کد خبر : 21275 / /
/

 

چکیده : سایبان ماتیس پایه کنار یکی از محصولات محبوب شرکت دیبا در محیط‌هایی مثل کافه، رستوران، حیاط، باغ، روف‌گاردن و غیره استفاده می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این محصول باز و بسته شونده این است که وزن سبک و انعطاف‌پذیری بالایی دارند. 

 

در روزهای گرم تابستان یا روزهای سرد و بارانی پاییز و زمستان، تنها چیزی که می‌تواند از پوست شما در برابر تابش مستقیم نور خورشید و قطرات برف و باران در فضاهای باز محافظت کند، انواع مختلف سایبان و سازه‌های پارچه‌ای است.

در این راستا سایبان باز و بسته شونده ماتیس "مدل پایه کنار" به عنوان یکی از جدیدترین محصولات شرکت سازه‌های پارچه‌ای دیبا جزو باکیفیت‌ترین و مدرن‌ترین نمونه تولید شده از این سازه‌های پارچه‌ای در ایران است.

آلاچیق مدرن باز و بسته شونده ماتیس در شرایط و محیط‌های گوناگون، کاربردهای متفاوتی دارد. ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی سایبان ماتیس و بررسی ویژگی‌های مدل پایه کنار آن بپردازیم.

 

معرفی سایبان ماتیس

سایبان‌ها و آلاچیق‌های مدرن به عنوان نمونه‌ای از سازه‌های پارچه‌ای این روزها طرف‌داران زیادی پیدا کرده‌اند. دلیل این موضوع این است که این سازه‌های پارچه‌ای سطوح وسیعی را با کمترین مصالح و جذاب‌ترین فرم‌ها پوشش می‌دهند. این محصولات می‌توانند در برابر بسیاری از حوادث طبیعی و آلودگی‌های محیطی از خود مقاومت نشان دهند و در عین حال جلوه‌ای زیبا در محیط مورد نظر داشته باشند.

سایبان ماتیس پایه کنار یکی از محصولات محبوب شرکت دیبا در محیط‌هایی مثل کافه، رستوران، حیاط، باغ، روف‌گاردن و غیره استفاده می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این محصول باز و بسته شونده این است که وزن سبک و انعطاف‌پذیری بالایی دارند. 

 

ماتیس پایه کنار

 

ویژگی‌های سایبان ماتیس مدل پایه کنار

  • مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی از جمله آفتاب، باران، تحمل باد (تا سرعت 60 کیلومتر بر ساعت) و تحمل برف (تا 15 کیلوگرم بر مترمربع)
  • این مدل سایبان به دلیل داشتن پایه وزنی نیاز به اجرای فونداسیون و زیرسازی ندارد
  • با سفارش مدل چرخ‌دار به راحتی امکان جابه‌جایی این آلاچیق مدرن می‌باشد
  • امکان باز و بسته شدن چتر بصورت دستی با توجه به ابعاد بزرگ سایبان
  • محافظت در برابر آفتاب مستقیم و اشعه مضر UV
  • استفاده از وسایل خنک کننده و گرمایشی در زیر سایبان
  • امکان نصب روشنایی به سازه برای استفاده در شب
  • نور روز کنترل و تبدیل به نور مطلوب
  • استحکام و طول عمر مناسب
  • ایجاد محیطی مطلوب و زیبا
  • سایه اندازی مناسب
  • گارانتی یکساله پارچه
  • نصب سریع و آسان

 مدل پایه کنار این محصول در طراحی خود، پایه‌ای در قسمت کناری چتر سایبان دارد نکته مهمی که وجود دارد این است که با وجود اینکه این پایه در قسمت کناری آن قرار دارد، تعادل را به خوبی حفظ کرده و به هیچ عنوان خطراتی مثل افتادن یا کج شدن آن را تهدید نمی‌کند.

 این محصول در ابعاد 5*5 طراحی و تولید شده است و جلوه‌ای خاص به دکوراسیون فضا می‌دهد. این آلاچیق مدرن که فرمی خیمه‌ای دارد، جلوه‌ای زیبا و کیفیتی بالا دارد. پایه‌ای که در قسمت کناری چتر این سازه چادری قرار دارد، فضای مورد نیاز برای چیدمان میز، صندلی و مبلمان را فراهم کرده است.

جنس این آلاچیق از پلی استر و روکش پی وی سی (PES_PVC) است. به همین دلیل است که در مقابل آلودگی‌های محیطی و اشعه ماورا بنفش مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد و نور مستقیم خورشید را به نوری ملایم و مطلوب تبدیل می‌کند.

ماتیس پایه کنار

در آخر

شرکت سازه های پارچه ای دیبا، با هدف اشاعه و توسعه سازه های پارچه ای در معماری ایران در سال 1384 شروع به کار نمود و به این ترتیب، اولین مجموعه تخصصی در زمینه سازه­ های غشایی (پارچه‌‎ای) در ایران است که تا کنون به عنوان شرکت پیشگام در این صنعت فعالیت خود را ادامه و گسترش داده است. 

 

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.