کد خبر : 22971 / /
/

 

یکی از اصلی‌ترین عوامل تأثیرگذار در خرید گوشی، قیمت آن است. اغلب افراد هنگام خرید گوشی به قیمت آن توجه بیشتری کرده و درنهایت در رنج قیمت خاصی اقدام به خرید می‌کنند. امروزه گوشی‌های شیائومی بازار را اشباع کرده و تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار شده‌اند. از آنجایی که این گوشی‌ها عموما دارای ویژگی‌های خوبی بوده و ارزش خرید بالایی دارند، مورد استقبال ویژه کاربران قرار گرفته‌اند. به همین خاطر در ادامه قصد داریم تا به بررسی قیمت گوشی شیائومی بپردازیم.

معرفی ویژگی های گوشی شیائومی

شیائومی یکی از موفق‌ترین برندها در حوزه محصولات دیجیتال است. این شرکت نوپا فعالیت خود را با تولید گوشی شروع کرده و سپس آن را با تولید لپ‌تاپ و تلویزیون، گسترش داد. قیمت گوشی شیائومی همواره به‌نوعی رقابتی تعیین می‌شود که کاربران را وسوسه به خرید می‌کند. در صورتی که هرکدام از گوشی‌های شیائومی در هر رنج قیمت را با سایر گوشی‌های هم‌رده موجود در بازار خرید کنید، متوجه می‌شوید که محصول ساخت شیائومی، از ارزش خرید نسبتا بالایی در محدوده خود قرار دارند.

از دیگر ویژگی‌های گوشی‌های شیائومی، می‌توان به تنوع بالای آن‌ها اشاره کرد. این شرکت چینی با ارائه محصولات متنوع و پوشش دادن تمام رنج های قیمتی، توانسته نیاز کاربران را تا حد زیادی تأمین کند. این امر سبب شده تا مردم بتوانند در هر قیمتی، به راحتی به گوشی‌های شیائومی دسترسی داشته و خرید خود را انجام دهند. لیست قیمت گوشی‌های شیائومی هر روز به روز رسانی شده و قیمت‌های روزانه آن‌ها اعلام می‌شود تا کاربران بتوانند متناسب با قیمت روز گوشی، محصول موردعلاقه خود را خریداری کنند.

میانگین قیمت گوشی‌های شیائومی

همان‌طور که اشاره کردیم نکته حائز اهمیت درباره گوشی‌های شیائومی، قیمت آن‌هاست. این محصولات دارای کیفیت بالا و امکانات فوق‌العاده‌ای هستند؛ اما زمانی که آن‌ها را با هم‌رده‌های خود از سایر برندهای موجود در بازار مقایسه کنید، متوجه قیمت مقرون به صرفه آن‌ها می‌شوید. گوشی‌های شیائومی همچنین در مقایسه با امکاناتی که به کاربر خود ارائه می‌دهند نیز قیمت به‌صرفه و اقتصادی دارند.

عمده محصولات این شرکت در دسته محصولات میان رده قرار دارند؛ اما اگر قصد خرید یک محصول لاکچری از شیائومی را دارید، باید به سراغ سری MI از آن بروید. به دلیل استقبال بی‌نظیر مردم از محصولات شیائومی، این مجموعه چند زیر برند برای خود در نظر گرفت که به تولید گوشی‌های خاصی می‌پردازند. یکی از این زیر برندها، مربوط به سری MI می‌شود که به تولید گوشی‌های نسبتا گران‌قیمت و لاکچری می‌پردازد.

گوشی شیائومی

خرید گوشی شیائومی

کمتر از 10 سال است که برند شیائومی به بازار ایران وارد شده است؛ اما در همین مدت‌زمان محدود، چنان جای پای خود را محکم کرده است که با برندهایی مانند اپل و سامسونگ در زمینه فروش گوشی، رقابت می‌کند. بازار اصلی این گوشی، در کشورهای چین و هند است. در این دو کشور استقبال از شیائومی به حدی بالاست که مطرح‌ترین برندها مانند آیفون، سامسونگ، آنر و ... توان رقابت با آن را ندارند.

معرفی پرچم‌داران شیائومی

زمانی که به لیست قیمت گوشی شیائومی مراجعه کنید، باید درباره پرچم‌داران آن اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید به مقایسه مشخصات و ویژگی‌های هرکدام از آن‌ها بپردازید. گوشی‌های شیائومی در حالت کلی در دو نسخه گلوبال و چینی تولید شده و به بازار ارائه می‌شوند. همان‌طور که اشاره کردیم لاکچری ترین و گران‌ترین سری گوشی شیائومی که به عنوان پرچم‌دار این برند نیز شناخته می‌شود، مربوط به سری MI است. جدیدترین نسخه از این سری گوشی شیائومی MI 12 نام دارد که در کشور چین، تحت عنوان K30 شناخته می‌شوند.

