کد خبر : 23285 / /
/

 

 

اورینگ ، یک حلقه از الاستومر با مقطع گرد است که برای قرار گرفتن در یک شیار طراحی شده و در حین مونتاژ بین دو یا چند قسمت فشرده می شود و در سطح مشترک یک مهر و موم ایجاد می کند. اگرچه O-ring ها نسبتا ارزان هستند ، اما می توانند مقدار قابل توجهی فشار را تحمل کنند. با خرید اورینگ و ایکس رینگ ، می‌ توانید کیفیت و سطح ایمنی صنعت خود را به مراتب افزایش دهید. اما محصولات آب بندی و اورینگ های خود را از کجا خریداری کنیم ؟ بسته به مشخصات دقیق ، ما در مجموعه سیل گستر سالاران می‌ توانیم طیف وسیعی از حلقه‌های اورینگ با کارایی بالا را متناسب با نیازهای شما ارائه کنیم. به عنوان مثال ، O-ring های FFKM با دمای بسیار پایین ما در دماهای پایین -45 درجه سانتیگراد ، آب بندی پویا را ارائه می دهند. اورینگ ها ، پکینگ ها و ایکس های تولید شده در مجموعه سیل گستر ، به طور ویژه برای نیازهای بخش های غذایی ، دارویی و پزشکی فرموله شده اند.

 

 

حلقه های پر فلوئورو الاستومر چه مزایایی دارند ؟

محصولات ما در مجموعه سیل گستر ، برای مقاومت در برابر فشار زدایی سریع گاز (RGD) ، حتی برای شدیدترین شرایط فرموله شده اند. اگر به دنبال یک راه حل آب بندی بادوام هستید که در محیط های کاربردی سخت کار کند ، حلقه های FFKM مجموعه ای چشمگیر از مزیت ها را ارائه می دهند. حلقه های O-Ring پر فلوئورو الاستومر ، مزایای دوگانه مقاومت شیمیایی عالی و دمای عملیاتی گسترده از -45 درجه سانتیگراد تا +330 درجه سانتیگراد را ارائه می دهند که آنها را برای سخت ترین کاربرد ها نیز ایده آل می کند. حلقه های FFKM را راه حل آب بندی انتخابی خود قرار دهید. کاربرد های معمولی حلقه های O عبارتند از ؛ پردازش شیمیایی نفت و گاز ، هوافضا و ماهواره ها ماشین آلات سنگین ، ساخت ویفر نیمه هادی ، کاربرد های دارویی ، گیربکس و سیستم های هیدرولیک مهر و موم. برای خرید اورینگ و ایکس رینگ ، به مجموعه سیل گستر سالاران مراجعه نمایید.

 

 

از ایکس رینگ ها اغلب در چه کاربردهایی استفاده می شود ؟

ایکس رینگ ، همچنین به عنوان Quad-Ring نیز شناخته می شود و می تواند در طیف گسترده ای از کاربرد های آب بندی استاتیک و دینامیک استفاده شود. در کاربرد های رفت و برگشتی ، طراحی چهار لوبی X-Ring ، از خرابی مارپیچ و در کاربردهای چرخشی از جمع شدن و از کار افتادن آب بند جلوگیری می کند. طراحی منحصر به فرد ایکس رینگ ، امکان استفاده از آن را در شیارهای باریک تر و همچنین در شیارهای O-ring با عرض استاندارد می دهد. این قطعات ، اغلب در کاربردهایی استفاده می شوند که در آن ، آب بندی برای کار در شرایط فشار و دمای پایین تر مورد نیاز است. سطح مقطع مربعی ایکس رینگ ، از پیچ و تاب و لغزش مهر و موم و همچنین از شکست مارپیچی که اغلب در کاربرد های رفت و برگشتی دیده می شود جلوگیری می کند. حلقه های X را می توان در اندازه های استاندارد O-ring و همچنین اندازه های سفارشی برای کاربرد های خاص تولید کرد.

آیا پکینگ و اورینگ به یک معنا هستند ؟

پکینگ ها ، حلقه ای از مواد است که برای ایجاد یک مهر و موم محکم در یک اتصال تحت فشار قرار می گیرد. این حلقه ها ، بسته به زمینه ؛ به عنوان مهر و موم یا O-ring یا به سادگی پکینگ نیز شناخته می شوند. آنها در طیف گسترده ای از سیستم های مکانیکی و تحت فشار برای کنترل فشار ، جلوگیری از نشتی و افزایش کارایی استفاده می شوند. قطعات جایگزین از طریق فروشگاه های سخت افزاری و تخصصی برای سیستم های مختلف در دسترس هستند. برخی از مصرف کنندگان ممکن است با یک نوع حلقه بسته بندی آشنا باشند. این حلقه از لاستیک ساخته شده است ؛ ماده ای انعطاف پذیر که به راحتی تحت فشار تغییر شکل می دهد. وقتی محکم به شیر آب پیچ می شود ، حتی زمانی که فشار آب به آن فشار می آورد ، از نشتی جلوگیری می کند. این نوع خاص از حلقه ، که به عنوان واشر شناخته می شود ؛ زمانی که به طور مکانیکی از کار بیفتد ، در نهایت شروع به نشت می کند.

 

 

محبوب ترین متریال در ساخت اورینگ ها چیست ؟

لاستیک ممکن است کهنه و خرد شود یا به دلیل فشار ناهموار شروع به ترک خوردن و نشتی کند. هنگامی که یک حلقه بسته بندی از کار می افتد ، ممکن است باعث نشتی شیر آب شود. لاستیک یک ماده بسیار محبوب برای بسته بندی حلقه ها است ؛ اما پلاستیک و فلزات نیز ممکن است در برخی کاربرد ها استفاده شوند. در سرمای شدید ، لاستیک غیر قابل انعطاف می شود و می تواند کاملا شکننده باشد. ممکن است در این شرایط شکست بخورد و یک فاجعه ایجاد کند. شاتل فضایی چلنجر در دهه 1980 در نتیجه شکست در یک حلقه اورینگ لاستیکی منفجر شد. همچنین لاستیک به دلیل نفوذپذیری برای اتصالات ایجاد شده در خلاء مناسب نیست ؛ بنابراین برای آب بندی وکیوم ، مواد دیگری لازم است. اگر مشکلی در سیستم ایجاد شود و فشار افزایش یابد ، پکینگ باید بتواند تا زمانی که یک تکنسین بتواند مشکل را برطرف کند ، نگه دارد. فاجعه چلنجر به دلیل خرابی یک مهر و موم O-ring لاستیکی ایجاد شد.

 

برچسب ها : خرید اورینگ,سیل گستر,ایکس رینگ

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.