کد خبر : 21859 / /
/

 

 

 

خرید انواع یونولیت کرومیت باید از تولیدکنندگان با تجربه ومتخصص در این زمینه صورت بگیرد و موارد مهمی در انتخاب یونولیت لحاظ شود.

فوم کرومیت چیست ؟

کاربرد یونولیت کرومیت در سقف پلیمری کرومیت می باشد. یونولیت ها ، پلیمری سفید رنگ بوده که بسیار سبک هستند و از پروسه های پتروشیمی تولید می شوند. این مواد امروزه توانسته است جایگزین بلوک های ساختمانی و سایر محصولات این چنینی شوند. یونولیت ها در انواع مختلفی تولید شده که یکی از آنها ، فوم کرومیت می باشد.

استفاده از یونولیت کرومیت سبب کاهش نیاز به تیرچه و فولاد و سایر مصالح ساختمانی می شود. ابعاد فوم کرومیت را در اندازه های مختلفی تولید نموده که رایج ترین آنها در ابعاد  200 * 80 * 25 سانتی متر می باشد. این اعداد به ترتیب معرف طول ، عرض و ارتفاع یونولیت کرومیت است.

مزایای خرید انواع یونولیت کرومیت چیست ؟

امروزه استفاده از یونولیت کرومیت بسیار رایج شده است و به دلیل مزایای استفاده از این یونولیت ها ، توجه ویژه ای به استفاده از آنها شده است. برخی از مزایای استفاده از این یونولیت ها شامل موارد زیر است :

  • یونولیت های کرومیت کاملاً سبک بوده و کار گذاشتن آنها بسیار آسان است. در نتیجه ، سرعت عملیات اجرایی به طور چشمگیری افزایش پیدا می کند.
  • جابه جایی و حمل و نقل این یونولیت ها بسیار آسان است و هزینه های مربوط به حمل و نقل آنها کم است.
  • استفاده از یونولیت های کرومیت ، موجب کاهش هزینه های ساخت می شود. زیرا یونولیت ها جایگزین برخی از مصالح گران قیمت می شوند.
  • علاوه بر کاهش هزینه خرید مصالح ، هزینه های مربوط به دستمزد کارگران کاهش پیدا می کند. زیرا سرعت کار افزایش پیدا کرده و کار با یونولیت ها آسان تر است.
  • یکی از مزایای خرید انواع یونولیت کرومیت ، ایجاد پیوستگی قوی گچ و خاک در زیر سقف به علت شیارهای موجود در بخش تحتانی بلوک ها می باشد.

ویژگی های یونولیت کرومیت چیست ؟

برخی از ویژگی های یونولیت ها میان تمامی انواع یونولیت مانند یونولیت ورقه ای ، سقفی و ... مشترک می باشند. بنابراین برخی از ویژگی های فوم های کرومیت که در سایر یونولیت ها مشاهده می شوند را مرور می کنیم :

  • این نوع یونولیت ها ، کاملاً سبک بوده و از وزن ناچیزی برخوردار می باشد.
  • یونولیت های کرومیت به دلیل سبکی و جابه جایی راحت ، موجب آسانی کار و سرعت بخشیدن به پیشرفت پروژه می شود.
  • این یونولیت ها ، از مقاومت بسیار خوبی برخوردار بوده و کاملاً عایق صوت و حرارت می باشند.
  • یکی از دلایل خرید انواع یونولیت کرومیت ، مقاومت خوب آنها در مقابل رطوبت و نفوذ آب و پیشگیری از رشد و پرورش باکتری ها می باشد.

موارد فوق سبب شده اند که اغلب مهندسان ، طراحان ، کارخانه داران ، سازندگان و ... استقبال بالایی از استفاده از یونولیت های کرومیت کنند.

