کد خبر : 21535 / /
/

 

 

 

برنامه SMARTERS PLAYER اپلیکیشنی است که برای استفاده از آیپی تیوی مورد استفاده قرار می گیرد . این نرم افزار بر روی سیستم عامل های مختلف قابلیت نصب و راه اندازی دارد .

بعد از خرید IPTV میتوانید برنامه IPTV SMARTERS  را بر روش گوشی آیفون ، اپل تیوی ، موبایل اندروید ، تلویزیون هوشمند الجی و سامسونگ و اندروید باکس استفاده کنید . این نرم افزار دارای دو نسخه است . نسخه رایگان و نسخه پریمیوم .

نسخه رایگان برنامه IPTV SMARTERS کار شما را برای استفاده از اکانت آی پی تیوی راه می اندازد . اما اگر بخواهید از امکانات پیشرفته این اپلیکیشن استفاده کنید می توانید ان را به نسخه پریمیوم ارتقا دهید .

در ادامه به برخی ویژگی های این اپلیکیشن می پردازیم و نحوه استفاده از ان را برای شما توضیح می دهیم .

 

برنامه SMARTERS PLAYER چیست؟

یکی از جدیدترین و مورد بحث ترین روش های استفاده از سرویس IPTV در دنیای امروز، برنامه IPTV Smarter است که به شما امکان می دهد که شبکه  تلویزیونی زنده و یا VOD را به صورت آنلاین از طریق دستگاه تلفن همراه خود پخش کنید.

برنامه IPTV SMARTERS به سادگی یک نرم افزار پخش کننده پخش ویدیوی فوق العاده است که مشترکین IPTV یا سایر کاربران این امکان را می دهد که محتوایی مانند شبکه های زنده تلویزیون ، سریال ، تلویزیون Catchup و بسیاری موارد دیگر را تماشا کنید. این برنامه قابلیت اجرا در دستگاه‌های موبایل اندروید وiOS ، تلویزیون هوشمند و رایانه‌های شخصی لینوکس/ یونیکس را دارد.

 

با استفاده از این نرم افزار، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کامپیوتر آماده IPTV خود را از طریق همان اتصال Wi-Fi یا اتصال پهن باند بی سیم به اینترنت متصل کنید و سپس اجازه دهید معجزه IPTV برای شما نیز اتفاق بیفتد.

حالا می‌توانید تمام کانال‌های IPTV مورد علاقه خود را از رویدادهای ورزشی زنده گرفته تا فیلم ، کارتون ، برنامه‌های آموزشی ، درام، نمایش‌های حیات وحش و مستند، کمدی، کارتون، برنامه‌های تلویزیونی متنوع، موسیقی و موارد دیگر بدون نیاز به هیچ تجهیز اضافه ای در هر مکان و زمان دریافت کنید .

 

قابلیت های نرم افزار IPTV SMARTERS

 

در زیر بخشی از ویژگی های شگفت انگیز برنامه IPTV Smarters آورده شده است :

پشتیبانی از تمام فرمت‌های ویدیویی : برنامه IPTV SMARTERS از تمام فرمت‌های ویدیویی اصلی از جمله 4K پشتیبانی می‌کند و برای فیلمهای تجاری ایده‌آل است. در نتیجه، برای اجرای فرمت های مختلف محتوا به نرم افزار سومی نیاز نخواهید داشت .

پشتیبانی دانلود فایل/URL M3u : برای مشترکین IPTV که URL m3u را از یک فروشنده IPTV دریافت می کنند، می توانند به تلویزیون زنده دسترسی داشته باشند

ضبط برنامه زنده تلویزیونی : یکی از بهترین ویژگی های برنامه IPTV SMARTERS ، توانایی ضبط برنامه های تلویزیونی زنده است. به لطف این عملکرد، می توانید هر لحظه محتوایی که ندیده اید را ضبط و سپس در زمان دیگری ان را تماشا کنید .

راهنمای برنامه الکترونیکی (EPG) :  با استفاده از این قابلیت شما می توانید از زمان پخش و کنداکتور شبکه های مختلف مطلع شوید که چه برنامه ای در چه زمانی پخش می شود . برای هر برنامه نیز خلاصه یا نکته ای مختصر در مورد ان برنامه ارائه می شود.

پشتیبانی Xtream API : با انواع  پلتفرم های IPTV از جمله XTREAM CODES  ، Xtream UI و موارد دیگر کار می کند.

.

چند صفحه نمایش / اتصال چند گانه : شما می توایند محتوا را از یک، دو یا سه دستگاه به طور همزمان پخش کنید. همچنین می‌توانید مک خود را به چندین مانیتور برای نمایش گسترده متصل کنید و نمایشگرهای چند پنجره‌ای را برای برنامه‌های خود غیرفعال کنید.

بخش مورد علاقه / اخیرا تماشا شده : میتواید کانال های مورد علاقه خود را در لیست جداگانه ای در IPTV SMARTERS ذخیره کنید و هر زمان نیاز داشتید شبکه های مورد علاقه خود را بدون نیاز به سرچ کردن مشاهده کنید .

کنترل‌های والدین : می‌توانید از برنامه IPTV SMARTERS را برای تنظیم برخی از کنترل‌های والدین برای جلوگیری از مشاهده محتوای نامناسب فرزندانتان استفاده کنید.

نحوه استفاده از برنامه IPTV SMARTERS :

برای استفاده از برنامه IPTV SMARTERS باید حتما اکانت آیپی تیوی را از سایتhttps://shop.sibiptv.com  قبل خرید کنید . احتمالا بعد از تهیه سرویس مشخصات سرویس به دو صورت M3U و XTREAM API در اختیار شما قرار گرفته است .

 روش اسان برای وارد کردن مشخصات در برنامه  SMARTERS PLAYER استفاده از روش ورود با فرمت XTREAM API است .

برای این روش شما سه مشخصه در اختیار خواهید داشت که مطابق تصویر زیر هر مشخصه را باید در کادر مربوط به ان وارد کنید .

در کادر اول نام دلخواهی را وارد کنید .

در کادر دوم یوزر نیم وارد کنید .

در کادر سوم پسورد وارد کنید .

در کادر چهارم نیز URL را وارد کنید و دکمه ADD USER  را بزنید . تمام است . اکنون می توانید از برنامه SMARTERS PLAYER به راحتی برای دیدن محتوای سرویس خود استفاده کنید .

 

4

 

این فقط یک نمای کلی از کل فرآیند استفاده از برنامه بود . اما اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد آن  به‌دست آورید، پیشنهاد می‌کنیم به پست های بیشتر ما در سایت سیب SIBIPTV مراجعه کنید  .

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.