کد خبر : 22677 / /
/

 

چکیده : در این بخش قصد داریم شما را با کارخانۀ میلگرد ظفر بناب و نحوۀ عملکرد مطلوب آن در سال‌های اخیر آشنا سازیم. در ابتدا باید بگوییم که مجتمع عظیم فولاد ظفر بناب از بخش‌های مختلف تشکیل شده و یکی از قسمت‌های اصلی آن، به تولید میلگرد در اندازه‌های مختلف اختصاص یافته‌است.

 

مقاطع فولادی و آهنی از محصولات پرکاربرد در بسیاری از صنایع کشور به‌ویژه صنعت ساختمان‌سازی است. به‌طوری‌که روزانه شاهد تولید انواع میلگرد، مفتول، پروفیل، نبشی، قوطی، شمش آهن و غیره در کارخانه‌جات مختلف کشور هستیم. در این میان، یکی از کارخانه‌های بزرگ تولیدکنندۀ فرآورده‌های آهنی، در شمال غرب کشور واقع شده‌است و با تولید باکیفیت‌ترین محصولات فلزی نظیر میلگرد ظفر بناب، بخش اعظمی از نیاز کارخانه‌جات و صنایع مختلف را برطرف ساخته‌است. در این کارخانه، با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها و دستگاه‌های روز دنیا، آهن‌آلات با بهترین کیفیت ممکن تولید شده و روانۀ بازار می‌گردد.

بله درست حدس زدید. ما در این بخش قصد داریم شما را با کارخانۀ میلگرد ظفر بناب و نحوۀ عملکرد مطلوب آن در سال‌های اخیر آشنا سازیم. در ابتدا باید بگوییم که مجتمع عظیم فولاد ظفر بناب از بخش‌های مختلف تشکیل شده و یکی از قسمت‌های اصلی آن، به تولید میلگرد در اندازه‌های مختلف اختصاص یافته‌است.

 

کارخانۀ میلگرد ظفر بناب

در شمال غرب کشور، شهری بنام بناب وجود دارد. در شهرک صنعتی این شهر، کارخانۀ تولید مقاطع فولادی ازجمله میلگرد، در سال 1386 راه‌اندازی و تأسیس گردیده‌است. در واقع هدف این کارخانه، تولید میلگرد با استفاده از بهترین آلیاژ و ابعاد مختلف است تا بتواند علاوه‌بر تأمین نیاز شهرهای شمال غرب کشور، محصولات خود را به سایر استان‌ها و کشورهای همجوار صادر کند. بدین ترتیب اگر قصد خرید میلگرد را دارید، قطعاً میلگرد ظفر بناب گزینۀ مناسبی خواهد بود، زیرا محصولات این کارخانۀ عظیم از کیفیت بالا و ساختار مقاوم برخوردار است و برای استفاده از سازه‌های فلزی برای حفظ استحکام و یکپارچگی بنا مناسب خواهد بود.

خاطرنشان می‌شود که نیروی انسانی حاضر در این کارخانه، به‌صورت سه شیفت و با تمام توان کار می‌کنند. به نحوی که میزان تولید میلگرد ظفر بناب به بیش از دویست هزار تن در سال رسیده‌است. با این توصیف می‌توان گفت بهترین مرجع خرید میلگرد در شمال غرب کشور، کارخانۀ ظفر مال است و بسیاری از سازندگان پروژه‌های عظیم ساختمانی می‌توانند میلگرد موردنیازشان را از این کارخانه تهیه کنند.

استفاده از سامانۀ BPMS در کارخانۀ میلگرد ظفر بناب

در سال اخیر، حجم خرید میلگرد ظفر بناب در هر روز کاری از 120 کامیون فراتر رفته‌است. بر همین اساس، کنترل تراکنش‌های مالی و میزان تولید و عرضه اندکی دشوار گردیده‌است و می‌بایست از روش‌های مکانیزه برای سیستم فروش استفاده کرد. بدین منظور مدیران حاضر در کارخانۀ ظفر مال به فکر چاره افتادند و در این‌ خصوص نیز با تهیۀ سامانۀ هوشمند و یکپارچه BPMS، یک تحول عظیم در حوزۀ تولید و لجستیک این کارخانه به‌وجود آوردند.

در این سامانه کلیۀ فرآیندهای تولید، بازاریابی و فروش محصول مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد تا کلیۀ مدیران و دست‌اندرکاران با مشاهدۀ آنلاین تغییرات بتوانند با به‌کارگیری استراتژی مناسب و دستگاه‌های موجود، محصولات را با کیفیت بالاتر و تعداد بیشتر تولید نموده و به‌دست مصرف‌کنندگان برسانند. این ویژگی باعث شده‌است تا خرید میلگرد از ظفر مال، به خواستۀ بسیاری از خریداران میلگرد در کشور تبدیل شود و شاهد افزایش فروش این کارخانۀ عظیم در شمال غرب کشور باشیم.

