسندگی حامد افضلی و امین محمودی است.  سریال ملکه گدایان یک درام اجتماعی است. قرار است فصل سریال ملکه گدایان ساخته شود.سریال ملکه گدایان  به بازیگری باران کوثری، و رویا نونهالی و فرزاد فرزین و... است. سکانس های جذاب سریال ملکه گدایان را در ادامه دنبال کنید.

سریال ملکه گدایان/ قسمت دوم فصل دوم

گفت و گوی پیچیده ای بین لعیا و افرا شکل گرفته است که منجر به دل شکستگی آریا می شود. در آن سوی، پارسا مشغول زمینه چینی برای یک  کار بزرگ، مهم و مخفیانه است و در این میان البرز و خورشید باید به سمت خانه آریا حرکت کنند و افرا را با خود همراه کنند. لعیا تنها کسی است که در خانه و پیش افراست...!

قسمت 21 فصل دوم سریال ملکه گدایان را از لینک زیر می توانید دانلود کنید.

دانلود قسمت 21

فصل دوم سریال ملکه گدایان 

نویسندگان سریال «ملکه گدایان» از ساخت فصل دوم این مجموعه خبر دادند.

سریال ملکه گدایان

حامد افضلی و امین محمودی؛ نویسندگان مجموعه «ملکه گدایان» در گفتگو با سینما نوین اعلام کردند نگارش و‌ تولید فصل اول با ۱۹ قسمت به پایان رسیده است.

آن‌ها در ادامه افزودند که در حال طراحی و نگارش قسمت های پایانی فصل دوم هستند و گروه فیلمبرداری ، همزمان این فصل را جلوی دوربین برده است و طبق پیش‌بینی ها تا اوایل تیر ماه به طول می انجامد.

فصل دوم «ملکه گدایان» در ۱۱ قسمت نگارش شده که بعد از وقفه ای کوتاه ، پس از پخش فصل اول به نمایش خانگی خواهد آمد.

سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده، نویسندگی حامد افضلی و امین محمودی و تهیه کنندگی رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی محصول سال ۱۳۹۹ در شبکه نمایش خانگی است.

سریال ملکه گدایان به نویسندگی حامد افضلی و امین محمودی است.  سریال ملکه گدایان به کارگردانی سهیلی زاده مدتی است شروع به پخش کرده است. سریال ملکه گدایان یک درام اجتماعی است. سریال ملکه گدایان  به بازیگری باران کوثری، و رویا نونهالی و فرزاد فرزین و... پخش شد. سکانس های جذاب سریال ملکه گدایان را در ادامه دنبال کنید.

حسین سهیلی زاده کارگردان با سابقه تلویزیون و سینما که ساخت اثر موفقی چون سریال مانکن را در کارنامه ی خود دارد این بار سراغ یک سوژه ی جدید در عرصه ی شبکه نمایش خانگی رفته و سکانس هایی از این سریال در شهر استانبول ترکیه فیلمبرداری شده است.

از تیزرهای منتشر شده ی این سریال به نظر می رسد که با یک درام اجتماعی روبرو هستیم. در خلاصه ی داستان این سریال آمده است: امروزِ تو، می تونه فردای من باشه ... هیچکس از سرنوشت خبر نداره.... حتی شما...

بازیگران سریال ملکه گدایان

باران کوثری در ملکه گدایان اولین بازی در سریال شبکه نمایش خانگی را تجربه می‌کند. فرزاد فرزین که تاکنون تجربه ی موفق بازی در سریال مانکن را داشته برای دومین بار با حسین سهیلی زاده در این پروژه همکاری می کند.

سریال ملکه گدایان

رویا نونهالی، پانته آ بهرام، محمدرضا غفاری، آرمان درویش، رضا بهبودی، الهام کردا، سولماز غنی، یسنا میرطهماسب، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، شبنم قربانی، علی صلاحی، مریم سرمدی و نورا محقق از دیگر بازیگران سریال ملکه گدایان هستند.

خوانندگی روزبه بمانی برای سریال ملکه گدایان

در آستانه پخش قسمت نخست این سریال ترانه ی «علاج» با صدای روزبه بمانی به عنوان تیتراژ پایانی سریال منتشر شد. بنابراین باید دید فرزاد فرزین که در سریال مانکن هم بازیگر و هم خواننده ی این سریال بود در ملکه گدایان فقط بازیگر است یا اینکه همراه با روزبه بمانی در قسمت های آینده شاهد پخش ترانه های اختصاصی برای این سریال هستیم.

سریال ملکه گدایان

 

پرسش و پاسخ

  • فصل دوم سریال ملکه گدایان کی پخش می شود؟
    فصل دوم «ملکه گدایان» در ۱۱ قسمت نگارش شده که بعد از وقفه ای کوتاه ، پس از پخش فصل اول به نمایش خانگی خواهد آمد.
  • فصل دوم سریال ملکه گدایان پخش می شود؟
    بله
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.