کد خبر : 21889 / /
/

 

زمانی که برای خرید مانتو اداری به بازار مراجعه می کنیم با انبوهی از محصولات آشنا می شویم که انتخاب رو برای ما خیلی سخت می کنه.

به همین خاطر در این مطلب سعی کردیم تا نکاتی رو بیان کنیم که انتخاب مانتو و شلوار اداری برای شما کمی آسانتر شود. پس تا انتها با ما همراه باشید.

جنس پارچه مانتو اداری

جنس پارچه بسیار مهم است و باید اولین موردی که به آن توجه کنید جنس پارچه مانتو اداری باشد. چون قرار است مانتوی اداری را هرروز بپوشید و مهم است که با توجه به محل زندگی، اداره و ... پارچه مناسب را انتخاب کنید. به طور مثال اگر در مناطق گرمسیری زندگی می کنید بهتر است از پارچه شاینا و فلورا استفاده نکنید.

نوع مانتو

مانتو و شلوار اداری انواع مختلفی دارد و باید دقت کنید تا مانتویی را خریداری کنید که با شغل و محل کار شما تناسب داشته باشد. به طور مثال در اکثر اداره های دولتی اجازه پوشیدن مانتو اداری کتی کرپ را ندارید و باید از مانتوهای ساده و بلند استفاده کنید. همچنین بسیاری از اداره ها رنگ و لباس فرم سازمانی مخصوص هستند که نیاز به دوخت سفارشی دارد.

رنگ مانتو

اکثر مانتوهای اداری موجود در بازار در رنگ های تیره مانند مشکی و سرمه‌ای هستند. اما به تازگی رنگ های سبز زیتونی و طوسی هم طرفداران خودش را پیدا کرده و در برخی از اداره ها استفاده می شود.

قیمت مانتو

پیشنهاد می کنیم برای خرید مانتو اداری کمتر به قیمت توجه کنید و مانتویی را انتخاب کنید که حداقل تا یکسال بپوشید و نگران پرزدهی و آبرفت و ... آن نباشید. معمولا با هزینه حدود 1 میلیون و 500 هزار تومان می توانید یک مانتوی اداری خوب خریداری کنید.

گارانتی مانتو

شاید برای شما جالب باشد، اما برخی از تولیدی های مانتو اداری برای محصولات خود گارانتی کتبی دارند. یعنی شما می توانید در طی مدت گارانتی، در صورتی که پارچه مانتو پرز داد یا رنگ آن تغییر کرد، مانتو را تعویض کنید. البته باید توجه داشته باشید گارانتی معتبر باشد و هر نوع ضمانتی را قبول نکنید.

طرح مانتو

مدل ساده دوست دارید یا راه راه؟ طرح های چهارخونه چطور؟ معمولا مانتوهای طرح دار زیبایی بیشتری دارند اما در برخی اداره ها اجازه پوشیدن این نوع طرح ها را نمی دهند. به همین خاطر مجبور هستید تا از طرح های ساده استفاده کنید.

برند مانتو

از آنجایی که بیش از 90 درصد مانتوهای اداری در داخل کشور تولید می شود، سعی کنید از یک برند معتبر خرید کنید. به طور مثال برند باران دخت که بیش از 21 سال به طور تخصصی در حال تولید مانتو اداری است، تمام مانتو و شلوارهای تولیدی خود را با ضمانت کتبی 6 تا24 ماهه عرضه می کند.

نتیجه گیری

شاید زمانی وجود داشت که مانتو و شلوار اداری بسیار ساده بود و فقط در رنگ مشکی تولید میشد. اما امروزه به لطف طراحان مانتو و تولیدکننده ها، این نوع مانتوها بسیار شیک و زیبا شدن و در هر جایی می توان آن را پوشید و یک استایل شیک داشت.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.