کد خبر : 20423 / /
/

 

یکی از اتفاق‌های ناگواری که برای تمامی افراد پیش می‌آید، از دست دادن یک عزیز است. این اتفاق به اندازه‌ای شوکه کننده است که اقوام نزدیک را با بحران‌هایی مواجه می‌سازد. از دست دادن و مرگ یک عزیز علاوه‌ بر آسیب‌های روحی، بازماندگان و نزدیکان را با دغدغه‌ها و چالش‌های زیادی نیز روبرو می‌کند. یکی از مهم‌ترین این چالش‌ها تدارک دیدن وسائل و ابزار مورد نیاز برای برگزاری مراسم‌های پیش رو است. از سوی دیگر در چنین شرایطی با مهمانان زیادی مواجه خواهید شد که باید از آن‌ها بهترین نحو ممکن پذیرایی کنید. یکی از راهکارهایی که در چنین مواقعی می‌توانید از آن بهره‌مند شوید، کمک گرفتن از شرکت‌ها و یا مؤسسات خدماتی برگزار کننده مجالس سوگواری است. شما می‌توانید از خدمات مجالس بهشت‌ زهرا برای برگزاری مراسم‌های سوگواری خود استفاده کنید تا دغدغه‌ای بابت شیوه برگزاری مراسم و نحوه پذیرایی از مهمانان خود نداشته باشید.

برای این‌ که بهترین روش رزرو صندلی، میز و سایبان در بهشت‌ زهرا را بدانید با ما همراه باشید.

صندلی و سایبان در بهشت‌ زهرا

همان‌طور که می‌دانید خدمات و اقداماتی که بر سر مزار درگذشتگان انجام می‌گیرد، اهمیت بسیار زیادی دارد و باید دقت و توجه خاصی به این خدمات داشته باشید. چرا که مدت زمان زیادی برای تدارک دیدن تجهیزات و اقلام مورد نیازتان ندارید.

اگر اقدامات خود را بدون برنامه‌ریزی انجام داده و مدیریت دقیق و صحیحی نداشته باشید، چالش‌های زیادی برایتان به وجود خواهد آمد. بنابراین لازم است تمامی اقدامات مورد نیاز را از پیش انجام داده باشید تا در روز مراسم دل‌نگرانی تازه‌ای به خود راه ندهید.

برای برگزاری یک مراسم باشکوه سوگواری به وسایل و تجهیزات زیادی نیاز پیدا می‌کنید. وجود تمامی این ابزار برای برگزاری هر چه بهتر مراسم شما ضرورت دارد.

یکی از این تجهیزات صندلی مناسب است. صندلی که به‌ منظور نشستن مهمانان شما فراهم شده و باید به تعداد آن‌ها باشد. برای اجرای این مراسم به سایبان نیز نیاز دارید تا مهمانان خود را از تابش آفتاب مستقیم و نور خورشید، وزش باد و باران و… حفاظت نمایید.

سایبان، همان‌طور که از نامش نیز مشخص شده به یک نوع پوشش بیرونی گفته می‌شود. از این پوشش برای کاربردهای زیادی استفاده می‌کنند. یکی از مهم‌ترین کاربردهای این محصولات در حفاظت از باد و باران است.

استفاده از سایبان از گذشته تا به امروز بر سر مزار در بهشت‌ زهرا و یا دیگر آرامستان‌های کشور، متداول بوده‌ است. با استفاده از این تجهیزات می‌توانید به‌ سادگی و راحتی با هر شرایط جوی مراسم خود را برگزار کنید.

استفاده از سایبان به‌ ویژه در هنگام برگزاری مراسم‌های عزاداری در فصول گرم و یا سرد سال ضرورت دارد.

 

برای فراهم کردن این وسائل و امکانات، راهکارهای مختلفی پیش روی شما قرار می‌گیرد. این خدمات را می‌توانید از طریق مراجعه به سامانه اینترنتی بهشت‌ زهرا دریافت نمایید تا خدمات تشریفات در بهشت‌ زهرا را با بالاترین کیفیت و در تمامی سطوح به دست آورید. این خدمات و امکانات با قیمت مقرون‌ به‌ صرفه در اختیار متقاضیان قرار خواهند گرفت. کلیه خدمات بهشت‌ زهرا توسط تیمی با تجربه انجام می‌پذیرد.

 

سایبان مورد نیاز برای اجرای مراسم خود را می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بهشت یار فراهم کنید. هر کدام از سایبان‌هایی که از طریق این مجموعه در اختیار شما قرار می‌گیرند، گنجایش ۴۰ عدد صندلی در زیر خود را دارند.

نکته‌ای که لازم است به آن توجه داشته باشید این است که اجاره سایبان در ایامی از سال که در آن‌ها احتمال بارش، باران و یا برف وجود دارد اجباری است. این سایبان‌ها از جنس برزنت ضد آب تدارک دیده شده‌اند و در مدت زمان یک ساعت و نیم در اختیار برگزارکنندگان مراسم‌های سوگواری قرار می‌گیرند.

