کد خبر : 22165 / /
/

 

 

نمایندگی تعمیر یخچال در کرج به ارائه کلیه خدمات سرویس و تعمیرات برای انواع یخچال فریزرها ، با کیفیت بسیار بالایی اقدام می کند.

نحوه عیب یابی و تعمیرات یخچال چگونه است ؟

تکنسین های مجرب و ماهر با توجه به نوع ایراد بوجود آمده ، به تعمیر یخچال فریزر در کرج اقدام می کنند. به بررسی برخی از مشکلات این دستگاه پرداخته و نحوه ی عیب یابی آن را بررسی می کنیم :

خنک نکردن یخچال

ممکن است لاستیک های دور درب یخچال فرسوده شده باشند. یکی دیگر از دلایل خنک نکردن یخچال ، خرابی ترموستات است. پس از بررسی این دو مورد ، به سراغ موتور رفته و سالم بودن آن را چک کنید. معمولاً یکی از این موارد موجب خنک نشدن یخچال می شود. تعمیرکار با دقت بسیار بالا ، تمامی عوامل اثرگذار در بروز این مشکل را بررسی می کند.

منجمد نشدن مواد غذایی درون فریزر

نمایندگی تعمیر یخچال در کرج با در اختیار داشتن تکنسین های حرفه ای و با تجربه قادر است هر یک از مشکلات یخچال فریزر را برطرف کند. یکی از این مشکلات ، منجمد نشدن موادغذایی داخل فریزر است. دلایل منجمد نشدن موادغذایی درون فریزر شامل خرابی ترموستات ، نشتی گاز ، معیوب بودن فن ، خرابی اجزای دیفراست ، سوختگی خازن موتور و ... است.

ایجاد برفک درون یخچال فریزر

یکی از رایج ترین مشکلات یخچال فریزر ، ایجاد برفک درون یخچال است. این مشکل معمولاً برای یخچال های قدیمی بوجود می آید. در تعمیرات انواع یخچال فریزرها مانند تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در کرج ، به آسانی به رفع این مشکل پرداخته می شود. عوامل برفک زدن داخل یخچال فریزر شامل فرسودگی لاستیک های دور درب ، نقص ترموستات ، خرابی سنسور دیفراست ، معیوب بودن برد الکترونیکی ، سوختن المنت ها و ... می باشند. البته تست کردن فن هم در این مواقع ضروری است.

رفع مشکل داغ کردن موتور توسط نمایندگی تعمیر یخچال در کرج

اینکه موتور یخچال تا حدودی گرم باشد ، کاملاً طبیعی است و جای نگرانی ندارد. اما گاهی موتور یخچال فریزر به شدت داغ می کند که نیاز به بررسی دارد. چنانچه اختلالی در مدار گاز وجود داشته باشد که کمپرسور به طور پیاپی به کمپرس نمودن گاز بپردازد و ناکام بماند ، موتور به شدت داغ می کند. همچنین نقص برخی از قطعات موتور ، موجب داغ کردن موتور می شود.

صدای زیاد یخچال فریزر

اصلی ترین عاملی که موجب صدای زیاد یخچال می شود ، صدای موتور است. خرابی موتور موجب کار کردن آن با صدای زیاد می شود. گاهی صدای زیاد یخچال مربوط به شل شدن اتصالات مختلف درون یخچال است. توجه داشته باشید که اگر قرارگیری یخچال به گونه ای باشد که هوا به خوبی در اطراف آن در جریان نباشد ، صدای ویبره مانندی از یخچال شنیده می شود. عوامل دیگری موجب صدای غیرعادی یخچال می شوند که تعمیرکار با توجه به نوع صدای یخچال می تواند عامل صدا را شناسایی کند.

