کد خبر : 22159 / /
/

 

چکیده : امروزه با پیشرفت فضای مجازی و خرید و فروش اینترنتی این امکان فراهم شده تا افراد بتوانند حتی محصولات سفالی و سرامیکی را نیز بصورت آنلاین سفارش دهند. فروشگاه اینترنتی شهر سفال با همکاری جمعی از تولید کنندگان شناخته شده شهر لالجین محیطی را فراهم کرده تا هموطنان عزیز بتوانند بدون صرف وقت و هزینه اضافی برای سفر به شهر لالجین محصولات موردنیاز خود را چه به صورت عمده و چه به صورت خرده از شهر سفال خرید کنند.

 

خرید آنلاین انواع گلدان سفالی و سرامیکی از شهر لالجین (به قیمت عمده)

امروزه با پیشرفت فضای مجازی و خرید و فروش اینترنتی این امکان فراهم شده تا افراد بتوانند حتی محصولات سفالی و سرامیکی را نیز بصورت آنلاین سفارش دهند. فروشگاه اینترنتی شهر سفال با همکاری جمعی از تولید کنندگان شناخته شده شهر لالجین محیطی را فراهم کرده تا هموطنان عزیز بتوانند بدون صرف وقت و هزینه اضافی برای سفر به شهر لالجین محصولات موردنیاز خود را چه به صورت عمده و چه به صورت خرده از  شهر سفال خرید کنند.

 

فروشگاه شهر سفال علاوه بر فروش محصولات سفالی آموزش هایی با موضوع میناکاری در منزل، چگونگی ساخت لعاب و لعابکاری فراورده ها، توضیح ویژگی های انواع لعاب، روش های مختلف ساخت سفال و سرامیک، نحوه پخت سفال و سرامیک، اطلاعاتی راجع به خاک رس و چگونگی تبدیل آن به گل سفالگری و غیره را نیز در مجموعه خود برای دوستانی که علاقه مند به سفالگری و سرامیک سازی هستند قرار داده است، شما می توانید با مراجعه به سایت علاوه بر مشاهده محصولات اطلاعات مفیدی نیز در زمینه سفالگری و سرامیک سازی کسب کنید.

جهت همکاری و خرید عمده از شهر سفال با شماره 09189082388 تماس بگیرید.

در این قسمت می خواهیم به صورت جداگانه راجع به گلدان های موجود در شهر سفال صحبت کنیم، لازم است قبل از ادامه مطالعه این نکته را متذکر شویم که محصولات شهر سفال فقط به گلدان محدود نمی شود و محصولات متنوعی در آن موجود است، ما در این قسمت منحصرا درمورد گلدان ها صحبت می کنیم.

گلدان های سفالی و سرامیکی

لالجین به عنوان شهر جهانی سفال مرکز تولید و فروش انواع محصولات سفالی و سرامیکی مانند گلدان سفالی و گلدان سرامیکی با ابعاد مختلف است که ما در اینجا می خواهیم راجع به آنها صحبت کنیم.

نحوه ساخت گلدان سفالی

گلدان های سفالی با استفاده از گل رس و به دو روش چرخی و قالب گچی ساخته می شوند. در روش چرخی سفالگران با استفاده از چرخ سفالگری و یک سری ابزار و تکنیک های مخصوص مدل مورد نظر خود را می سازند. در روش دوم هم با استفاده از قالب های گچی مدل موردنظر را تولید می کنند. مزیتی که این روش به روش چرخی دارد این است که هم می توان طرح هایی با مدل های متنوع ساخت و هم اینکه در زمان کوتاه تری تعداد زیادی از یک محصول را تولید کرد.

بعد از اینکه گلدان ساخته شد یک سری مراحل طی می کند تا به مرحله سفال خام و طراحی و نقاشی می رسد. اگر دوست دارید بیشتر و کامل تر راجع به نحوه ساخت سفال بدانید سری به سایت شهر سفال بزنید.

ویژگی های گلدان سفالی

گلدان های سفالی به دلیل جنسی که دارند، بدنه آنها متخلخل است و منافذ باز دارد به همین دلیل هوا به راحتی می تواند داخل آن نفوذ کند و خاک گیاه زودتر خشک می شود بنابراین هنگام خرید گلدان سفالی حتما باید به این نکته توجه داشت. این گلدان ها از لحاظ فیزیکی سبک هستند و این به سایز و ابعاد گلدان هم بستگی دارد و علاوه بر اینها قیمت آن مناسب است و به راحتی قابل دسترس است.

images_1664867830.jpg

نحوه ساخت گلدان سرامیکی

ماده اولیه ساخت گلدان های سرامیکی حالت دوغابی دارد یعنی نه مایع است و نه جامد، تولیدکنندگان این ماده را داخل قالب های گچی می ریزند و مدل مورد نظر خود را در تعداد بالا تولید می کنند، سپس آن را در کوره ای با حرارت بیش از 600 درجه قرار می دهند تا گلدان به حالت خام و اصطلاحا بیسکوییتی برسد و آماده نقاشی و لعابکاری شود.

نقاشی گلدان های سرامیکی

گلدان های سرامیکی در طرح ها و مدل های مختلفی وجود دارد، بعضی از آنها طرح خاصی ندارند و سفید و ساده هستند ولی بعضی آنها نقاشی شده و سپس لعابکاری شده اند، لعابی که در مرحله آخر به گلدان زده می شود باعث می شود که گلدان استحکام و طول عمر بیشتری داشته باشد و همینطور زیبایی و شفافیت خاصی به آن می دهد.

ویژگی های گلدان سرامیکی

گلدان های سرامیکی بیشتر برای گیاهان رطوبت دوست مناسب هستند، استحکام بالایی دارند و به خوبی از گیاه ما محافظت می کنند، این گلدان ها طرح ها و مدل های بسیار متنوع دارند. علاوه بر این مزایا یک سری معایب هم دارند البته اگر بتوان آنها را به عنوان یک عیب شناخت، اول اینکه ابعاد بزرگ این گلدان ها سنگین هستند و بعد از کاشت گل و گیاه به سختی جابجا می شوند، گلدان های سرامیکی باید در محیطی باشند که هوای معتدلی دارد زیرا سرد و گرم شدن باعث ترک برداشتن گلدان می شود.

تشخیص گلدان سرامیکی مرغوب

هنگام خرید گلدان سرامیکی باید به یک سری نکته توجه داشت، اینکه گلدان های سرامیکی مرغوب سطحی یکدست، صاف و شفافی دارند و در بدنه آنها سوراخ های ریز یا برآمدگی وجود ندارد، شفاف بودن بدنه گلدان به دلیل کیفیت خوب لعاب آن است، و نکته آخر اینکه گلدان باید از همه زوایا قرینه باشد. با وجود تمام این نکات گلدان سرامیکی موردنظر با کیفیت و مرغوب است.

 فروش عمده گلدان سفالی و سرامیکی

فروشگاه اینترنتی شهر سفال در زمینه فروش عمده و خرده گلدان های سفالی و سرامیکی فعالیت دارد، علاوه بر گلدان محصولاتی مانند خمره های سفالی و پتینه کاری شده، سفال خام هم در مجموعه خود برای فروش دارد، تصاویری که در اینجا مشاهده می کنید فقط تعداد محدودی از محصولات شهر سفال هستند که برای نمونه آورده شده اند، از شما دعوت می کنیم برای مشاهده تمامی محصولات ما از سایت دیدن کنید.

images_1664867904.jpg

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.