کد خبر : 22793 / /
/

 

 

یکی از چیزهایی که می‌تواند هم یک هدیه مناسب و شکیل باشد و جنبه کاربردی برای مشتریان شما داشته باشد و همچنین جنبه تبلیغ مجموعه شما را داشته باشد؛ سررسید و سالنامه‌هایی است که، به مشتریان خود هدیه می‌دهید.

نکته قابل توجه این است که، چه سررسیدی مناسب مشتری ما است و از کجا می‌توان بهترین و با کیفیت‌ترین سررسید را تهیه نمود. تیم مجموعه سالنامه برگ آماده ارائه خدمات برای تهیه بهترین و با کیفیت‌ترین سالنامه برای مشتریان خود می‌باشد.

اولین موضوعی که در زمان سفارش و خرید سالنامه باید به آن توجه شود؛ این است که، سررسید 1402 را برای چه کسی می‌خواهید تهیه کنید. فرد در چه جایگاه شغلی و اجتماعی قرار دارد و اینکه سالنامه و سررسید برای آن فرد چه کارایی داشته باشد.

معمولا قشر زیادی از جامعه از سالنامه برای انجام یک سری از کارها از قبیل نوشتن کارهای روزانه، نوشتن یادآوری و یا حتی نوشتن مطالب استفاده می‌کنند به طور مثال اقشاری مثل مدیران و کارمندان اداری از سالنامه ها برای نوشتن کارهای روزانه و گذاشتن یادآوری‌ها استفاده می‌کنند و یا دانشجویان که برای نوشتن کارها و مطالب دانشگاهی ممکن است از سالنامه‌ها استفاده کنند.

پیشنهاد ما این است که، اگر می‌خواهید سالنامه‌ها را برای مدیران و یا دانشجویان و یا کارمندان خود تهیه کنید، به یادداشت بودن آن توجه کنید. چون یادداشت‌ها فضای بیشتری برای نوشتن در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند؛ علاوه بر آن چیزی که مهم است قطع سررسیدی است، که می‌خواهید نسبت به تهیه آن اقدام کنید. به طور معمول قطع‌های بزرگ‌تر مثل وزیری فضای بیشتری در اختیار نویسندگان قرار می‌دهند. اما باید به این نکته توجه کنید که شاید حمل آن برای عده‌ای سخت و دشوار باشد، در این زمان می‌توانید از قطع‌های مناسب‌تر مثل رقعی استفاده کنید لازم به ذکر است که مجموعه برگ برای راحتی مشتریان خود هر ساله سالنامه‌هایی با ابعاد مختلف از قبیل: وزیری، رقعی، اروپایی و سپیدار در پروسه تولید قرار می‌دهد که این قطع‌ها به ترتیب از بزگترین قطع یعنی وزیری شروع و به کوچک‌ترین یعنی سپیدار خاتمه پیدا می‌کند.

موضوع بعدی که باید به آن توجه کنید ظاهر سالنامه‌ای هست که نسبت به تهیه آن اقدام می‌کنید، معمولا شرکت‌ها زمانی که سالنامه‌ها را برای مشتریان و مدیر خود تهیه می‌کنند، سعی می‌کنند از جلد بهتری برخوردار باشد. در این بین می‌توان به جلد با چرم طبیعی یا چرم مصنوعی( بسیار ظاهر آن شبیه به چرم طبیعی است) اشاره کرد. اما هرکدام از این جلدها، مزایا و معایب خود را دارند. مثلا جلد چرم طبیعی قیمتی به مراتب بالاتر از چرم مصنوعی دارد در مجموعه برگ از چرم مصنوعی درجه یک ایرانی برای تهیه سالنامه‌ها استفاده می‌شود. که هم از لحاظ قیمت برای خریداران مقرون به صرفه هست و هم به دلیل اینکه از تنوع رنگی بالایی برخوردار است، دست مشتریان برای انتخاب رنگ بسیار بازترخواهد بود. موضوع بعدی که می‌خواهیم راجع به آن صحبت کنیم جنس کاغذ به کار رفته در تولید سالنامه و نوع صحافی آن است؛ به طور معمول دو نوع کاغذ در تهیه سالنامه‌ها به کار می‌رود. کاغذ تحریر سفید و کاغذ کرم، چیزی که در تولید سالنامه‌های مجموعه برگ استفاده می‌شود، کاغذ تحریر سفید 70 گرم اندونزی می‌باشد و اما در رابطه با نوع صحافی باید گفت، چهار نوع مختلف صحافی اعم از: فنر، قفل کلاسوری، چسب و دوخت یا همان دوخت و چسب اشاره کرد. 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.