رفع مشکل اتومات نکردن یخچال توسط نمایندگی تعمیر یخچال در کرج

ساده ترین علت بروز این مشکل ، خرابی لاستیک های دور درب می باشد. دلایل دیگر اتومات نکردن یخچال شامل نشتی گاز ، خرابی ترموستات یا سنسورها ، نقص برد الکترونیکی و ... می باشند. زمانی که یخچال اتومات نکند ، همواره روشن است که فشار زیادی به موتور وارد می شود. لذا بایستی برای تعمیر انواع یخچال ها مانند تعمیر یخچال فریزر ال جی در کرج سریعاً اقدام نمود و تعمیر یخچال را به تعویق نیانداخت.

سرد بودن فریزر همزمان با گرم بودن یخچال

جالب است بدانید که سرمایش درون یخچال توسط فریزر فراهم می شود. بنابراین اگر فریزر خنک است ولی یخچال گرم است ، بایستی به چک نمودن شیر دمپر اقدام نمایید. اگر دریچه دمپر به هر علتی شکسته یا مسدود باشد ، یخچال خنک نمی شود. خرابی فن در بروز این مشکل اثرگذار است. فن یخچال ممکن است تعمیر شده و یا نهایتاً تعویض گردد. با چک کردن این دو مورد می توانید مشکل یخچال را متوجه شوید.

برق داشتن بدنه یخچال

نمایندگی تعمیر یخچال در کرج به رفع این مشکل اقدام می کند. برق داشتن بدنه یخچال مربوط به یکی از موارد 1- کهنگی روکش سیم کشی ها 2- اتصالی ترموستات 3- اتصالی سرپیچ های لامپ 4- نقص موتور 5- نقص برد الکترونیکی و ... می باشد. به محض مشاهده این مشکل با تعمیرکاران تماس حاصل کنید.

آب دادن یخچال

اینکه از یخچال فریزر آب به بیرون خارج شود ، غیرعادی است و حتماً قطعه ای از یخچال خراب شده است. خرابی لاستیک دور درب ، قرارگیری یخچال در سطحی غیرصاف ، انسداد لوله تخلیه یخچال ، برفک زدن اواپراتور ، خرابی قسمت آب سرد کن ، خرابی سینی تخلیه ، خرابی شیر ورودی و ... از دلایل آب دادن یخچال هستند. با توجه به اینکه عوامل متعددی سبب بروز این مشکل می شوند ، حتماً باید تعمیرکار به عیب یابی این مشکل بپردازد.

معتبرترین نمایندگی تعمیر یخچال در کرج کدام است ؟

معتبرترین و بهترین مرکز تعمیرات یخچال فریزر دارای ویژگی های زیر است :

  • خدمات دهی به صورت فوری انجام شده تا مشکل مشتریان سریعاً رفع گردد.
  • برای انواع خدمات تعمیرات یخچال به ارائه گارانتی اقدام می شود.
  • هزینه های تعمیرات بر اساس نرخ های مصوب از سوی اتحادیه محاسبه می شود.
  • در صورت نیاز به تعویض قطعه برای تعمیرات یخچال ، از قطعات مرغوب و اورجینال استفاده می شود.
  • تکنسین های با تجربه و متخصصی برای تعمیرات یخچال به محل اعزام می شوند.
  • تکنسین ها دارای رفتاری صادقانه و محترمانه با مشتریان هستند.

کرج سرویس

انتخاب یک مرکز تعمیراتی معتبر و حرفه ای برای تعمیرات یخچال ، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. کرج سرویس ، نمایندگی تعمیر یخچال در کرج است که خدمات خود را برای تمامی برندهای یخچال فریزر ارائه می دهد. کیفیت خدمات ارائه شده از سوی این مجموعه ، در سطح بسیار بالایی است.

کرج سرویس ، خدمات خود را در محل ارائه نموده تا در وقت و هزینه مشتریان گرامی صرفه جویی شود. با توجه به تخصص و مهارت بالایی که تعمیرکاران کرج سرویس دارا می باشند ، اطمینان داشته باشید که هر گونه مشکل بوجود آمده برای یخچال شما را به نحو احسن رفع می کنند.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.