کد خبر : 21887 / /
/

 

شاید متوجه شده باشید که اکانت پریمیوم اسپاتیفای نسبت به گذشته در ایران ارزان شده است. اما دلیل ارزان شدن اکانت پریمیوم اسپاتیفای در ایران را در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم.

قبل از هر توضیحی باید گفت همان طور که می‌دانید ایران از سوی نهادهای بین المللی تحریم است به همین خاطر بسیاری از خدمات دهندگان و سایتها و... از جمله اسپاتیفای به ایرانی ها خدمات و محصولات نمی دهند.

به همین خاطر ایرانی ها و دیگر کشورهای که تحریم هستند باید روشهای دیگری را برای خرید اکانت پریمیوم اسپاتیفای استفاده کنند یکی از این روش ها خرید از شرکت های خدمات دهنده ی اسپاتیفای در ایران است.

خدمات دهندگان اسپاتیفای

یکی از عواملی که باعث شده اکانت های اسپاتیفای در ایران ارزان شود. زیاد شدن خدمات دهندگان اسپاتیفای در ایران است. در سال های اخیر شاهد این موضوع شده ایم که سایت های که خدمات فروش اکانت پریمیوم اسپاتیفای در ایران می دهند زیاد شده اند و از حالت انحصاری در آمده است.

به همین خاطر به حالت رقابتی بین سایتها پیش آمده است و خدمات دهندگان اسپاتیفای در ایران مجبور هستند قیمت های ارزان تر از قبل و ارزان تر نسبت به رقبای خود اعلام کنند، همچنین از خدمات و پشتیبانی بیشتر و بهتری ارائه بدهند تا بتوانید اکانت بیشتری نسبت به رقبای خود به فروش برسانند.

اکانت پریمیوم اسپاتیفای با تبلیغات

شرکت اسپاتیفای با توجه به استقبال گسترده از اکانت های رایگان اکانت های دیگری با امکانات بیشتر ارائه داده است. این اکانت ها که نسبت به اکانت های رایگان امکانات بیشتر و نسبت به اکانت های گران تر امکانات کمتری دارند.

اسپاتیفای اشتراک های ارزان را همراه با تبلیغات عرضه می کند که محدودیت های بسیار کمی هم دارد. یکی از این محدودیت ها امکان پخش نامحدود موسیقی را ندارد. این اکانت ها در حین پخش موسیقی تبلیغات پخش می کند.

اکانت اشتراک ارزان با نام اسپاتیفای پلاس عرضه می شود این اکانت ها همچنین در حال آزمایش قابلیت HiFi Premium است ،‌این قابلیت امکانات ویژه ای در اختیار کاربران قرار می دهد و قابل رقابت با شرکت اپل و اپل موزیک و.. . است.

اکانت پریمیوم اسپاتیفای کشورهای مختلف

اسپاتیفای اکانت های پریمیوم هر کشور را به طور اختصاصی قرار داده است به طوری که اکانت هر کشور قابلیت ها و امکانات خاص آن کشور را دارد به همین خاطر اکانت آن کشور نسبت به اکانت های دیگر کشورها ارزان تر می شود. خدمات دهندگان اسپاتیفای در ایران با دانستن این موضوع به دلخواه آنها را انتخاب میکنند تا به کاربران اکانت ارزان تری ارائه بدهند.

سرویس های اختصاصی اسپاتیفای

یکی دیگر از دلایل ارزان شدن اکانت پریمیوم اسپاتیفای در ایران این است که اسپاتیفای اکانت ها پریمیوم مختلفی ارائه می دهد. خدمات دهندگان اسپاتیفای و دانلود اسپاتیفای با استفاده از این خدمات آن را ارزان ارائه می دهند. این اکانتها عبارت اند از:

اکانت پریمیوم ویژه تک نفره

این اکانت که گران ترین اکانت پریمیوم است فقط یک کاربر می تواند از آن استفاده کند البته اکانت های پریمیوم تبلیغاتی ارزان تر از این دسته هستند و البته قیمت هر کشوری همان طور که گفته شد متفاوت است. البته از این نوع اکانت خدمات دهندگان اسپاتیفای ایرانی از این اکانت به ندرت استفاده می کنند.

اکانت پریمیوم محصلان

این اکانت که مخصوص دانش آموزان هست و ویژگی های خاص خودش را دارد بسیاری از خدمات دهندگان ایرانی با استفاده از اطلاعاتی که از خود کاربر می گیرد یا از خدمات خودشان این اکانت را برای کاربران فعال میکنند تا ارزان تر برایشان تمام شود.

اکانت چند نفره یا فمیلی

خدمات دهندگان و فروشندگان اکانت های پریمیوم اسپاتیفای در ایران بیشترین اکانت را دارند یا بهتر بگوییم همه ی اکانت های که در ایران به فروش می رسانند از این نوع است. این اکانت به نحوی است که تا ۶ نفر و ۶ اکانت جداگانه می تواند بدون اینکه به اکانت های یکدیگر دسترسی داشته باشند فعالیت کنند.

در این نوع اشتراک با خرید یک حق اشتراک و پنل پریمیوم ۶ نفر از آن استفاده کنند یعنی پول و حق اشتراک تقسیم بر ۶ می شود و کمترین مبلغ برای یک اشتراک خواهد شد.

منبع: اسپاتیفای اک

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.