کد خبر : 23118 / /
/

به نقل از خبر آنلاین: فروش اقساطی خودرو در شرایط فعلی بازار که روزانه شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم، برای بسیاری از متقاضیان خرید خودرو به یک گزینه اصلی و مهم تبدیل شده است. با این افزایش قیمت‌ها بسیاری از مردم دیگر نتوانستند خودروی دلخواه خود را بخرند؛ مخصوصا افرادی که قصد خرید اولین ماشین خود یا حتی ارتقاء خودروی فعلی را داشتند. در چنین شرایطی، استفاده از طرح خرید اقساطی خودرو راه‌حلی منطقی است؛ اما تصور بسیاری از ما این است که خرید خودرو قسطی فقط برای خودرو صفر ممکن است و در بسیاری از مواقع بودجه ما برای خرید خودرو صفر حتی به صورت اقساطی کافی نیست.

در چنین موقعیتی، یکی از شرکت‌هایی که طرح فروش اقساطی خودرو با شرایط مناسب را ارائه داده، همراه‌مکانیک است. این شرکت این امکان را برای هم‌وطنان فراهم کرده است که علاوه بر خودرو صفر، بتوانند خودروی کارکرده و کارشناسی‌شده را نیز به صورت اقساطی خریداری کنند و خودرو را هم‌زمان با پیش‌پرداخت، تحویل بگیرند. (در این طرح شما چه خودروهای داخلی و چه خودروهای وارداتی را می‌توانید اقساطی خریداری کنید).

2

خرید اقساطی خودرو از همراه مکانیک

شما این امکان را دارید که برای خرید اقساطی خودرو، از طریق همراه مکانیک اقدام کرده و بدون آن که نیازی باشد تمام مبلغ را فراهم کنید، تنها با یک پیش پرداخت؛ این خودرو را خریداری کنید. به ازای هر سه ماه اقساط، یک چک از شما اخذ شده و سند خودرو که حین خرید به نامتان خورده است، در رهن شرکت لیزینگ باقی می‌ماند. به این شکل دیگر نیازی به معرفی ضامن نیز نخواهید داشت و ساده‌ترین شکل از خرید اقساطی خودرو را تجربه می‌کنید.

3

همراه مکانیک علاوه‌بر سرویس خرید خودرو، کارشناسی فنی و بدنه و فروش خودرو را نیز انجام می‌دهد. در نتیجه برای تعویض خودروی فعلی نیز مشکلی نخواهید داشت و تنها کافی است تا درخواست فروش خودرو را داده تا کارشناسان فروش همراه مکانیک در سریع‌ترین زمان و با منصفانه‌ترین قیمت نسبت به فروش خودروی شما اقدام کنند. در این بازه زمانی شما فرصت آن را خواهید داشت تا خودروی مورد نظر را بدون دردسر و با اطمینان خاطر خریداری کنید.

مدارک موردنیاز برای خرید اقساطی خودرو همراه مکانیک

شما برای خرید اقساطی خودروی صفر یا کارکرده به ارائه مدارک زیر نیاز دارید:

1.کارت ملی

2. شناسنامه

3. چک صیادی

4. گردش 6 ماهه حساب

5. سند یا اجاره‌نامه محل سکونت

6. فیش حقوقی یا جواز کسب

مزایای خرید اقساطی خودرو از همراه مکانیک

مزایای خرید قسطی خودرو از همراه مکانیک شامل موارد زیر است:

1. امکان خرید اقساطی خودرو صفر و کارکرده

2. امکان خرید اقساطی خودروهای داخلی و وارداتی

3. امکان خرید اقساطی خودرو بدون ضامن

(برای خرید اقساطی خودرو از همراه‌مکانیک، تحت شرایطی نیاز به ضامن نخواهید داشت.)

4. تنفس پرداخت 2 تا 3 ماهه

5. خرید با کمترین پیش‌پرداخت

6. سند به نام خریدار

(با خرید اقساطی خودرو از همراه‌مکانیک، سند خودرو به نام خریدار می‌شود و صرفا در رهن لیزینگ خواهد ماند.)

7. تحویل خودرو همزمان با پیش‌پرداخت

(در طرح خرید اقساطی همراه مکانیک اگر مدارک خریدار کامل باشد، تحویل فوری خودرو همزمان با واریز پیش‌پرداخت انجام می‌شود.)

8. امکان انتخاب خودروی دلخواه نیز وجود دارد

(نیازی نیست که خودروی مدنظرتان حتما در نمایشگاه همراه مکانیک موجود باشد. اگر خریدار خارج از همراه مکانیک نیز خودرویی را پیدا کند، می‌تواند پس از معرفی به شرکت و انجام کارشناسی آن توسط کارشناسان این شرکت، نسبت‌به خرید اقساطی آن اقدام کند.) 

9. همراهی تا تعویض پلاک!

(کارشناسان در تمام مراحل خرید قسطی و نقدی خودرو اعم‌از کارشناسی، قیمت‌گذاری، تعویض پلاک و تنظیم نهایی سند همراه شما هستند. در این همراهی، به‌جز مالیات نقل و انتقال و عوارض شهرداری، هزینه ترهین و کارشناسی دادگستری توسط همراه مکانیک پرداخت می‌شود.)

جمع‌بندی

اگر شما نیز علاقه‌مند به خرید خودرو نقد و اقساطی هستید، به وب سایت همراه مکانیک www.hamrah-mechanic.com مراجعه کرده و با وارد شدن به بخش خرید اقساطی خودرو و نمایشگاه آنلاین خرید و فروش این شرکت، تجربه عالی خرید خودرو قسطی را داشته باشید.

به نقل از  خبر منشر شده در خبر آنلای

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.