کد خبر : 23486 / /
/

 

 

شرکت ها و کارخانه های متعددی در زمینه تولید درب‌ها ساختمانی در ایرانی فعالیت دارند. درب ورودی ضد سرقت، درب اتاقی و درب ضد آب از جمله این محصولات هستند. برخی از در‌ب‌ها وارداتی هستند و برخی دیگر توسط تولیدکنندگان داخلی تولید و ساخته شده اند. در ادامه قصد داریم بهترین شرکت تولید کننده و عرضه کننده درب ضد سرقت و درب داخلی را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا در هنگام خرید این محصولات بتوانید بهترین و مقاوم ترین محصول را انتخاب و خریداری نمایید.

انواع درب ساختمانی از نظر جنس

با توجه به اهمیت طرح و زیبایی و دوام درب های ساختمانی، اینگونه دربها در جنس های مختلف تولید و در بازار عرضه می شود. در ادامه به انواع درب ساختمانی ازنظر جنس خواهیم پرداخت. هم محصولات درب ضد سرقت و هم درب اتاقی دارای مدلهای بسیار متنوعی هستند. برای مشاهده محصولات درب ضد سرقت darbeamn.ir کلیک کنید.

مرکز فروش و تولید کننده درب ضد سرقت در ایران

درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پر طرفدارترین درب ها بوده است. همان طور که از اسم این درب های مشخص است از ورود سارقین به داخل ساختمان جلوگیری می کند. این گونه درب های ضد ضربه و مته هستند و در مقابل اسید مقاومت بالایی دارند. این درب ها از جنس فولاد و مابین دو لایه چوب قرار دارد. در فضای داخلی این درب ها از پشم سنگ نسوز ساخته شده اند و عایق خوبی در برابر گرما، سرما، گرد و غبار و آلودگی هستند. این درب ها از امنیت بالایی برخوردارند. چند نمونه از درب های ضد سرقت: درب ضد سرقت ایرانی، درب ضد سرقت چینی و درب ضد سرقت ترک می باشند.

اگر بخواهیم بهترین شرکت تولید کننده و عرضه کننده درب ضد سرقت و سایر درب های ساختمانی را به شما معرفی کنیم، باید به مجموعه درب امن اشاره نماییم. درب امن از قدیمی ترین تولید کننده و عرضه کننده انواع درب ساختمانی در ایران می باشد.

درب ساختمان چوبی

از مدلهای محبوب درب ساختمانی، می توان به درب چوبی اشاره نمود. این درب ها هم به عنوان درب ضد سرقت و هم درب داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. درب های ساختمانی چوبی که در بازار عرضه می شوند به صورت روکش دار و بدون روکش چوبی هستند. مزیت داشتن روکش این است که از صدمه و آسیب پذیری چوب جلوگیری می کند. از قدیم این درب ها طرفداران زیادی را به خود داشته است. قیمت درب های چوبی گران هستند و قیمت روکش آن نیز جداگانه حساب می شود. در بهای بدون روکش نیز نیاز به پولیش دارند در غیر این صورت آسیب پذیر می شوند.

برای مشاهده انواع محصولات درب اتاقی کلیک کنید.

قیمت درب اتاقی

درب ام دی اف

درب های ام دی اف نوع دیگری از درب های چوبی ساختمانی هستند. این درب ها از چوب روسی ساخته شده اند و یک کلاف میانی چوبی هم دارند. طرح های موجود در درب های ام دی اف ساختمانی توسط دستگاه سی ان سی طراحی می شود.

درب اچ دی اف

یکی دیگر از پرکاربردترین درب های چوبی، درب اچ دی اف هستند که از نوع ام دی اف مقاوم ترند. این نوع درب ها رنگ پذیری کمتری دارند به علت بافت فشرده چوبی که در آنها وجود دارد. درب اچ دی اف از نوعی تخته فیبر ساخته شده است.