گوشی‌های سری می شیائومی، در زمان ورود به بازار در دسته بهترین گوشی‌های پرچم‌دار قرار می‌گیرند و قابلیت‌ها و امکانات متعدد و ویژه‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. قیمت این گوشی‌های پرچم‌دار از برند شیائومی، اغلب بالای 15 میلیون تومان است.

قیمت گوشی های میان رده شیائومی

هنگام خرید گوشی شیائومی، با تنوعی گسترده روبه‌رو می‌شوید که انتخاب را برای شما بسیار سخت می‌کنند. میزان تنوع بین گوشی‌های میان رده شیائومی به اوج خود می‌رسد. ردمی و پوکو از همان زیر برندهای شیائومی هستند که به تولید گوشی‌های میان رده و باکیفیت می‌پردازند.

گوشی‌های ردمی، رنج قیمتی بسیار گسترده‌ای را به خود اختصاص داده‌اند. شما می‌توانید انواع گوشی ردمی، از زیر 5 میلیون تومان تا بیشتر از 10 میلیون را خریداری کنید. تمام این گوشی‌ها از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و جایگاه ویژه‌ای را در بازار فروش به خود اختصاص داده‌اند.

گوشی‌های پوکو به معنای واقعی کلمه می‌توانند تمام نیازهای کاربران خود را پاسخگو باشند. این گوشی‌ها علاوه بر قابلیت به اجرا درآوردن بازی‌ها و برنامه‌های سنگین، می‌توانند تجربه عکاسی بسیار خوبی را نیز برای شما به ارمغان آورند. این گوشی‌ها نیز تنوع قیمتی بالایی دارند و شما با هر بودجه‌ای می‌توانید یک پوکو فوق‌العاده داشته باشید. رقابتی بودن قیمت گوشی شیائومی، در این دسته از محصولات آن، به‌خوبی مشخص است.

امکانات گوشی شیائومی

عده زیادی بر این باورند که گوشی‌های شیائومی به دلیل قیمت مناسب و رقابتی که دارند، نمی‌توانند از تجهیزات و کیفیت بالایی برخوردار باشند؛ اما باید به شما بگوییم که این باور به صورت کامل اشتباه است. در صورتی که قصد خرید گوشی شیائومی را دارید، بهتر است به صورت کامل درباره ویژگی‌ها و مشخصات مدل موردنظر خود تحقیق کنید.

با کسب اطلاعات موردنیاز، متوجه می‌شوید که شیائومی از بهترین تراشه‌ها، صفحه‌نمایش‌ها، باتری‌ها و ... در هر رنج قیمتی برای محصولات خود استفاده می‌کند. بسیاری از گوشی‌های میان رده این برند به دلیل قابلیت سخت‌افزاری بالایی که دارند، موردتوجه گیمرها واقع شده و از آن‌ها به‌جای گوشی‌های گیمینگ استفاده می‌شود. این دسته از گوشی‌ها می‌توانند سنگین‌ترین بازی‌ها و برنامه‌ها را به‌راحتی و بدون لگ و باگ، به اجرا درآورند.

جمع‌بندی

امروزه تنوع در میان محصولات دیجیتال و الکترونیک بسیار زیاد بوده و همین باعث شده تا انتخاب از میان آن‌ها، شدیدا سخت شود. برندهای مختلفی در زمینه تولید گوشی و لوازم دیجیتال فعالیت می‌کنند که یکی از آن‌ها شیائومی است. این برند نو پا، با سیاست‌های خاص خود توانسته پیشرفت چشمگیری داشته باشد و با بهترین برندها در این زمینه رقابت کند. قیمت گوشی شیائومی بسته به امکانات موجود در آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. همین امر باعث شده تا گوشی‌های شیائومی، ارزش خرید بالایی داشته باشند. خرید گوشی شیائومی در بسیاری از کشورها به‌خصوص چین و هند، رواج بسیار زیادی دارد.

در شرایط بازار کنونی و قیمت بالای گوشی، خرید این محصولات بسیار سخت شده است. در همین راستا اغلب افراد به دنبال یک فروشگاه معتبر برای خرید هستند. گوشی شاپ یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین است که انواع محصولات دیجیتالی را ارائه می‌دهد. تنوع محصولات در این سایت واقعا بالا بوده و انواع سلیقه‌ها را به‌راحتی پوشش می‌دهد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.