کد خبر : 23660 / /
/

 

 

یکی از مشکلات شایع که بسیاری از زنان با بالا رفتن سن با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، شل شدن، افتادگی و گشادن شدن واژن است. مهمترین دلایل گشاد شدن واژن عبارتند از: چاقی و اضافه وزن، یائسگی، ییوست، خود ارضایی، بلند کردن اجسام بسیار سنگین، کمردرد، آسیب لگنی، ورزش سنگین، رابطه‌های جنسی مکرر، زایمان‌های متعدد و غیره. عدم توجه به درمان گشادی واژن مشکلاتی مانند بی‌اختیاری ادرار، عفونت واژینال، افزایش ترشحات و میکروب‌های واژن را به همراه دارد. برای تنگ کردن واژن از روش‌هایی مانند تنگ کردن واژن با نخ، تنگ کردن واژن با لیزر، تنگ کردن واژن با RF، تنگ کردن واژن با جراحی‌های واژینوپلاستی و پرینورافی و استفاده از ژل تنگ کننده واژن استفاده می‌شود که از بین این چند روش تنگ کردن واژن با لیزر رشت بهترین و پرطرفدارترین روش محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم درباره نحوه انجام و مزایای تنگ کردن واژن با لیزر رشت صحبت کنیم و در پایان به معرفی بهترین پزشک متخصص زنان برای تنگ کردن واژن با لیزر در رشت بپردازیم.

تعریف جوانسازی و تنگ کردن واژن با لیزر رشت

با پیشرفت علم و تکنولوژی در سال‌های اخیر، علم پزشکی نیز دچار تغییرات و تحولات بسیار زیادی شده‌است و استفاده از دستگاه لیزر جایگزین خوبی به جای روش‌های دردناک جراحی محسوب می‌شود. یکی از مهمترین و مدرن‌ترین کاربردهای لیزر در علم پزشکی، استفاده از این دستگاه برای تنگ کردن واژن است. جوانسازی و تنگ کردن واژن با لیزر رشت، علاوه بر این‌که موجب تنگ شدن واژن می‌شود، به رفع آتروفی یا شلی واژن، درمان خشکی و سوزش واژن و افتادگی رحم، درمان رابطه جنسی دردناک، افزایش رضایت جنسی، کاهش علائم یائسگی مانند خشکی واژن، درمان عفونت‌های ادراری مکرر و رفع تیرگی و سفید کردن پوست دستگاه تناسلی نیز کمک می‌کند. دستگاه لیزر co2، خون‌رسانی به مخاط واژن را افزایش می‌دهد و باعث تحریک کلاژن‌سازی می‌شود. کلاژن‌سازی واژن در لغزنده‌شدن، افزایش گردش خون، تقویت عضلات این ناحیه و تنگ‌تر شدن آن تاثیر به‌سزایی دارد. کاربرد دیگر لیزر co2 این است که فیبروبلاست‌های بافت همبند را تحریک کرده و با افزایش گرما باعث احیای فیبروبلاست‌ها می‌شود. این امر در سفت‌تر شدن و جوانسازی واژن موثر است.

نحوه تنگ کردن واژن با لیزر رشت به چه صورت است؟

پزشک متخصص زنان و زایمان، با ضدعفونی‌کردن واژن و سپس تاباندن لیزر با 360 درجه و در اندازه‌های یک سانتی‌متری داخل واژن، بر روی ناحیه مخاط و زیر مخاط این ناحیه از اندام تناسلی زنان، باعث تحریک عروق خونی و پایانه‌های عصبی می‌شود و پروتئین‌های پشتیبان را افزایش می‌دهد. تنگ کردن واژن با لیزر رشت در نهایت منجر به کلاژن‌سازی واژن و تنگ شدن آن خواهد شد. هر چقدر بافت مخاطی واژن بیشتر با اشعه لیزر تحریک شود، ترشح واژن و کلاژن‌سازی آن نیز افزایش می‌یابد. تنگ‌کردن واژن با لیزر رشت ممکن است یک الی چهار جلسه به طول بینجامد. هر یک از جلسات باید باهم شش هفته فاصله داشته‌باشند. مدت زمان ماندگاری این روش برای تنگ کردن واژن با توجه به بدن افراد متفاوت است. اما به طور معمول تنگی واژن پس از لیزر، تقریبا 18 الی 24 ماه باقی خواهد ماند.images_1669195383.jpg

