کد خبر : 20479 / /
/

 

امروزه بسیاری از افراد از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام به کسب درآمد می‌پردازند. هر چه پیج دارای تعداد فالوور بیشتری باشد درآمد بیشتری دارد همچنین تعداد فالوور زیاد نشان دهنده اعتبار پیج است. برای ماندگاری در شبکه اجتماعی اینستاگرام میبایست با پیج‌های زیادی رقابت کنید. هر چه شما بتوانید فالوور بیشتر برای پیج خود جذب کنید مسلما چندین قدم از رقبایتان جلوتر خواهید بود. راه‌های مختلفی برای جذب فالوور وجود دارد از جمله تبلیغات، تبادل لینک، خرید فالوور فیک یا خرید فالوور واقعی لایک زن در این مقاله قصد داریم در مورد خرید فالوور واقعی با شما صحبت کنیم. اگر شما دارای یک پیج کاری در اینستا هستید مطالعه این مقاله بسیار برای شما مفید خواهد بود بنابراین تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

فالوور اینستاگرام و انواع آن

قبل از این که به توضیح در مورد خرید فالوور واقعی لایک زن بپردازیم بهتر است یک تعریف کوتاه درباره فاللور داشته باشیم، فالوور به کسانی می‌گویند که در اینستاگرام پیجی را دنبال می‌کنند به بیان ساده‌تر به افرادی که پیج شما را در اینستاگرام دنبال می‌کنند فالوور می‌گویند. هر چه تعداد فالوور‌های یک پیج (صفحه اینستاگرام) بیشتر باشد آن پیج از اعتبار بیشتری برخوردار است.

فالوور واقعی در اینستاگرام به چه معناست؟

فالوور واقعی به دنبال کننده‌هایی می‌گویند که در پیج فعال هستند و به استوری‌های شما واکنش نشان می‌دهند و پست‌های شما را لایک می‌کند و برایتان کامنت می‌گذارد به بیان دیگر فالوورهایی که با شما از طریق پست‌هایتان تعامل برقرار می‌کنند فالوورهای واقعی هستند. وجود فالوورهای واقعی باعث می‌شود تا پست‌های پیج شما وارد اکسپلور شود و توسط فراد بیشتری دیده شود و این خود باعث افزایش جذب فالوورهای واقعی پیج شما است.

فالوور فیک در اینستاگرام به چه معناست؟

 اکانت‌هایی که در اینستاگرام وجود دارند که دارای نام کاربری هستند، بعضی از آن‌ها علاوه بر نام کاربری دارای پروفایل نیز هستند اما این اکانت‌ها در اینستاگرام هیچ گونه فعالیتی ندارند یعنی نه از پیج و استوری‌های شما بازدید می‌کنند نه پست‌های شما را لایک می‌کنند به چنین اکانت‌هایی که هیچ گونه تعاملی با شما برقرار نمی‌کنند اکانت فیک می‌گویند. فالوورهای فیک درواقع یک بار ساخته می‌شوند و سپس رها می‌شوند و هیچگونه فعالیتی ندارند و تنها مزیتی که دارند افزایش فالوورهای پیج شما است. البته باتوجه به آپدیت الگوریتم‌های اکانت‌های غیرفعال بعد از مدتی حذف می‌شوند و این باعث کاهش و ریزش فالوورهای شما می‌شود بنابراین معایب فالوورهای فیک بیشتر از مزایای آن است.

خرید فالوور واقعی لایک زن

 

اگر شما جزو کسانی هستید که به تازگی پیج کاری خود را راه‌اندازی کرده‌اید یا جزو کسانی هستید که قصد دارید اعتبار پیج خود را بالا ببرید می‌توانید با خرید فالوور واقعی از سایت‌های معتبر مانند سایت مای ممبر به افزایش تعداد فالوورهای خود بپردازید و کسب‌وکار خود را گسترده‌تر کنید و به فروش و درآمد بالاتری دست پیدا کنید.

