کد خبر : 23388 / /
/

ما یک مدرسه ایرانی مجازی هستیم که داخل همه کشورها هر ایرانی هست میتونه داخل مدرسه ما ثبت نام کنه و به طور رسمی دیپلم بگیره و مدرک تحصیلی اش رو از اول دبستان تا آخر دبیرستان بگیره. ما می‌خوایم محتوا جوری باشه که چالش تحصیل فرزندان در کشور ترکیه رو بهش اشاره کنه و مدرسه ایرانی رو بهشون معرفی کنه و در نهایت مدرسه ثمین رو بهشون پیشنهاد بده که مدرک رسمی وزارت آموزش و پرورش میده چالش ها : دور بودن مدارس، زبان ترکی مدارس، عدم جا افتادن در کشور ترکیه و کلی چالش و مشکل دیگه خدمات ما: تدریس آنلاین، پشتیبا

 

 

همه شما به خوبی می‌دانید که مهاجرت یا سفرهای درازمدت به خارج از کشور، چه مشکلات و چالش‌هایی به همراه دارد.‌ قطعا تمام افرادی که چنین برنامه‌هایی را در سر می‌پرورانند، به خوبی با این چالش‌ها آشنا هستند. تحصیل دانش آموزان در ترکیه، یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های خانواده‌هایی است که به ترکیه مهاجرت کرده یا اقامت موقت این کشور را اخذ می‌کنند. از آنجا که برای هر مشکل راه حلی وجود دارد، می‌توان شرکت در مدرسه ایرانی در ترکیه را به عنوان یک راه حل مناسب برای این معضل در نظر گرفت؛ اما مسئله اینجاست که گاهی شرکت در مدرسه ایرانی در ترکیه برای ادامه تحصیل دانش آموزان امکان‌پذیر نیست. در این شرایط تنها یک معضل به معضلات دیگر افزوده می‌شود. در ادامه راجع به حل این مشکل صحبت خواهیم کرد.

چالش‌های تحصیل دانش آموزان در ترکیه

قبل از این که این چالش‌ها را بررسی کنیم، بهتر است با اطمینان به شما بگوییم که مشکل تحصیل دانش آموزان در ترکیه مرتفع گردیده‌است.‌ دانش آموزان ایرانی می‌توانند با خیال آسوده در مدرسه ایرانی در ترکیه شرکت کرده و مدرک تحصیلی ایرانی خود را دریافت کنند. حتما از اهمیت مدرسه ایرانی در کشور ترکیه و شرایط و مزایای آن آگاه هستید، اما اگر برای درک بهتر این مسئله چالش‌های تحصیل در ترکیه را بررسی کنیم، خالی از لطف نخواهد بود. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که برای انجام امور قبل از مهاجرت یا اقامت به ترکیه، برنامه‌ریزی مشخص نداشته‌اید و یا برنامه سفر و اقامت شما بدون برنامه‌ریزی قبلی پیش آمده‌است، طبیعی است که نگران چگونگی ادامه تحصیل دانش آموزان خود باشید. وقتی در این مطلب از برنامه‌ریزی اصولی قبل از مهاجرت صحبت می‌کنیم، منظور آماده‌سازی محصلین خانواده برای حضور در محیط جدید است.

طبیعتا دانش آموزی که قصد تحصیل در ترکیه را دارد، باید در قدم اول با زبان این کشور آشنا باشد تا بتواند به ایجاد یک ارتباط درست بین دوستان و اساتید خود برسد. این نکته ساده‌ترین پیش نیاز تحصیل دانش آموزان در ترکیه‌ است. از طرفی طبیعی است که افراد مختلف، روحیات مختلفی دارند؛ بنابراین ممکن است دانش آموز شما نتواند به سرعت با محیط و آدم‌های جدید ارتباط بگیرد. چه بسا این مسئله می‌تواند لطمه بزرگی به وضعیت روحی و وضعیت تحصیلی دانش آموز وارد کند‌. با این حال می‌توان دور بودن مدارس، وضعیت شغلی والدین و تأثیر آن در عدم رسیدگی مناسب به وضعیت تحصیلی دانش آموزان و یا شرکت در کلاس‌های فیزیکی، عدم جا افتادن در کشور ترکیه، تفاوت فرهنگ و چالش‌های بسیار دیگر را به چالش قبل یعنی زبان ناآشنا اضافه کرد.مدرسه آنلاین و مزایای آن -مدرسه آنلاین و مزایای آن چیست؟ در سراسر جهان  اپیدمی کرونابا توجه به فاکتورهایی که در بند قبل بررسی کردیم، می‌توانیم دلایل عدم استقبال از مدرسه ایرانی در ترکیه را توجیه کنیم. مدارس ایرانی در ترکیه صرفا برای دانش آموزانی راه اندازی شده‌اند که به هر نحوی مقیم این کشور هستند؛ اما به دلایل متعددی به دنبال مدرک فارغ‌التحصیلی ایرانی هستند. در واقع این مدارس به دنبال آنند که پیش نیازهای تحصیل دانش آموزان در ترکیه را مرتفع سازند‌. با این حال گاهی وجود این مدارس نیز، نمی‌تواند دغدغه و نگرانی والدین ایرانی مقیم ترکیه را برطرف سازد. همان‌طور که گفتیم، ممکن است دانش آموزان به دلیل عدم آشنایی با محیط جدید، دور بودن مدارس و چالش‌های بسیار دیگر، توانایی حضور در کلاس‌های درس را نداشته‌باشند؛ بنابراین شرکت در مدارس آنلاین بهترین و عاقلانه‌ترین راه برای تحصیل دانش آموزان در ترکیه‌ است

