کد خبر : 21436 / /
/

برای اغلب خانم‌ها، خریدکردن، یک سرگرمی و فعالیت لذت‌بخش است. اگر شما هم ساعت‌های زیادی را در فروشگاه‌های لباس یا صفحات اینستاگرامی برای خرید لباس زنانه می‌گذرانید و زمانی که وقت آماده‌شدن می‌رسد، نمی‌دانید چه بپوشید، تنها نیستید! 

چنانچه پس از خرید یک لباس زنانه، بارها آن را تعویض می‌کنید یا درنهایت به‌جای آنکه خودتان این لباس را بپوشید، به عزیزتان هدیه می‌دهید، یعنی یک جای کار می‌لنگد. پیداکردن لباس ایدئال، برای بسیاری از افراد یک کار چالش‌برانگیز است؛ اما دلیل وجود چنین چالشی این است که احتمالاً هنگام خرید لباس همه جوانب را نمی‌سنجید. ما در این مقاله، چند معیار مهم را که باید هنگام خرید لگ و ساپورت زنانه، شال و روسری، مانتو و حتی کفش در نظر بگیرید، به شما معرفی می‌کنیم؛ با ما همراه باشید. 

۶ نکته که باید هنگام خرید لباس مناسب در نظر بگیرید

دروغ نیست اگر بگوییم که مد و نحوه لباس پوشیدن‌تان، فقط یک انتخاب ساده نیست؛ بلکه شخصیت، روحیات و سبک زندگی شما را نشان می‌دهد. اشتباه نکنید، نیاز نیست همیشه لباس‌های گران‌قیمت یا مد روز بخرید؛ برعکس، شما باید لباس‌های مقرون‌به‌صرفه، شیک و باکیفیت بخرید تا علاوه بر حفظ‌کردن اعتمادبه‌نفس خود، احساس زیبایی و راحتی نیز داشته باشید. 

قبل از خرید لباس، باید چند نکته بسیار مهم را مورد توجه قرار دهید که در ادامه، به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت. این راهنما را همین حالا ذخیره کنید یا برای دوست‌تان‌ که همیشه در خرید همراهی‌تان می‌کند، بفرستید تا فراموش نکنید که معیارهای زیر را هنگام خرید لباس زنانه سبک‌سنگین کنید: 

۱) عشق و علاقه! 

اولین چیزی که باید در انتخاب لباس، مدنظر داشته باشید این است که آیا آن را دوست دارید یا نه؟ اگر نمی‌توانید خودتان را در لباسی که در فروشگاه می‌بینید تصور کنید، وقت‌تان را تلف نکنید؛ این لباس، گزینه مناسبی برای کمد لباس‌تان نخواهد بود. 

فراموش نکنید که تنها زمانی یک لباس را بخرید که واقعاً آن را دوست داشته باشید (درست به‌اندازه خرید‌کردن)؛ در غیر این صورت، کوهی از لباس‌های نو و خاک‌خورده خواهید داشت که فقط فضای کمدتان را اشغال کرده‌اند و هیچ استفاده‌ای از آن‌ها نکرده‌اید.

۲) هماهنگی با سایر لباس‌ها

اگر می‌خواهید از دردسر همیشگی چه بپوشم خلاص شوید، هنگام خرید لباس زنانه، فراموش نکنید لباسی که قصد خرید آن را دارید باید به‌خوبی با لباس‌های فعلی‌تان ست شود. اگر نمی‌توانید بلافاصله و بدون خرید آیتم دیگری، این لباس را با سایر لباس‌هایتان ست کنید، بهتر است دست نگه دارید. 

به‌خاطر داشته باشید اگر لباسی بخرید که با سبک پوشش فعلی شما مطابقت ندارد، بعید است که حاضر شوید باکمال میل آن را بپوشید. بهتر است قبل از اینکه وارد دنیای اعتیادآور خریدکردن شوید، فهرستی از آیتم‌هایی را که برای ست‌کردن با دیگر لباس‌هایتان نیاز دارید، تهیه و بر اساس آن خرید کنید. 

 

لباس برای خانم ها

اگر از قدرت کافی برای مقاومت در مقابل خرید لباس‌هایی که چشم‌تان را می‌گیرند و نیازی هم به آن‌ها ندارید، برخوردار نیستید، بهتر است خرید لباس زنانه از شاپینو را امتحان کنید. شاپینو این امکان را برایتان فراهم می‌کند تا مستقیماً محصولی را که به آن نیاز دارید، در ده‌ها پیج اینستاگرامی جستجو  کرده و در نهایت محصول موردنظر خود را به‌صورت مستقیم از فروشنده خریداری کنید.

درصورتی‌که هنوز سبک پوشش‌تان را انتخاب نکرده‌اید، کمی خلاقیت به خرج دهید و با طراحی استایل‌های متفاوت، کم‌کم سبک خاص خودتان را پیدا ‌کنید. 