وزن و اندازه پلاستوفوم های کرومیت چقدر است ؟

معمولاً هر یک از انواع یونولیت ها شامل یونولیت سقفی ، یونولیت کرومیت و ... را در ابعاد و اندازه های متفاوتی تولید می کنند. تولیدکنندگان مختلف ممکن است یونولیت ها را در ابعاد مختلفی تولید کنند. به طور مثال اندازه های 100 * 66 * 25 و 200 * 66 * 25 از ابعاد رایج این نوع یونولیت ها می باشند.

اگر خرید انواع یونولیت کرومیت برای ساختمان هایی با سقف های بلندتر انجام شود ، باید یونولیت هایی با ارتفاع بلندتر را انتخاب کنند. اما در مجموع یونولیت های کرومیت 25 ، از کاربرد بیشتری برخوردار می باشند. به طور کلی کاربرد اصلی فوم کرومیت ، در سقف های تیرچه کرومیت به عنوان بتن می باشد.

دانسیته این نوع یونولیت ها را معمولاً 12 کیلوگرم بر متر مکعب درنظر می گیرند. ولی ساخت چنین یونولیتی ، کمی هزینه بر است. لذا اغلب تولیدکنندگان این یونولیت ها را با دانسیته 8 تولید می کنند. از آنجا که وزن یونولیت ها وابسته به دانسیته آنها می باشد ، معمولاً یونولیت های دانسیته 12 با ارتفاع 25 را در وزن 2 کیلوگرم تولید و یونولیت های دانسیته 8 با ارتفاع 25 را در وزن یک کیلو و سیصد گرم تولید می کنند. طبیعتاً هر چه دانسیته کاهش پیدا کرده ، وزن محصول کاهش پیدا می کند.

2

نکات مهم برای خرید انواع یونولیت کرومیت چیست ؟

در هنگام خرید این محصول به موارد زیر توجه داشته باشید :

  1. بلوک های یونولیت را بررسی نموده تا کاملاً سالم و بدون شکاف و آسیب دیدگی باشند. فواصل میان ذرات پلی استایرن بایستی مناسب و استاندارد باشد.
  2. دقت داشته باشید که یونولیت کرومیت های خریداری شده کاملاً استاندارد باشند و دارای تأییدیه از نهادهای مربوطه باشند.
  3. تمامی یونولیت ها بایستی از متریال اولیه کندسوز و باکیفیتی تشکیل شده باشند که خراب نشوند و با گذشت زمان کیفیت خود را از دست ندهند.
  4. وزن یونیت بایستی متناسب با چگالی آن باشد و نباید بی توجه به دانسیته ، بلوک بندی شده باشد.
  5. حتماً به ظاهر یونولیت ها توجه نموده که ذرات آنها به صورت یکدست و فشرده باشند.

شرایط نگهداری و حمل و نقل فوم های کرومیت چگونه است ؟

یکی از مواردی که در ارتباط با خرید انواع یونولیت کرومیت باید بدان توجه داشت ، شرایط نگهداری و حمل و نقل این یونولیت ها است. حمل و نقل این یونولیت ها بسیار آسان بوده و به راحت ترین شکل ممکن انجام می شود. یکی از مزایای این یونولیت ها این است که نیازمند شرایط نگهداری ویژه ای نیست. صرفاً به این مسئله توجه داشته باشید که یونولیت ها نباید در معرض مستقیم تابش آفتاب و در مجاورت حرارت باشند. یخ بندان و سرمای شدید می تواند کیفیت آنها را نسبتاً تغییر دهد.

آفر فوم

امروزه با توجه به افزایش ساخت و ساز و احداث سازه های مختلف ، اهمیت زیادی به استفاده از محصولات مدرن و جدید به منظور پیشبرد اهداف ساخت و ساز می شود. یکی از این محصولات ، یونولیت ها می باشند که استفاده از آنها در صنعت ساختمان موجب ایجاد تحولی شگرف شده است. خرید انواع یونولیت کرومیت ، یونولیت سقفی و ... را از تولیدکننده برتر یونولیت ( آفر فوم ) انجام دهید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.