کد خبر : 22146 / /
/

با تغییرات مکرر و مستمر قوانین مالیاتی در کشور و صدور دستورالعمل های جدید برای واحدهای اقتصادی و کسب و کارها نیاز به حضور متخصصین مالیاتی در کنار فعالان اقتصادی بیش از پیش احساس می شود و در مواردی برای بهبود فرآیند امور مالیاتی و استفاده از تسهیلات و مشوق های مالیاتی محکوم به استفاده و دریافت مشاوره مالیاتی هستیم. به همین موجب گروه مالیاتی همراه تکس خدمات ارزنده ای در این راستا به متقاضیان ارائه می دهد که در ادامه بیشتر برای شما توضیح می دهیم.

همراه تکس یک سامانه هوشمند و پلتفرم آنلاین است که محدودیت های جغرافیایی را برای هموطنان عزیز رفع کرده است و شرایطی را فراهم کرده است که در هر نقطه دنیا بتوان مشاوره مالیاتی دریافت کرد و با مشاوران مالیاتی در ارتباط بود. همراه تکس با روش­های متفاوتی در خدمت کاربران است. مشاوره مالیاتی به صورت آنلاین و تلفنی و حضوری بخشی از خدماتی است که به مشتریان ارائه می­شود. همچنین مشتریانی که نیاز به خدماتی اجرایی در حوزه مالیاتی دارند پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره و راهنمایی های اولیه با مجموعه مشاوره مالیاتی همراه تکس ارتباط برقرار نمایند. این مجموعه به عنوان یک مشاور مالیاتی همراه همیشه در کنار شما است.

علاوه بر این خدمات، پلتفرم همراه تکس شرایطی را برای کاربران رقم زده است که آنها بتوانند به صورت کاملا رایگان سوالات مالیاتی خود را مطرح نمایند و در سریعترین زمان پاسخ خود را دریافت نمایند. برای دریافت مشاوره به هر نوعی کافی است فقط در وب­سایت و سامانه همراه تکس ثبت نام نمایید و پس از ورود نیازهای مالیاتی خود را با روش های متفاوت مرتفع نمایید.

مشاوره مالیاتی تلفنی

دریافت مشاوره مالیاتی تلفنی یکی از سریعتر و راحت ترین روش ها می باشد و آن شخص می تواند با برقراری تماس تلفنی با مشاور خود به گفت و گو کاری بپردازد و مشکلات و سوالات خود را مطرح کند. مشاوره مالیاتی تلفنی ار نظر هزینه بر بودن نیز برای طرفین به گونه ای به صرفه است و دیگر نیازی به هزینه ایاب و ذهاب هم ندارد. اما قبل از تماس با مشاور باید در نظر گرفت که آیا مشاوره مالیاتی تلفنی برای ایشان مناسب است ؟ یعنی به برقراری تماس تلفنی مشکلات خود را به نحو مطلوب می تواند بیان کند یا خیر.

برای داشتن یک مشاوره مالیاتی تلفنی خوب می بایست مشاور مالیاتی مورد نظر خود را انتخاب کنید. اینکه چه کسی را انتخاب کنید موضوع دشواری است. امکان دارد شما با اشخاص مختلفی در این راه آشنا شوید یا به شما معرفی شوند پس بهتر است تا حد ممکن از مهارت و اعتبار ایشان در موضوع مالیاتی اطمینان خاطر کنید. به هرحال این کار ارائه یک جسم یا کالا نیست که قابل لمس باشد.

مشاوره مالیاتی

مشاوره مالیاتی آنلاین

یکی از روش های جذاب برای رفع سوالات و مشکلات مالیاتی، مشاوره مالیاتی آنلاین است. برای چنین کاری می بایست اینترنت داشته باشید و یک موبایل یا کامپیوتر یا مشابه آن که بتوان به صورت آنلاین با طرف مقابل ارتباط برقرار کرد. از ویژگی های خوب مشاوره آنلاین این است که محدودیت جغرافیایی وجود ندارد و صرفا با داشتن شرایط مذکور مانند اینترنت و موبایل می توان جلسه مشاوره را برگزار کرد. همچنین مشاوره مالیاتی آنلاین می تواند صرفا یک جلسه دو نفره نباشد بلکه چندین نفر می توانند در جلسه به صورت گروهی حضور داشته باشد و به مباحثه بپردازند. تصور کنید که اعضای هیئت مدیره یک شرکت می توانند به صورت چند نفره سوالات و ابهامات خود را مطرح و برطرف کنند و سایرین هم نظاره گر این موضوع باشند.