images_1666597546.png

خط تولید میلگرد ظفر بناب

کارخانۀ ظفر مال از سه بخش اصلی تشکیل شده‌ایت و هرکدام از آن‌ها، محصولات متنوعی را تولید می‌کنند. در این میان خط تولید میلگرد به‌عنوان یکی از محصولات استراتژیک، نگاه هر مخاطبی را به خود معطوف می‌سازد. در این رابطه نیز باید بگوییم که خط تولید میلگرد ظفر مال از دو سالن تولید و انبار تشکیل شده‌است. بدین صورت که در سالن تولید، با مساحتی بالغ بر 8000 مترمربع انواع میلگرد آجدار با سایزهای 8، 10، 12 و 14 تولید و روانۀ بازار می‌شود. البته بعد از اتمام فرآیند تولید، میلگردها به سالن انبار 4000 مترمربعی منتقل می‌گردد تا بقیۀ مراحل جهت کنترل، بارگیری و فروش میلگردها توسط پرسنل حاضر در انبار انجام شود.

در صورتی‌ که قصد خرید میلگرد را دارید، می‌توانید با ثبت سفارش، محصولات خود را بدون واسطه از کارخانۀ میلگرد ظفر بناب تهیه کنید. از آنجایی‌ که این روش خرید دست واسطه‌ها را قطع می‌کند، با قیمت مناسب‌ و مقرون‌به‌صرفه می‌توانید میلگردهای موردنیازتان را خریداری نموده و جهت مصارف مختلف به‌کار ببرید.

پشتیبانی شبانه‌روزی در زمینۀ فروش انواع میلگرد

همان‌گونه که در ابتدا نیز به آن اشاره کردیم، در کارخانۀ میلگرد ظفر بناب، پرسنل به‌صورت سه شیفت 8 ساعته فعالیت می‌کنند، بنابراین کارخانه ظفر مال در طول شبانه‌روز و بدون وقفه، فعالیت خود را انجام می‌دهد و انواع میلگرد را با بهترین کیفیت تولید نموده و به‌دست مصرف‌کنندگان می‌رساند. در این راستا نیز تیم فروش و پشتیبانی ظفر بناب به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی نیاز مشتریان خود است و هیچ محدودیتی برای زمان و حجم خرید ندارد، بنابراین در هر ساعت از شبانه‌روز که بخواهید می‌توانید خرید میلگرد را از این کارخانه انجام دهید.

قیمت میلگرد در کارخانۀ ظفر بناب

به‌طور کلی نوسانات نرخ ارز و شرایط نابسامان اقتصادی باعث شده‌است تا قیمت کلیۀ محصولات و خدمات، به‌صورت روزانه تغییر پیدا کند و شاهد افزایش یا کاهش قیمت‌ها باشیم. قیمت خرید میلگرد ظفر بناب نیز از این قاعده مستثنی نیست و هنگام خرید می‌بایست قیمت‌ها را بررسی نموده و سپس براساس نیاز و توان مالی، حجم مشخصی از میلگرد ظفر بناب را خریداری کنید.

البته باید بدانید که کیفیت بالای میلگردهای تولیدشده در کارخانۀ ظفر بناب، باعث شده تا قیمت این محصول به‌صورت روزانه، در بازار آهن کشور تعیین شود، بنابراین برای خرید سریع و آسان می‌توانید به سایت بازار آهن کنید و پس از استعلام روزانۀ قیمت‌ها، در زمان مناسب خرید میلگرد را انجام دهید.

نکتۀ قابل توجه اینکه با افزایش اندازه و تعداد میلگرد به نسبت قیمت خرید آن نیز افزایش می‌یابد، پس اگر قصد خرید میلگردهای سایز 8، 10، 12، 14، 16، 18 و 20 را دارید، باید بدانید که قیمت آن‌ها با یکدیگر متفاوت است و با افزایش سایز میلگردها، حجم خرید کاهش خواهد یافت. در این گونه موارد، برای خرید بیشتر می‌بایست میزان نقدینگی را افزایش دهید تا هنگام خرید با مشکل مواجه نشوید و بتوانید تعداد میلگرد موردنیازتان را تهیه کرده و استفاده کنید.

images_1666597623.png

جمع‌بندی

میلگرد ظفر بناب ازجمله محصولات فلزی باکیفیت و پرکاربرد در کشور است که توسط کارخانۀ میلگرد ظفر مال تولید شده‌است و در بازار کشور عرضه می‌گردد. این کارخانۀ وسیع و مجهز در شمال غرب کشور واقع شده‌ و از به‌روزترین تجهیزات و سیستم‌ها برخوردار است. به نحوی که مشتریان به‌صورت آنلاین می‌توانند ضمن استعلام قیمت میلگرد در بازار آهن، فرآیند خرید میلگرد را هم انجام دهند. پس از ثبت سفارش، میلگردها بارگیری می‌شود و به مقصد تعریف‌شده از سوی خریداران ارسال می‌گردد. شما نیز اگر قصد خرید میلگرد دارید، فرصت را از دست ندهید و خرید میلگرد ظفر بناب را در اولویت انتخاب‌های خود، برای تهیۀ باکیفیت‌ترین مقاطع فلزی قرار دهید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.