البته ذکر این نکته لازم است که تنها داشتن فالوور باعث رشد درآمد شما نمی‌شود بلکه ساخت محتوای خلاقانه و گذاشتن پست و استوری‌های متعدد باعث جذب کاربران جدید و اندگاری کاربران قدیمی می‌شود. همان طور که می‌‍‌دانید امروزه اینستاگرام به فضایی برای کسب درآمد تبدیل شده است بنابراین داشتن فالوورهای اکتیو (فالوور واقعی) نقش بسیار تاثیرگذاری در رونق کسب و کار شما دارد.

خرید فالوور ایرانی با کیفیت

از آن جا که ما در کشور ایران زندگی می‌کنیم بهتر است فالوورهایی که ما را دنبال می‌کنند بیشتر ملیت ایرانی داشته باشند به خصوص اگر دارای یک پیج فروش محصول هستید مسلما داشتن فالوورهای ایرانی به افزایش درآمد شما بسیار کمک می‌کند. مزیتی که خرید فالوور اینستاگرام دارد این است که شما در مدت زمان بسیار کمی می‌توانید به نتیجه بسیار خوبی برسید یعنی در زمان کم می‌توانید تعداد فالوورهای زیادی را به پیج خود اضافه کنید. بنابراین با خرید فالوور در مدت زمان محدود پیج شما رشد چندین برابری پیدا می‌کند.

چگونه فالوور اضافه کنیم؟

برای افزایش فالوور اینستاگرام روش‌های زیادی وجود دارد برخی از این روش‌ها رایگان است و برخی نیاز به پرداخت هزینه دارد. برای افزایش فالوور اینستاگرام به شکل رایگان لازم است که مدت زمان زیادی را صبر کنید تا به نتیجه دلخواه برسید اما در روش‌های غیررایگان در مدت زمان کم پیج شما رشد چشمگیری پیدا می‌کند در ادامه روش‌های مختلفی را برای افزایش فالوور اینستاگرام به شما توضیح می‌دهیم.

چگونه فالوور اضافه کنیم

تولید محتوا راهی برای افزایش فالوور

یکی از روش‌هایی که می‌توانید به وسیله آن به جذب فالوور بپردازید تولید محتوا است هر چه شما یک محتوا مفید و ارزشمندتری را ارائه دهید مخاطبان بیشتری را جذب پیج خود می‌کنید. یک محتوای خوب دارای دو مشخصه اصلی است:

  • سرگرم کننده بودن محتوا

  • مفید و آموزنده بودن محتوا

اگر شما بتوانید در محتواهای خود این دو اصل را ررعایت کنید به مرور زمان می‌توانید فالوور های زیادی را جذب پیج خود کنید همچنین لایک و کامنت‌های شما نیز به صورت قابل توجه‌ای بالا می‌رود و به این طریق خیلی زود وارد اکسپلور اینستاگرام خواهید شد. علاوه براین داشتن پست‌های آموزنده و سرگرم کننده باعث ماندگاری سایر فالوورها در پیج شما می‌شود.

ساخت یک پروفایل و بهینه‌سازی آن

یکی دیگر از روش‌هایی که باعث افزایش فالوورهای اینستاگرام شما می‌شود داشتن یک پروفایل مناسب است. اگر شما قبلا کار برندسازی را انجام داده‌اید و برن شما بسیار معروف است بهتر است پروفایل شما لوگویی از برند شما باشد در غیر این صورت اگر بلاگر اینستاگرام هستید می‌توانید تصویر خود را به عنوان پروفایل بگذارید. گذاشتن پروفایل مناسب نقش بسیار زیادی در جلب اعتماد کاربران شما دارد. همچنین نوشتن یک بیوگرافی مناسب در قسمت bio اینستاگرام کمک زیادی به شما می‌کند تا مردم بیشتر با پیج شما آشنا شوند.

 ساخت عکس و ویدیو مناسب برای پست‌

یکی از عواملی که به افزایش فالوورهای شما کمک می‌کند ساخت پست‌های باکیفیت است. پست‌هایی که شما در صفحه اینستاگرام خود منتشر می‌کنید می‌تواند شامل تصاویر یا ویدیوهای آموزشی، سرگرمی و... باشد. بنابراین برای ساخت پست‌های اینستاگرامی علاوه بر داشتن ایده و خلاقیت نیاز است تا از ابزارها و برنامه‌هایی برای ادیت و ویرایش عکس و ویدیو استفاده کنید. اگر یک سرچ کچک در فضای اینترنت بزنید با صدها برنامه ویرایش عکس و ویدیو آشنا می‌شوید که می‌توانید از آن‌ها برای ویرایش پست‌های خود استفاده کنید.