تنگ کردن واژن با لیزر رشت چه مزایایی دارد؟‌

مهمترین مزایای تنگ کردن واژن با لیزر رشت شامل موارد زیر است:

  • مشاهده نتیجه تنگ کردن واژن با لیزر بعد از چند روز

  • کمک به رفع خشکی واژن و افزایش لغزندگی آن

  • عدم وجود برش و ایجاد درد و خونریزی با لیزر

  • کمک به بهبود خاصیت ارتجاعی واژن

  • افزایش رطوبت و انعطاف‌پذیری واژینال

  • امکان انجام فعالیت‌های روزمره بعد از انجام لیزر واژن

  • عدم نیاز به‌ استفاده از آنتی بیوتیک بعد از تنگ کردن واژن با لیزر

  • پایین بودن هزینه لیزر نسبت به هزینه‌های جراحی

  • کمک به جوانسازی واژن و رفع تیرگی ناحیه تناسلی

  • کوتاه بودن دوران نقاهت

  • افزایش لذت جنسی بعد از تنگ کردن واژن با لیزر

  • افزایش قدرت و استحکام دیواره واژن

  • تنگ شدن دهانه و هم‌چنین کانال واژن

  • امکان تنگ کردن واژن برای افرادی که رحم خود را برداشته‌اند.

  • عدم ایجاد ناباروری به دلیل استفاده از طول موج‌های استاندارد

مراقبت‌های قبل و بعد از تنگ کردن واژن با لیزر رشت

اولین اقدامی که قبل از تنگ کردن واژن با لیزر در رشت باید انجام دهید، این است که یکی از بهترین و باتجربه‌ترین پزشکان جراح زنان و زایمان این شهر را برای لیزر واژن انتخاب کنید. تجربه نشان داده پزشک شما، نقش بسیار زیادی در بهبود نتیجه‌ استفاده از دستگاه لیزر دارد. قبل از انجام لیزر، توسط پزشک معاینه شوید تا عفونت‌های احتمالی شما تشخیص داده شود؛ زیرا تا زمان انجام لیزر واژن، به منظور تنگ کردن آن باید هیچ عفونتی در آن ناحیه وجود نداشته‌باشد و به طور کامل درمان شده‌باشید. انجام تست پاپ اسمیر توسط پزشک متخصص زنان هم، یکی از اقدامات مهم قبل از تنگ کردن واژن با لیزر رشت است. سعی کنید زمان لیزر را پس از مشورت با پزشک سه الی پنج روز بعد از پایان دوره پریود خود انتخاب کنید. در صورت بروز درد یا احساس سوزش در ناحیه واژن، بعد از انجام لیزر جهت تسکین درد خود از کمپرس سرد استفاده کنید. تا دو هفته بهتر است از تماس جنسی با همسر خود بپرهیزید، به خوبی استراحت کنید و کارهای سنگین انجام ندهید.images_1669265416.png

تنگ کردن واژن با لیزر رشت برای چه کسانی مناسب نیست؟

روش تنگ کردن واژن با لیزر برای افراد مبتلا به بیماری سیستمیک، افراد مبتلا به پارگی و گشادی‌های شدید در واژن، افرادی که پزشک، لیزر را برای آن‌ها ممنوع کرده، افراد مبتلا به بیماری خود ایمنی و خانم‌های باردار ممنوع است‌. افرادی که با مشکل پارگی و گشادی شدید مواجه هستند به جای استفاده از لیزر باید مشکل خود را با جراحی واژینوپلاستی برطرف کنند.

تنگ کردن واژن با لیزر در رشت توسط دکتر نفیسه مویدنیا

اگر ساکن شهر رشت هستید و به دنبال بهترین پزشک متخصص زنان و زایمان این شهر برای انجام تنگ کردن واژن با لیزر هستید، پیشنهاد ما خانم دکتر نفیسه مویدنیا است. این پزشک متخصص زنان، زایمان، نازایی و زیبایی، تنگ کردن لیزر با واژن را با مناسب‌ترین هزینه انجام می‌دهد و علاوه بر این، خدمات دیگری مانند تنگ کردن واژن با نخ، پرینورافی، واژینو پلاستی، لابیا پلاستی، سفید کردن واژن و غیره نیز به بیماران خود ارائه می‌دهد‌. امیدواریم از مطالب این مقاله نهایت استفاده را برده‌باشید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.