۳) اندازه و راحتی لباس 

احتمالاً شما هم با خانم‌هایی روبه‌رو شده‌اید که برای داشتن ظاهر جذاب‌تر، به ضرب‌المثل «بُکُش و خوشگلم کن» وفادار مانده‌اند. افرادی که حاضر هستند لباس‌های خیلی تنگ بپوشند یا در سرمای زمستان یخ بزنند و در عوض یک پلیور شیک اما نازک به تن کنند! 

اگر در لباسی احساس راحتی نمی‌کنید، آن را نخرید! همه ما، برای باشگاه یا گرفتن یک رژیم غذایی هزینه می‌کنیم؛ اما بیشتر اوقات، این لباس‌های ما هستند که اندام‌مان را زیر سؤال می‌برند! لباس‌های خیلی گشاد یا خیلی تنگ نپوشید، فرم بدنتان را بشناسید و مطابق با آن خرید کنید. 

فراموش نکنید که لباس فقط برای زیبایی نیست و مستقیماً با پوست شما نیز تماس دارد. با توجه به این موضوع، هنگام خرید لباس زنانه، پارچه‌های لطیف و سازگار با پوست را انتخاب کنید؛ به‌عنوان ‌مثال موقع خرید انواع لگ زنانه، به سراغ پارچه‌های غواصی بروید و دور پلاستیک را خط بکشید. 

۴) رنگ لباس

انتخاب رنگ مناسب برای لباس‌هایتان، می‌تواند فوراً ظاهر شما را ازاین‌رو به آن رو کند. اگر قصد خرید لباسی را دارید که همه‌جا و همیشه بتوانید بپوشید، رنگ‌های خنثی را انتخاب کنید تا با همه‌چیز ست شوند. بااین‌حال، از سایر رنگ‌ها هم غافل نشوید تا ظاهرتان تکراری و کسل‌کننده به نظر نرسد. 

۵) کیفیت لباس

جزو آن دسته از افرادی نباشید که هنگام خرید لباس زنانه، کیفیت را فدای کمیت می‌کنند. شاید با خرید لباس‌های ارزان‌تر و با کیفیت معمولی، بتوانید آیتم‌های بیشتری بخرید؛ اما خرید لباس‌های باکیفیت، باعث می‌شود تا در درازمدت در هزینه‌های خرید لباس صرفه‌جویی ‌کنید. فراموش نکنید که همیشه لباس‌های خوش‌دوختی را بخرید که پارچه‌های باکیفیتی هم دارند. معمولاً پارچه‌های ارزان‌تر، با مواد مصنوعی هم ترکیب ‌شده‌اند و این مواد ممکن است برای پوست شما خطرناک باشند. 

 

۶) مُد پایدار 

لباس‌های کلاسیک و ساده‌ای را انتخاب کنید که به‌سرعت از مد نمی‌افتند. اگر به این نکته وفادار بمانید، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید، درگیر خرید هیجانی نمی‌شوید و همیشه ظاهری شیک خواهید داشت. 

 

برای داشتن ظاهر شیک و مرتب، نیازی نیست که حتما پول زیادی خرج کنید. مقاومت در برابر خرید از برندهای لوکس دشوار است؛ اما سعی کنید لباس‌هایی را بخرید که در حد بودجه شما باشند. اگر بودجه کمی دارید، راه‌های ساده‌ای وجود دارند که می‌توانید آگاهانه‌تر خرید کنید و با  کمترین هزینه ممکن، ظاهر شیک و آراسته‌ای داشته باشید. 

جمع‌بندی

برای خرید لباس شیک لازم نیست پول زیادی خرج کنید

برای داشتن ظاهر شیک و مرتب، نیازی نیست که حتما پول زیادی خرج کنید. مقاومت در برابر خرید از برندهای لوکس دشوار است؛ اما سعی کنید لباس‌هایی را بخرید که در حد بودجه شما باشند. اگر بودجه کمی دارید، راه‌های ساده‌ای وجود دارند که می‌توانید آگاهانه‌تر خرید کنید و با کمترین هزینه ممکن، ظاهر شیک و آراسته‌ای داشته باشید. 

به‌خاطر داشته باشید که در دنیای لباس و پوشاک، تنوع زیادی وجود دارد. هر محصولی، قیمت مخصوص به خود را دارد که با در نظر گرفتن عوامل زیادی تعیین می‌شود. پیداکردن یک لباس زیبا و  مقرون‌به‌صرفه، آن‌قدرها هم سخت نیست؛ زیرا در حال حاضر با جستجوی انواع لباس‌های زنانه در پلتفرم شاپینو می‌توانید محصولات مشابه را ازنظر کیفیت، قیمت، سایزبندی و رنگ‌بندی با یکدیگر مقایسه و در نهایت فروشنده منتخب ایستاگرامیتان را پیدا کرده و از او خرید کنید.

۶ نکته‌ای را که در این مطلب به آن‌ها اشاره کردیم به خاطر بسپارید تا در خرید بعدی‌تان، بهترین انتخاب‌های ممکن را انجام دهید و در وقت و هزینه خود نیز صرفه‌جویی کنید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.