نوشتن کپشن به شکل خلاقانه

یکی از امکانات دیگر اینستاگرام بخش کپشن نویسی است. شما برای هر پستی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر می‌کنید می‌‌توانید در ارتباط با آن پست کپشن بنویسید. یاد داشتن مهارت‌های نوشتاری کنمک بسیار زیادی به شما می‌کند هر چه شما بتوانید متنی جذاب‌تر و لذت‌بخش‌تر بنویسید فالوورهای زیادی را می‌توانید به پیج خود جذب کنید. علاوه بر این یکی دیگر از مزایایی که قسمت کپشن اینستاگرام دارد این است که راهی را برای ایجاد تعامل بین شما و فالوورهایتان باز می‌کند. به عنوان مثال شما می‌توانید در کپشن خود سوالی مطرح کنید و از فالوورهای خود بخواهید تا پاسخ سوال را برای شما کامنت کنند . افزایش کامنت باعث می‌شود که شما بیشتر دیده شوید و بدین صورت فالوور بیشتری به پیج خود اضافه کنید.

استفاده از هشتگ در پست‌های خود

یکی دیگر از راه‌هایی که فالوور را به سمت پیج شما هدایت می‌کند نوشتن هشتگ‌های مرتبط است. هشتگ نویسی باعث می‌شود تا پیج شما در زمان سرچ کردن آن هشتگ در اکسپلور نمایش داده شود مثلا اگر شما دارای یک پیج آموزش ترفندها و نکات آشپزی هستید بهتر است در هر آموزش هشتگ2های مربوط به آن را بنویسید به عنوان مثال اگر در یک پست طرز تهیه ژله را آموزش دادید نوشتن هشتگ‌هایی با نام‌های #ژله #تهیه_ژله و ... بسیار مناسب و به شما در دیده شدن در اکسپلور کمک می‌کند. از دیگر مزایای هشتگ نویسی ساخت و معرفی برند شما به کاربران است.

استفاده از تبلیغات برای افزایش فالوور

یکی دیگر از راه‌هایی که به افزایش فالوور اینستاگرام کمک می‌کند استفاده از تبلیغات است. تبلیغات پیج به این معنا است که شما هزینه‌ای را به صاحب یک پیج پربازدید پرداخت می‌کنید و آن پیج صفحه شما را به کاربران خود معرفی می‌کند و از این طریق فالوورهای شما افزایش پیدا می‌کند اما یکی از مشکلاتی که این روش دارد این است که برای انجام تبلیغات نیاز است تا شما سرمایه داشته باشیدتا بتوانید هزینه تبلیغات را بپردازید. باید به این نکته دقت کنید که هزینه تبلیغات بالاست و برای کسانی که به تازگی یک پیج راه‌اندازی کرده اند اصلا این روش مناسب نیست زیرا سرمایه اولیه برای تبلیغات را ندارند.

برگزاری مسابقه برای افزایش فالوور

یکی دیگر از راه‌هایی که باعث افزایش فالوور اینستاگرام می‌شود برگزاری مسابقه است به این صورت که شما یک عکس یا ویدیو را پست می‌کنید و در ازای خواستن لایک و کامنت از فالوورهای خود به آن‌ها هدیه می‌دهید امروزه بین بلاگرها کمپین‌هایی نیز برای برگزاری مسابقه برگزار می‌کنند که از این طریق چند بلاگر از فالوورهای خود می‌خواهند که پیج‌های معرفی شده را فالوو کنند در این صورت با بررسی شرایط مسابقه از بین کسانی که در مسابقه شرکت کرده‌اند به افرادی هدیه می‌دهند.

امروزه این روش یک روش بسیار مفید است که اکثر بلاگرها و صاحبان پیج‌های پربازدید از آن برای بیشتر کردن تعداد فالوورهایشان استفاده می‌کنند.