مشاوره مالیاتی به روش آنلاین می تواند به صورت صوتی و تصویری به طور همزمان اجرایی شود. بسته به این موضوع می بایست یک محیط نرم افزاری برای این کار انتخاب کرد که مشاوره مالیاتی آنلاین در بستر آن پیش برود که برای آن از ابزارهایی مانند واتساپ، اسکایپ، گوگل میت و... می توان استفاده کرد و حتی اسناد و مدارک را به کمک همین محیط ها برای همدیگر به اشتراک گذاشت.

مشاور مالیاتی

مشاور مالیاتی تلفنی

کسب و کارهای برای دریافت خدمات و مشاوره مالیاتی به متخصصان این حوزه مراجعه می کنند که یکی از آنها مشاور مالیاتی است. مشاور مالیاتی تلفنی معمولا کسانی هستند که از راه دور و به صورت تلفنی با طرف مقابل ارتباط برقرار می کند و سعی بر آن دارد که با توضیحات خود مساله را برای مشتری خود تشریح کند و مودی نیز به دنبال این است که معمولا راه حلی دریافت نماید.

مشاور مالیاتی تلفنی می تواند یک شخصیت حقیقی یا یک شخصی حقوقی مانند شرکت های مشاوره مالیاتی باشد. معمولا شرکت های خدمات مالی و مالیاتی در مجموعه خود مشاوران مالیاتی تلفنی دارند که پاسخگوی مشتریانی هستند که به صورت تلفنی با مجموعه ارتباط برقرار می کنند.

یک مشاور مالیاتی تلفنی سعی می کند که به طور دقیق و کامل اطلاعات مورد نظر را که در ارائه مشاوره کمک می کند از طرف مقابل دریافت کند و بهترین پاسخ را انتقال دهد. برخی از کسانی که نیاز به مشاوره مالیاتی تلفنی دارند با توجه به نیاز خود جلسه آنلاین و حضوری را نیز در آینده در دستور کار خود قرار می دهند.

Hamrah tax

مشاور مالیاتی آنلاین

برخی از مردم برای حل و رفع نیاز مالیاتی خود با یک مشاور مالیاتی آنلاین ارتباط برقرار می کنند. ابتدا لازم است که بدانیم مشاوره مالیاتی آنلاین به چه معناست و چه پیش نیازهایی دارد. برای مشاوره مالیاتی به صورت آنلاین نیاز به اینترنت و یک ابزار ارتباطی مانند موبایل، تبلت یا کامپیوتر است و می توان بدون محدودیت جغرافیایی در صورت وجود این عوامل با مشاور مالیاتی صحبت کرد. تماس تصویری یا صوتی با مشاور مالیاتی نیاز به یک بستر مثل شبکه های اجتماعی و... دارد که معمولا واتساپ و اسکایپ می توانند گزینه های مناسبی برای این کار باشند. مشاور مالیاتی آنلاین می تواند در هنگام ارائه خدمت به صورت زنده با چندین نفر در ارتباط باشد و جلسه به صورت گروهی برگزار شود. حتی چندین مشاور مالیاتی می توانند در این مکالمه حضور داشته باشند.

دقت کنید که برای ارسال مدارک به مشاوره مالیاتی می توان از همین محیط های اجتماعی استفاده کرد و اسناد را برای یکدیگر به اشتراک گذاشت. مشاوران آنلاین می توانند در هر زمان و مکانی و بدون متحمل شدن هزینه های رفت و آمد در اختیار مشتریان خود باشند

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.