رزرو صندلی و میز در بهشت‌ زهرا

فراهم کردن میز و صندلی مناسب، آن‌ هم با سرعت بالا اقدامی دشوار است. بسیاری از افراد در تهیه و تدارک این وسائل با دشواری‌هایی روبرو می‌گردند. چرا که قرار است از این تجهیزات در روز ترحیم و در کنار مزار استفاده‌ شده و یا با فاصله‌ای نسبتاً طولانی تا چهلم به کار برده شوند.

از طرف دیگر وجود این وسائل برای پذیرایی از مهمانان شما در مراسم سوگواری ضرورت اساسی دارد. فراهم کردن تعداد زیادی میز و صندلی و از طرف دیگر فرایند حمل‌ و نقل این تجهیزات کاری نسبتاً دشوار است و حوصله زیادی طلب می‌کند.

با رزرو صندلی و میز در بهشت‌ زهرا دغدغه‌ای بابت فراهم کردن این تجهیزات نخواهید داشت. به‌ ویژه در حال‌ حاضر که بیشتر مراسم‌های یادبود، ترحیم، چهلم و… در فضاهای باز برگزار می‌شود. به‌ همین دلیل مجموعه‌های خدمات و تشریفات به خدمات اجاره صندلی تاشو در مدل‌های مختلف اقدام کرده و این تجهیزات را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. این صندلی‌ها را می‌توان به‌ راحتی جابجا کرد. از سوی دیگر فضای بسیار کمتری را در انبارها به اشغال خود درمی‌آورند.

می‌توانید به اجاره میز و صندلی بهشت‌ زهرا از طریق مراجعه به وب‌سایت مجموعه بهشت یار اقدام کنید.

پنکه مه پاش و کولر در بهشت‌ زهرا

پنکه مه پاش و یا مه ساز به دستگاهی گفته می‌شود که از نظر ظاهری به پنکه‌های معمولی شباهت بسیار زیادی دارد. تفاوت این پنکه با دیگر انواع این محصولات، این است که پنکه مه پاش به مخزن آب متصل شده و لذا می‌تواند قطرات ریز آب و یا مه را به فضاهای بیرونی بپاشد و از این طریق فضای مورد نظر شما را خنک کند.

پنکه‌های مه پاش این مجموعه در ابعاد و اندازه‌های مختلف و در مدت زمان‌های مورد نظر شما در اختیارتان قرار می‌گیرند. همچنین می‌توانید کولر مورد نیاز مراسم خود را با مراجعه به این وب‌سایت اجاره کنید. در واقع این مجموعه خدماتی و تشریفاتی کار را برای شما آسان کرده تا ذهنتان در برگزاری چنین مراسم‌هایی، آشفته و درگیر نشود.

برای سفارش اینترنتی و رزرو این تجهیزات در روزهای معمولی باید حداقل ۲۴ ساعت پیش‌ از مراسم خود اقدام کنید. اما برای‌ اینکه بتوانید سفارش و رزرو خود را برای روزهای پنجشنبه، جمعه و یا روزهای تعطیل ثبت نمایید باید حداقل ۴۸ ساعت قبل اقدام کنید.

بخاری در بهشت‌ زهرا

افرادی که می‌خواهند مراسم سوگواری عزیزان خود را در فصول سرد سال برگزار کنند به تجهیزاتی از قبیل بخاری نیاز دارند. وجود این ابزار نقش بسیار مؤثری در هرچه بهتر شدن مراسم عزیزان شما خواهد داشت. با مراجعه به مجموعه بهشت یار می‌توانید به اجاره بخاری انرژی دست بزنید که به‌ صورت دوگانه طراحی‌ شده و برقی و گاز سوز است.

اگر تمایل دارید مراسم سوگواری شما در فضای باز برگزار گردد، استفاده از این بخاری‌ها کاملاً مناسب خواهد بود. این بخاری‌ها می‌توانند نقش تعدیل‌ کننده دمای هوا را نیز بر عهده بگیرند. بخاری انرژی این مجموعه خدماتی آنلاین به‌ همراه موتور برق و کپسول گاز در اختیار برگزارکنندگان مراسم قرار می گیرد و مدت زمان اجاره آن یک ساعت و نیم است.

به‌ منظور مطالعه شرایط و قوانین رزرو بخاری در بهشت‌ زهرا به وب‌سایت مجموعه بهشت یار مراجعه کنید.

مهماندار در بهشت‌ زهرا

برای پذیرایی از مهمانان خود در بهشت‌ زهرا و بر سر مزار عزیزانتان به مهمان‌دار نیز نیاز دارید. مهمانداران باتجربه کافی و با برخورد مناسب که بتوانند در برگزاری هرچه بهتر این مراسم به شما کمک رسانند.

برای رزرو مهمان‌دار خانم و آقا و برخورداری از خدمات مجالس باقر شهر و یا خدمات مجالس کهریزک می‌توانید به مجموعه بهشت یار سر بزنید.

بهشت یار | 91018839-021

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.