درب هیبریدی

نسل جدید درب های چوبی، درب های هیبریدی هستند که جنس آن ها از فوم است. درب های هیبریدی ساختمانی باید پولیش کاری شوند. این درب ها به علت داشتن فوم و روکش چوب باعث افزایش طول عمر آن ها شده است.

 درب استیل

درب های استیل معمولا مناسب فضای داخلی نبوده و به عنوان درب ورودی مورد استفاده قرار می گیرند. این درب ها باید آبکاری شوند، چون رنگ و کیفیت خود را از دست می دهند. اینگونه درب ها امنیت بالایی دارند و برای مکان های غیر مسکونی مناسب هستند. درب استیل انواع مختلفی دارند که چند مونه از آن را معرفی می کنیم.

  • درب های استیل نرم

  • درب استیل موج دار

  • درب های فلزی توخالی

  • درب های فلزی کاور شده با روکش

درب پی وی سی

درب های پی وی سی به علت داشتن روکش چوبی برای درب های ورودی منازل گزینه خوبی است. این درب ها به علت داشتن امنیت و مقاومت می توان در بیرون ساختمان نیز از آن ها استفاده کرد. قیمت درب های پی وی سی نسبت به درب های چوبی پایین تر است و در برابر رطوبت مقاوم است.

درب آلومینیومی

درب های آلومینیومی به دلیل اینکه ضد آب هستند و مقاومت زیادی در مقابل رطوبت دارند مناسب درب های سرویس بهداشتی هستند. این درب ها سبک و پرکاربرد اند و بسیار صرفه اقتصادی دارند. این درب ها را می توان هم به صورت درب های داخلی و هم خارجی ساختمان استفاده کرد.

 درب ترکیبی

درب های ترکیبی ساختمانی از ترکیب چند مواد از جمله: فلزی و سنگی و چوبی ساخته شده اند. یکی از درب های پرطرفدار در بین عموم همین درب های ترکیبی است. به دلیل استفاده از متریال مختلف در اینگونه درب ها با هر سلیقه ای مورد پسند بوده است. این درب ها را می توان در هر قسمت از آپارتمان استفاده کرد. این درب ها نسبت به سایر درب ها گران تر است و کار گذاشتن این درب ها نسبت به سایرین کار سختی است.

درب شیشه ای

درب های شیشه ای به دلیل داشتن امنیت کم مناسب منازل نمی باشد. جنس درب های شیشه ای از رفلکس هستند و مناسب محل های پر رفت و آمد می باشد.

درب ضد حریق

درب ضد حریق از پشم سنگ نسوز تولید می شوند که عایق حرارتی هستند. این عایق می تواند مدت ها از ورود دود و آتش جلوگیری کند. از این درب ها معمولا در راهروها استفاده می کنند تا در صورت احتراق پله ها افراد بتوانند به پشت این درب ها بروند و مدتها از آتش به دور باشند. سازنده باید یراق آلات و اجزای داخلی آن را ضد حریق استفاده کند تا یک درب ضد حریق با امنیت بسازد. مهم ترین فاکتور هم در ساخت این درب‌ها مقاومت آن ها در برابر آتش سوزی می باشد تا در برابر آتش صدمه نبیند و تغییر شکل ندهد.

انواع درب های ضد حریق: درب ضد حریق فلزی و درب ضد حریق چوبی است.

مکان هایی که باید از درب ضد حریق استفاده کرد موارد زیر می باشد:

  • درب های خروجی اضطراری ساختمان های اداری و مسکونی.
  • درب های مخصوص نیروگاه های برق
  • دربهای خروجی بیمارستانی
  • درب خروجی خزانه ها و انبار ها

برای خرید انواع درب ساختمانی و دریافت مشاوره با شماره 09129315210 تماس بگیرید.

 

برچسب ها : درب ساختمانی,درب ضد سرقت,درب اتاقی,درب داخلی

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.