کد خبر : 22756 / /
/

 

 

اگر کمی در حوزه دیجیتال مارکتینگ و راه اندازی وبسایت آنلاین فعال باشید؛ به خوبی می دانید که سئو سایت مهم ترین نکته ای است که به رشد شما کمک خواهد کرد و چشم پوشی از آن امکان پذیر نیست. در ادامه این مطلب درباره اصول سئو سایت و فاکتورهایی که بر قیمت مشاوره سئو تاثیر می گذارد صحبت خواهیم کرد.

اصول سئو سایت

تحقیق و ادغام کلمات کلیدی

اگر از یک متخصص بخواهید که سئو را توضیح دهد، آنها تحقیق و ادغام کلمات کلیدی را به عنوان دو جزء مهم سئو ذکر می کنند. هنگامی که کاربران جستجو می کنند، از کلمات کلیدی برای یافتن اطلاعات مرتبط در مورد موضوعی که جستجو می کنند استفاده می کنند. اگر می خواهید این سرنخ ها کسب و کار شما را پیدا کنند، باید از کلمات کلیدی مناسب برای کمک به آنها برای یافتن آن استفاده کنید.

 

تحقیق کلمات کلیدی یک جزء حیاتی برای کمک به رتبه بندی شما در نتایج جستجوی مرتبط است.

می توانید از ابزارهای متعددی برای تحقیق کلمات کلیدی مانند BuzzSumo یا Keyword Tool استفاده کنید. این ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی شما را قادر می سازد تا مناسب ترین عبارات را برای کمپین خود بیابید. هنگامی که شما تحقیق کلمات کلیدی را انجام می دهید، می خواهید روی کلمات کلیدی طولانی تمرکز کنید.

کلمات کلیدی کوتاه هدف جستجوی خاصی ندارند، بنابراین ایجاد ترافیک ارزشمند چالش برانگیزتر است. احتمال کمتری وجود دارد که سایت شما به درخواست جستجوی آنها مرتبط باشد زیرا بسیار گسترده است. هنگامی که کلمات کلیدی خود را انتخاب کردید، آنها را در سایت خود ادغام خواهید کرد. ادغام کلمات کلیدی بخش مهمی از سئو است.

اگر می خواهید در نتایج جستجوی مرتبط برای کلمات کلیدی خاص رتبه بندی کنید، باید آنها را در محتوای سایت خود ادغام کنید. هنگامی که کلمات کلیدی را ادغام می کنید، آنها را به طور طبیعی در نسخه خود استفاده کنید. اگر بیش از حد از کلمات کلیدی در صفحه خود استفاده کنید، گوگل آن را تشخیص خواهد داد و پر کردن کلمات کلیدی را به عنوان یک سیگنال منفی می بیند، بنابراین اگر صفحه خود را با کلمات کلیدی بیش از حد پر کنید، خطر آسیب به رتبه سایت خود را خواهید داشت. با ادغام کلمات کلیدی، به سایت خود کمک می کنید در نتایج جستجوی مرتبط تری ظاهر شود. این یکی از بهترین شیوه های سئو برای داشتن یک کمپین موثر است که کسب و کار شما را رشد می دهد.

روی تجربه کاربری تمرکز کنید.

اگر می خواهید بدانید که چگونه سئو را بهبود ببخشید، با بهبود تجربه کاربری شروع کنید. تجربه کاربری نقش اساسی در سئو دارد. هر زمان که شخصی از وب سایت شما بازدید می کند، می خواهید تجربه مثبتی داشته باشد و با محتوای سایت شما تعامل داشته باشد.

گوگل هنگام رتبه بندی سایت شما، تجربه کاربری را در نظر می گیرد. اگر مردم از وب‌سایت شما لذت می‌برند، احتمالاً برای مدت طولانی‌تری در آن باقی می‌مانند – به این زمان اقامت گفته می‌شود. زمانی که زمان اقامت شما زیاد است، گوگل این را به عنوان یک سیگنال مثبت می بیند که صفحه شما با درخواست جستجوی کاربر مرتبط است.

یکی از بهترین تکنیک ها برای تجربه کاربری، بهبود سرعت صفحه است. سرعت صفحه نقش اساسی در تجربه مخاطبان شما در سایت شما دارد. مخاطبان شما نمی خواهند برای دریافت اطلاعات منتظر بمانند تا صفحه شما بارگذاری شود. اگر بارگذاری بیش از حد طول بکشد، مخاطبان شما سایت شما را ترک می کنند و به جای آن از سایت رقیب بازدید می کنند.

هشتاد و سه درصد از مردم انتظار دارند وب سایت شما در سه ثانیه یا کمتر بارگذاری شود. اگر سایت شما به اندازه کافی سریع بارگیری نشود، در خطر از دست دادن ترافیک ارزشمند برای کسب و کار خود هستید. بنابراین، چگونه زمان بارگذاری سایت خود را بهبود می دهید؟

برای شروع، می توانید از Google PageSpeed ​​Insights استفاده کنید تا ببینید چقدر طول می کشد تا سایت شما بارگذاری شود. این ابزار معیارهایی را برای زمان بارگذاری شما در دسکتاپ و موبایل ارائه می دهد. Google PageSpeed ​​Insights همچنین بهینه‌سازی‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید در سایت خود برای بهبود زمان بارگذاری خود انجام دهید.

اگر تجربه بهبود زمان بارگذاری خود را ندارید، می توانید به خدمات سرعت صفحه یک شرکت بازاریابی دیجیتال اعتماد کنید.

قیمت مشاوره سئو

بسیاری از شرکت های سئو قراردادهای ماهانه یا سالانه ارائه می دهند که حول یک تقویم ماهانه می چرخد.

نمونه ای از قیمت گذاری طرح اولیه سئو به فاکتور های زیر بستگی دارد:

  • تحقیق کلمات کلیدی (50-100 کلمه کلیدی)
  • راه اندازی و پیکربندی تجزیه و تحلیل
  • بحث ماهانه استراتژی
  • ایجاد تگ عنوان و متا تگ
  • لینک سازی داخلی (Crosslinking)
  • ویرایش و بهینه سازی محتوا
  • بهینه سازی اولیه در محل
  • گزارش سفارشی ماهانه
  • بررسی ماهانه و تهیه گزارش برای کارفرما

فاکتورهای متعددی مانند تجربه کاربری، صفحه سایت و کلمات کلیدی در اصول سئو تاثیرگذار است. در این راستا توصیه می کنیم حتما با یک شرکت متخصص در حوزه بهبود سئوی خود صحبت کنید. به منظور بهبود سئو سایت خود بهتر است به یک متخصص در این حوزه مراجعه کنید تا از صفر تا صد طراحی آن در کنار شما باشد و در رفع ایرادات احتمالی به شما کمک کند.

شرکت طراحی ایران سایت؛ اولین و قدیمی ترین مجموعه تخصصی طراحی سایت است که در راستای ارائه بهترین خدمات طراحی سایت به مشتریان متعهد شده است که بهترین کیفیت محتوا را در اختیار آنها قرار دهند و حتی پس از مشاوره اولیه، پشتیبانی خود را ادامه دهد. در صورتی که از سئوی سایت خود راضی نیستید یا قصد بهبود صفحه خود در گوگل را دارید؛ می توانید با کارشناسان ایران سایت  iransite.ir تماس بگیرید.

 

برچسب ها : سئو سایت,اصول سئو,قیمت سئو

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.