کد خبر : 21050 / /
/

 

مهاجرت تبدیل به یکی از دغدغه های افراد زیادی شده است. مهاجرت می‌تواند شروع یک زندگی جدید با امکانات متفاوت باشد. بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند برای ساختن آینده خود و خانواده شان مهاجرت کنند.

اما برای مهاجرت روش های مختلفی وجود دارد. برخی از این روش ها برای ایرانیان مناسب نیست و مخصوص افرادی است که در اروپا ساکن هستند. اما برخی روش های مهاجرتی که به تازگی توسط دولت ها ارائه شده است، بسیار برای ایرانیان مناسب است.

در ادامه به بررسی دو روش مهاجرتی جدید که مورد استقبال افراد زیادی از سراسر دنیا به خصوص ایران قرار گرفته است می‌پردازیم. همچنین علاوه بر معرفی این دو روش، نحوه اقدام و شروع کار را نیز توضیح خواهیم داد.

1- استارت آپ فنلاند

اولین روشی که بسیار زیاد مورد استقبال مردم سراسر دنیا قرار گرفته است، استارت آپ فنلاند است. به صورت کلی کشور فنلاند کشور محبوبی است و افراد زیادی فنلاند را جای خوبی برای زندگی می‌دانند.

این برنامه توسط سازمان مهاجرتی فنلاند با همکاری سازمان تجارت فنلاند جهت ایجاد کسب و کارهای جدید و نوآورانه ارائه شده است.

فنلاند در شمال اروپا قرار دارد و با ویزای این کشور، می‌توانید به کل اتحادیه اروپا بدون ویزا سفر کنید. همچنین پاسپورت فنلاند در جایگاه 4 در دنیا قرار دارد و از اعتبار زیادی برخوردار است.

یکی از مهم ترین و بهترین مزایای مهاجرت از طریق استارت آپ به فنلاند، عدم نیاز به مدرک زبان است. مدرک زبان یکی از مشکلات اصلی متقاضیان است که باعث می‌شود زمان زیادی را صرف آن کنند. اما در این روش هیچ نیازی به مدرک زبان نیست و می‌توانید زبان را در فنلاند بیاموزید.

مدت زمان اخذ اقامت شما در فنلاند از لحظه شروع تا دریافت ویزا، حدودا 9 الی 12 ماه زمان خواهد برد. این نسبت به روش های دیگر، بسیار عالی است.

استارت آپ ویزا فنلاند

در روش هایی مانند مهاجرت کاری، تحصیلی و ... عموما فقط به شخص متقاضی ویزا و اقامت داده می‌شود. اما در روش استارت آپ فنلاند، نه تنها متقاضی، بلکه تمام اعضای خانواده نیز ویزا و اقامت دریافت می‌کنند.

در همان ابتدا ویزا و اقامت 2 ساله به شما داده می‌شود و پس از چند سال واجد شرایط برای اقامت دائم می‌شوید و می‌توانید برای اقامت دائم و پاسپورت فنلاند اقدام کنید.

فنلاند کم تراکم ترین کشور در اروپا است. همچنین از نظر مساحت در اروپا، در جایگاه 8 قرار دارد. نرخ بیکاری در فنلاند زیر 8 درصد است.

درصد امید به زندگی در فنلاند بسیار بالا است و این کشور هر ساله در صدر جدول کیفیت بالای زندگی در بین کشورهای دنیا قرار دارد. در فنلاند فقر وجود ندارد و مردم این کشور در رفاه مالی کامل زندگی می‌کنند.

2- استارت آپ کانادا

کانادا را می‌توان در لیست مهاجرپذیر ترین کشورهای جهان قرار داد. علاوه بر آن، کانادا نیز در صدر لیست بهترین کشورها بر اساس کیفیت زندگی و امید به زندگی است.

کانادا از نظر وسعت در جایگاه 2 در جهان قرار دارد. همچنین این کشور رتبه 2 کیفیت تحصیل و آموزش در جهان را دارد.

مزایای روش استارت آپ کانادا تقریبا مشابه استارت آپ فنلاند است. مردم کشور ایران در سال جاری بیشترین درخواست را برای ویزای استارت آپ کانادا ارسال کرده اند. این موضوع نشان دهنده برتری این روش نسبت به سایر روش ها است.

کانادا نیز به دلیل نیاز به مشاغل جدید و نوآورانه، طرح استارت آپ را با مزایای بسیار زیادی ارائه می‌کند تا متقاضیان بتوانند کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی کنند و در نهایت اقامت دائم دریافت کنند.

استارت آپ ویزا کانادا

نحوه اقدام برای اخذ اقامت

نحوه اقدام برای دریافت ویزا و اقامت اهمیت بسیار زیادی برای هر شخصی دارد. دو روشی که در بالا گفته شد، برای برخی از افراد بسیار عالی است اما برای برخی دیگر ممکن است روش های دیگر مناسب باشد.

در صورتی که قصد مهاجرت دارید بهتر است ابتدا مشخصات و اطلاعات شما بررسی شود تا بهترین روش مخصوص شما انتخاب و اقدام شود.

ایمان قارون همراه با تیم حرفه ای خود، می‌تواند در این زمینه شما را همراهی کند. اگر قصد مهاجرت به اروپا و کانادا را دارید، باید از افراد متخصص در این زمینه که سابقه زیادی نیز دارند، کمک بگیرید.

اگر می‌خواهید به اروپا یا کانادا از طریق استارت آپ یا سایر روش ها مهاجرت کنید، کافی است وارد سایت قارون به آدرس www.gharoon.com شوید و از منو گزینه "فرم ارزیابی رایگان" را انتخاب کنید.

پس از تکمیل فرم، اطلاعات شما توسط تیم تخصصی قارون بررسی و بهترین راهکارها به شما پیشنهاد می‌شود. تکمیل کردن این فرم کاملا رایگان است و نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست.

همچنین در صفحه "مجله" سایت قارون اطلاعات بسیار مفیدی در رابطه با کشورها و روش های مهاجرت قرار داد می‌شود که به صورت کاملا رایگان از آنها می‌توان استفاده کرد.

در صورتی که سوالی در زمینه مهاجرت به فنلاند یا کانادا از طریق استارت آپ دارید، یا حتی سایر روش های مهاجرتی، می‌توانید به سایت قارون مراجعه کنید و سوال خود را مطرح کنید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.