خرید فالوور اینستاگرام تضمینی

از دیگر روش‌هایی که به افزایش فالوور در اینستاگرام کمک می‌کند خرید فالوور است معمولا از این روش بیشتر افرادی استفاده می‌کنند که به تازگی پیج خود را راه‌اندازی کرده‌اند. امروزه سایت‌های بسیاری وجود دارد که به فروش فالوور می‌پردازند. فالوورهایی که شما قصد خریداری آن‌ها را دارید شامل خرید فالوورهای فیک، خرید فالوور تضمینی، خرید فالوور واقعی لایک زن و... است. خرید فالوور اینستاگرام دارای مزایایی از جمله افزایش اعتبار پیج است اما معایبی نیز دارد که از جمله مهم‌ترین معایب آن می‌توان به ریزش فالوورها بعد از گذشت مدتی، نرفتن پست‌ها در اکسپلور و ... اشاره کرد.

خرید فالوور تضمینی اینستا

خرید فالوور فیک تنها باعث افزایش فالوورهای شما می‌شود اما خرید فالوور واقعی لایک زن علاوه بر افزایش فالوورهای شما باعث افزایش میزان لایک پست‌های شما نیز می‌شود.

 

چگونه فالوور اصلی بگیریم؟

برای جذب فالوور اصلی می‌بایست ابتدا مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید این به این معنا است که اگر شما پیج فروش لوازم آرایشی دارید بیشتر مخاطبان شما دختران و خانم‌ها هستند بنابراین بهتر است که روی مخاطب هدف خود متمرکز شوید. پس از شناخت مخاطب هدف خود باید با استفاده از تولید محتواهای جذاب و مرتبط با حوزه کاریتان، تبلیغات، تبادل لینک با پیج‌های مرتبط و ... به افزایش فالوورهای خود بپردازید. با جذب فالوور اصلی درآمد پیج شما بسیار افزایش پیدا می‌کند. این به این معنا است که پیجی با 10k فالوور اصلی بسیار ارزشمندتر از پیجی با 50k فالوور غیر اصلی است.

چگونه فالوور اینستاگرام بگیریم؟

در بخش‌های قبلی مقاله به طور کامل روش‌های جذب و افزایش فالوورهای اینستاگرام را به شما توضیح دادیم اما در این قسمت قصد داریم به طور خلاصه روش‌هایی برای افزایش فالوور اینستاگرام را به شما توضیح دهیم.

  1. اولین کار این است که پیج‌های مرتبط با پیج خود را دنبال کنید مثلا اگر شما دارای یک پیج فروش کتاب هستید بهتر است پیج‌هایی که در این زمینه فعال هستند را دنبال کنید.
  2. از هشتگ‌های مناسب و مرتبط با حوزه کاری خود در پست‌های اینستاگرام خود استفاده کنید.
  3. به تولید محتوا جذاب و مفید بپردازید.
  4. با فالوورهای خود تعامل برقرار کنید و از آن‌ها بخواهید تا پیج شما را به سایر افراد معرفی کنند و در ازای این کار به آن‌ها هدیه دهید.
  5. با پیج‌های دیگر به تبادل لینک بپردازید به این شکل که شما آن پیج‌ها را به مخاطبان خود معرفی کنید و از آن‌ها نیز بخواهید تا پیج شما را به فالوورهای خود معرفی کنند.
  6. از طریق تبلیغات فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید.
  7. خرید فالوور اینستاگرام نیز راهی دیگر برای افزایش فالوورهای شما است.

جمع‌بندی

در این مقاله به طور کامل در مورد خرید فالوور واقعی تضمینی با شما صحبت کردیم و مزایا و ویژگی‌های این روش را برای شما توضیح دادیم. همچنین در ادامه به توضیح در مورد روش‌های اضافه کردن فالوور در اینستاگرام پرداختیم و دانستیم که امروزه سایت‌های زیادی برای خرید فالوور واقعی تضمینی وجود دارد سایت مای ممبر یکی از این سایت‌ها است که به ارائه خدماتی مانند خرید فالوور تضمینی، خرید فالوور فوری، خرید فالوور فیک، خریدفالوور واقعی و ... می‌پردازد. این سایت یکی از سایت‌های بسیار معتبر در زمینه خرید فالوور است و توانسته اعتماد مشتریان را به خود جلب کند.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.