بهترین مدرسه آنلاین ایرانی در ترکیه

حال که با چالش‌های تحصیل دانش آموزان در ترکیه آشنا شدید، می‌توانیم بهترین مدرسه ایرانی در ترکیه را به شما معرفی کنیم. مدرسه آنلاین ثمین یک مدرسه از راه دور ایرانی است که دانش آموزان ایرانی مقیم کشورهای مختلف، می‌توانند به صورت آنلاین در این مدرسه شرکت کرده و تمامی خدمات آموزشی را با بالاترین سطح کیفی دریافت کنند. مدرسه آنلاین ثمین، یک انتخاب ایده‌آل برای آن دسته از دانش آموزانی است که به هر دلیلی شرایط حضور در کلاس‌های فیزیکی را ندارند‌. دانش آموزان مقیم ترکیه و یا هر کشور خارجی، می‌توانند با شرکت در مدرسه ثمین، مدرک فارغ‌التحصیلی خود را در هر مقطعی که هستند، از سازمان آموزش و پرورش کشور عزیزمان ایران دریافت کنند. حتی اگر تمام مزایای شرکت در مدرسه آنلاین ثمین را فاکتور بگیریم، مدرسه آنلاین و تحصیل در بستر وب، برای اکثر دانش آموزان جذابیت بسیاری دارد.

این در حالی است که مدرسه ثمین با ارائه بهترین محتواهای آموزشی بصری و به کارگیری تمامی قابلیت‌های نرم افزاری دستگاه‌های هوشمند، محتوای آموزشی جذاب را با بازدهی فوق‌العاده در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهد. در این مدرسه ایرانی در ترکیه، خدمات بسیار متنوعی از جمله: تدریس آنلاین جزء به جزء دروس در تمامی مقاطع، آزمون، تکلیف، پشتیبانی تحصیلی، ارزیابی به موقع و خدمات بسیار متنوع دیگر ارائه می‌گردد. نرخ تحصیل در مدرسه از راه دور ثمین بر اساس نرخ مصوب آموزش و پرورش کشور تعیین شده و کاملا قانونی است. این مدرسه بهترین دوران تحصیل دانش آموزان در ترکیه را برای آن‌ها رقم می‌زند. در نهایت نیز مدرک معتبر تحصیلی را به دانش آموزان خود اعطا می‌کند‌.

جمع‌بندی

تحصیل دانش آموزان در ترکیه یکی از اصلی‌ترین چالش‌های خانواده‌ها برای مهاجرت به این کشور است. این چالش‌ها به ارتباط کشور ترکیه و ایران ارتباطی ندارد. در واقع کشور ترکیه به دلیل همسایگی دیرینه با ایران و روابط دوستانه با این کشور، بهترین امکانات تحصیلی را در اختیار دانش آموزان اتباع ایرانی قرار می‌دهد؛ اما ممکن است برخی از دانش آموزان به دلایل متعددی شرایط حضور در مدرسه را نداشته‌باشند. مدرسه آنلاین ثمین به عنوان یک مدرسه ایرانی در ترکیه، در راستای رفع چالش‌های تحصیل دانش آموزان ایرانی در این کشور، بهترین خدمات تحصیلی را با بالاترین کیفیت به صورت آنلاین و مجازی در اختیار دانش آموزان قرار داده و در نهایت مدرک معتبر فارغ‌التحصیلی را از سازمان آموزش و پرورش به آن‌ها اعطا می‌نماید.‌

 

برچسب ها : مدرسه ایرانی,مدرسه مجازی,مدرسه ثمین,ترکیه

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.