کد خبر : 22755 / /
/

 

باتری آیفون 6s یک باتری لیتیوم یونی قابلیت تعویض نداشته اند. این باطری از ظرفیت 1715 میلی آمپر ساعت برخوردار بوده که به طور معمول می تواند حدود 5 درصد از باتری آیفون 6 کوچک تر باشد. از ویژگی های باتری آیفون سیکس کیفیت بالای آن می باشد که باعث طول عمر بالا و ماندگاری نسبتاً خوبی می باشد. در حالت آماده به کار استقامت و دوام شارژ باتری آیفون 6sتا 62 ساعت می باشد .درواقع جهت مکالمه در شبکه نسل سوم نزدیک به 10 ساعت، وبگردی حدود 12.5 ساعت  و جهت پخش ویدئو حدودا به 11 ساعت تخمیتن زده شده است. امروزه مراکز زیادی تحت عنوان نماینگی آیفون فعالیت دارند. در این مراکز فعالیت هایی همچون تعویض باتری آیفون ایکس اس مکس و تعمیر آیفون با مدل های مختلف بسیار صورت می گیرد.

به طور کلی برای تعویض باتری آیفون 6s می بایست به اصل بودن آن و برخورداری از گارانتی و ضمانت نامه توجه ویژه ای شود. شا می توانید بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت های را در فروشگاه های معتبر تعمیرات آیفون مشاهده نمایید. در صورتی که باتری آیفون شما به هر دلیلی عمل نمی کند و شارژ را نگه نمی دارد ، راندمان و کارایی خود را از دست داده و عمر مفید ان به پایان رسیده است . در صورتی که دانش کافی برای تعویض باتری آیفون 6s دارید می توانید به راحتی باتری تعویض نمایید، در غیر این صورت آن را به مراکز مجاز تعمیرات بسپارید.

 

مزایا تعویض باتری آیفون 6s

  • باتری لیتیوم یونی جدید است

  • از نظر طول عمر بالا می باشد.

  • برخورداری از گارانتی 12 ماهه

  • اصلی بودن باتری آیفون

معایب تعویض باتری آیفون 6s

  • وجود قیمت های مختلف در بازار

  • احتمال باتری فیک و تقلبی در بازار زیاد می باشد

 

مراحل تعویض باتری آیفون ایکس اس مکس

یکی از ویژگی های باتری های آیفون امکان حفظ شارژ تا 500 چرخه شارژ، 80 درصد ظرفیت خود می باشد. به طور معمول 18 تا 24 ماه زمان می برد.بنابراین امکان دارد آیفون شما شارژ خالی نماید و یا در مواردی iOS  هشدار دهد و تلفن شما کندتر فعالیت داشته باشد. توجه داشته باشید در صورتی که باتری آیفون متورم شده، اقدامات احتیاطی مناسب را انجام نمایید. توجه داشته باشید بعد از تعمیر ممکن به دلیل اورجینال نبودن باتری، دستگاه هشدار دهد. چنانچه می خواهید پس از تعویض باتری عملکرد بهتری داشته باشد ، آن را 100% شارژ نمایید و حداقل 2 ساعت آن را در شارژ 100% حفظ کنید. در نهایت آیفون را استفاده نمایید تا خاموش شود و مجددا آن را تا 100% شارژ نمایید.

به طور کلی اگر باتری تلفن شما توان و قدرت لازم برای شارژدهی نداشته باشد نیازمند به تعویض باتری آیفون ایکس اس مکس خواهید بود. تعمیر یا تعویض باتری آیفون معمولا در صورت عدم عملکرد صحیح گوشی اتفاق می افتد. به طور معمول باتری های لیتیوم آیفون به گونه ای هستند که بعد از تقریبا 2 سال حدود 20 درصد از ظرفیت اولیه خود را از دست می دهند. بنابراین چنانچه که باتری گوشی شما 3000 میلی آمپر باشد ، با گذشت 2 سال ظرفیت واقعی آن به میزانی همچون 2400 میلی آمپر دست می یابد.

تعمیر آیفون به صورت تخصصی

تعمیر آیفون نه تنها یک حرفه بلکه میتوان به عنوان هنری مستقل دانست. در سال های اخیر اپل اقدام به ارائه محصولاتی شگفت انگیزی به بازار گوشی و تلفن نموده است. سیر صعودی استفاده از فناوری ها و سخت افزاری جذاب از مدل شروع شد و همواره در مدل های بعدی ادامه پیدا کرد. از برخورداری از ال سی دی های فوق مدرن تا دوربین های متعدد همگی در یک گوشی همراه گرفته تا سیستم های سخت افزاری پیشرفته جهت شارژ باتری و اتصال با سایر اسمارت فون ها و... همگی از ویژگی هایی هستند که این برند را در میان سایر محصولات برجسته می کند. در سال های اخیر موبایل های آیفون به عنوان تخصصی ترین محصولات شناخته می شوند. این محصولات اگر چه از کیفیت بالایی برخوردارند اما ممکن است مواردی باعث خرابی در این محصولات شود. بنابراین در این شرایط می بایست تعمیر آیفون خود را به مراکز معتبر بسپارید.

به طور کلی با وجود کیفیت بسیار بالایی که موبایل های آیفون دارند، ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند. این محصولات همچون سایر برندهای تولید کننده اسمارت فون در جهان ممکن است با مشکلاتی برای کاربران به همراه آورند که برای گذراندن مشکلات ممکن است به استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات iPhone نیاز پیدا کنید. لازم به ذکر است شرکت اپل همواره در تلاش است تا با بهره مندی از سخت افزارها و استانداردهای محافظتی تا حد ممکن گوشی های تولیدی خود را با محافظت بالا در اختیار کاربران قرار دهد و از آسیب های احتمالی دور نماید.

 

 

امروزه با گسترش حضور گوشی‌ های هوشمندِ اپل، بازار تعمیرات گوشی اپل نیز رشد داشته است. تعمیرات اپل با تمرکز بر نرم‌افزار و سخت‌ا فزار این محصولات در مراکز مختلفی صورت می گیرد. مرکز تعمیرات آیفون اپل آچار یکی از مراکز معتبر می باشد که با بهره گیری از شیوه‌های نوین اقدام به مواردی همچون تعویض باتری آیفون 6s ، تعویض باتری آیفون ایکس اس مکس و ... می نماید. گوشی‌های اپل اقدام به تعمیرات انواع گوشی اپل می نماید. لازم به ذکر است که در این مرکز تعمیر ایرپاد به شکل تخصصی نیز صورت می گیرد.

مجموعه اپل آچار از مراکز معتبر جهت تعمیرات تخصصی آیفون می باشد که با بهره مندی از متخصصین حرفه ای اقدام به تعمیرات آیفون می کند . شما می توانید با اطمینان خاطر تعمیراتی همچون تعمیر آیفون 5 و تعمیر هندزفری اپل خود را به این مرکز بسپارید.برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت applea4.com مراجعه نمایید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.