کد خبر : 21799 / /
/

تور ایتالیا بدون شک یکی از محبوب­ترین و پرطرفدارترین تورهای اروپا است.

ایتالیا کشوری دوست داشتنی است که سالانه گردشگران بی­شماری را از اقصی نقاط جهان مهمان جذابیتهای گردشگری خود می­کند. از ویرانه­ های بی بدیل رومی در رم تا ونیز دوست داشتنی و توسکانی جذاب و رمانتیک.

تور اروپا بدون سفری چند روزه به ایتالیا هیچ معنایی نخواهد داشت.

اگر تصمیم دارید تور ایتالیا را برای سفر بعدی خود انتخاب کنید بهتر است قبل از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به مقاصد گردشگری که میخواهید از آنها دیدن کنید فکر کنید و برنامه ­ریزی های لازم برای این سفر فراموش نشدنی را انجام دهید.

در این مقاله به بررسی 5 مقصد گردشگری فوق­العاده در تور ایتالیا خواهیم پرداخت.

توسکانی؛ در طبیعت بهشتی این شهر غرق شوید!

 تور ایتالیا همیشه با سفری یک روزه به شهر زیبای توسکانی همراه هست. شهری که مرکز فرهنگ هنر تجارت و طبیعتی چشم نواز است. شهری که می­توانید در آن به قلب رونسانس قدم بگذارید و از معماری و هنر جاری در آن نفس بکشید. سری به گالری اوفیزی بزنید و از موزه ­ها، کاخ­ها و کیساهای شگفت­انگیزش دیدن کنید.

اگر طبیعت­گرد هستید حتما به سیه­نا، پالیو و تاکستان­های خیره­ کننده ­ی کیانتی بروید و فراموش نکنید که برج کج پیزا هم در این شهر قرار دارد. سپتامبر، اکتبر و آوریل بهترین ماه­ها برای سفر به توسکانی هستند.

سیسیل؛ در خرابه ­های یونانی ماجراجویی کنید!

تور اروپا در خود درون­مایه­ای تاریخی دارد. گردشگرانی که به اروپا می­روند و یا تور ایتالیا را برای گذران تعطیلات خود انتخاب می­کنند شیفته­ی تاریخ هنر و فرهنگ این سرزمین خواهند شد.

سیسیل یکی از محبوب­ترین مقاصد گردشگری بین تاریخ دوستان است. این مکان روزی توسط رومیها، اعراب، وندال­ها، بیزانسی­ها و استروگوت­ها اداره میشده و هنوز چشم­اندازی از تاریخ و فرهنگ همه­ ی این قبایل در این منطقه دیده می­شود.

2

بقایای معماری شگفت ­انگیز دوره­ی نورمن­ها هم در این منطقه قرار دارد که هزاران عاشق تاریخ و هنر را سالانه به تماشای خود دعوت می­کند. اگر قصد دارید در دل تاریخ قدم بزنید سیسیل را فراموش نکنید!

میلان؛ مرکز مد و استایل در تور اروپا!

اگر تصمیم دارید برای سفر به ایتالیا بلیط هواپیما خریداری کنید احتمالا اولین مقصد شما میلان خواهد بود. شهر فشن، مد و هنر مدرن! شهری که شهرتش را مدیون صتعت مد و همینطور فوتبال است. میلان سالانه میزبان هزاران طراح ومدل سرشناس از سرتاسر جهان است و به نوعی الهام بخش مد جهانی است، اما بدون شک جاذبه­های گردشگری و طبیعی و همینطور مراکز خرید بی­شماری که در این شهر قرار دارند در تبدیل آن به یکی از قطب­های گردشگری محبوب در تور اروپا نقش بسیار مهمی دارند.

3

معماری این شهر حرف­های زیادی برای گفتن دارد. از کلیسای معروف سنت آمبروجیو تا گورستان یادبود برخی از بزرگترین مشاهیر تاریخ و هنر این کشور، میلان را به یکی از منحصر بفرد ترین و البته محبوب­ترین مقاصد گردشگری برای هنردوستان و عاشقان معماری و تاریخ تبدیل کرده است.

ونیز؛ شهر روی آب!

تصور تور ایتالیا بدون ملاقات ونیز غیرممکن است. ونیز  شهر شناور همه ساله گردشگران بی­شماری را مجذوب جاذبه­ های بی­بدیل خود می­کند. گوندولا سواری در کوچه­های تنگ و عجیب این شهر بسیار رمانتیک است و تور ایتالیا را به بهترین انتخاب برای ماه عسل زوج­های جوان تبدیل می­کند.

کارناول ونیز باعث هجوم گردشگران به این شهر می­شود. در زمان کارناوال در تمام نقاط شهر مردم با لباس­ها و ماسک­های رنگارنگ دیده میشوند. تجربه­ای باشکوه و باعظمت که ارزش تماشا دارد و تجربه­ای که شاید هیچوقت نتوانید فراموشش کنید.

همین حالا بلیط هواپیمای خود را به مقصد ایتالیا رزرو کنید چرا که ونیز به آرامی در حال غرق شدن است. گمانه زنی­های متعددی وجود دارد که این شهر بی­بدیل تا سال 2050 به طور کامل ناپدید خواهد شد.

رم؛ شهر عشق و عشاق!

تور ایتالیا انتخاب عاشقان دلداده است و کسانی که می­خواهند با معشوقه­ی خود به تور اروپا بروند حتما سری به رم خواهند زد. این شهر پر است از موزه­ها، گالری های هنری و نمایشهای تئاتری که بینشی شگرف از فرهنگ غربی در بازدیدکننده ­ها ایجاد خواهند کرد. رم به عاشقان تاریخ اجازه میدهد تا در مورد پیشرفت تمدن غرب و پیشرفت مسیحیت بیشتر بدانند.

4

بزرگترین و باشکوه­ترین کلیسای جهان در این شهر قرار دارد. کلیسای سنت پیتر با معماری خیره­کننده و حال و هوایی استثنایی و همینطور کولسئوم معروف امپراتوری روم در کنار فواره ­های پیازا ناوونا که در قرن هفدهم ساخته شده­اند رم را به مقصدی برای عاشقان ماجراجویی و سفر در دل تاریخ تبدیل کرده است.

تور اروپا به این دلیل محبوب است که این کشور با جذابیتهای فریبنده و معماری باشکوه خود در بین عجایب هفتگانه­ ی جهان جایی برای خود دست و پا کرده است. ایتالیا سهم بزرگی در دنیای فرهنگ، هنر، اپرا، ادبیات، طراحی، غذا و حتی سینما دارد.

در کنار همه ­ی اینها این کشور مناظر طبیعی شگفت ­انگیز، سواحل چشم­نواز و آب و هوایی معتدل برای عاشقان طبیعت ارائه میکند، کشوری فراموش نشدنی در تور اروپا.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.