کد خبر : 23915 / /
/

اتصال پلاگین ووکامرس به نرم افزار حسابداری هلو

 

حمایت از کسب‌وکارهای داخلی، قدمی بسیار مهم در راستای کاهش نرخ بیکاری و کمک به حرکت چرخه اقتصادی کشور است. حمایت از کسب‌وکارها به شکل‌های گوناگونی انجام می‌شود؛ از سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای نوپا گرفته تا طراحی راهکارهایی برای مدیریت کسب‌وکار، همگی جزو فعالیت‌های حمایتی محسوب می‌شوند. گروه محصولات هلو نیز با ارائه راهکارهای آنلاینی همچون افزونه «نیلا» در جهت رشد کسب‌وکارها قدم برمی‌دارد. در همین میان هلو در قالب «بسته‌ی تخصصی هلو برای حمایت از کسب‌وکارها» تخفیف یک‌میلیون تومانی برای این افزونه، پلاگین اتصال ووکامرس به نرم افزار حسابداری در نظر گرفته است تا همه‌ی صاحبان مشاغل بتوانند از این افزونه استفاده کنند.

هلو، همگام با تکنولوژی

گروه محصولات هلو با بیش از 23 سال سابقه فعالیت در حوزه فناوری، طراح و تولیدکننده‌ی یکی از مطرح‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای حسابداری کشور است که در راستای حمایت از اصناف، محصولات و خدمات خود را به‌صورت پیوسته بهبود بخشیده و با ارائه راهکارهای آنلاین در جهت رشد کسب‌وکارها قدم برمی‌دارد. استفاده از نرم‌افزارهای تخصصی هلو و راهکارهایی که توسط شرکت هلو ارائه شده است، خیال شما را از بابت حساب و کتاب و مدیریت کسب‌وکارتان راحت می‌کند.

نیلا، راهکاری برای مدیریت فروشگاه‌های اینترنتی

نیلا افزونه اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم افزار حسابداری هلو برای وردپرس

 نیلا افزونه اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم افزار حسابداری هلو برای وردپرس

با افزایش روزافزون فروشگاه‌های اینترنتی در ایران و استقبال عمومی ‌از خرید آنلاین، تقریبا دیگر کسب‌وکاری پیدا نمی‌شود که فروشگاه آنلاینی برای محصولات خود راه نینداخته باشد؛ فروشندگان حتی اگر دارای بزرگ‌ترین و شیک‌ترین فروشگاه‌های حضوری نیز باشند، حتما بستری را برای فروش اینترنتی محصولات خود راه‌اندازی می‌کنند و بخش بزرگی از فروش و سودشان نیز از طریق همین فروشگاه‌های آنلاین صورت می‌گیرد.

اما هر چه از این فروشگاه اینترنتی استقبال بیشتری به عمل بیاید، رسیدگی به امور فروش از جمله مدیریت انبار و موجودی کالاها و ثبت اطلاعات مشتریان و سفارش‌های آنان، تبدیل به کاری چالش‌برانگیزتر و دشوارتر از قبل می‌شود. فروش محصولات به صورت حضوری و خارج از وب‌سایت و از طرفی تغییر روزانه‌ی قیمت‌ها باعث ایجاد تغییرات پی‌در‌پی در موجودی و قیمت کالاها می‌شود که این موضوع، وجود راهی برای هماهنگ‌سازی اطلاعات موجودی و قیمت کالا را به یک ضرورت تبدیل می‌کند. در این مرحله است که افزونه‌ی نیلا قدم به میان می‌گذارد تا در انجام همه‌ی این امور به کاربران کمک کند. بنابراین نیلا می تواند نیاز شما برای یک پلاگین حسابداری وردپرس را به خوبی برطرف کند.

«نیلا» افزونه‌ای تولیدشده توسط شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو است که دارای راه‌هایی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه برای گرفتن سرنخ فروش و افزایش فروش است. در واقع این افزونه مناسب کسب‌وکارهایی است که می‌خواهند ارتباط با مشتری را یکپارچه کنند. علاوه بر این، برای کسب‌وکارهایی مثل فروشگاه‌ها که به دنبال راهی آسان برای اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم‌افزار حسابداری خود می‌گردند، «نیلا» راهکاری بسیار مناسب است تا بتوانند به‌راحتی تمام سیستم حساب و کتاب خود را یکپارچه کرده و تحلیل کنند.

در صورتی که نیازمند برقراری ارتباط بین وب‌سایت ووکامرس و نرم‌افزار هلو از طریق وب‌سرویس هستید اما دانش کافی برای برنامه‌نویسی و ایجاد این ارتباط بین این دو ابزار را ندارید، می‌توانید از افزونه‌ی نیلا برای هماهنگ‌سازی اطلاعات بین ووکامرس و برنامه‌ی حسابداری هلو استفاده کنید. با نصب افزونه نیلا، هنگامی‌که مشتری مشغول خرید بر روی وب‌سایت است، شما نیازی به ثبت فاکتور فروش در هلو نخواهید داشت، چرا که افزونه نیلا به‌صورت خودکار فاکتور مربوط به هر خرید را در بانک مشخص‌شده توسط شما ثبت می‌کند.

در هر زمانی که سیستم شما که نرم‌افزار هلو بر روی آن نصب است، روشن و به اینترنت متصل باشد، افزونه نیلا با نرم‌افزار حسابداری‌تان ارتباط برقرار کرده و اطلاعات موجود بر روی نرم‌افزارتان به‌روز می‌شود. با استفاده از افزونه نیلا، شما می‌توانید از طریق نرم‌افزار هلو برای محصولات فروشگاه اینترنتی‌تان قیمت فروش تعیین کرده و در صورت تمایل، تخفیف تعریف کنید. نکته مهم این است که شما می‌توانید همسان‌سازی نام، قیمت، موجودی و اطلاعات کالاها بین فروشگاه اینترنتی و نرم‌افزار هلو را در زمان دلخواه فعال یا غیر فعال کنید.

 

امکانات افزونه ارتباط با فروشگاه اینترنتی نیلا عبارت است از:

✓ ‌ارتباط آنلاین و دائمی با هلو (در صورتی که سیستمِ دارای نرم‌افزار هلو، روشن و به اینترنت متصل باشد.)

✓ ‌امکان فعال و یا غیر فعال کردن انتقال کالاها، همسان‌سازی نام، قیمت و موجودی کالاها.

✓ ‌امکان مشخص‌کردن سرفصل‌ها برای هر بانک به صورت جداگانه و برای پرداخت نقدی، جهت ثبت فاکتورها. هر سرفصل به یک درگاه پرداخت در وب‌سایت ووکامرس متصل می‌شود.

✓ ‌امکان ثبت فاکتور و یا سفارش در هلو پس از ثبت سفارش در سایت

✓ ‌امکان ثبت فاکتور به صورت نقدی یا نسیه

✓ ‌قابلیت تعیین قیمت فروش و قیمت تخفیف از سمت هلو برای محصولات سایت

✓ ‌امکان همسان‌سازی موجودی بر اساس فیلدهای جداگانه‌ی عمده‌فروشی، تک‌فروشی و تک‌فروشی با کسر پیش‌فاکتور

✓ ‌امکان ارسال لحظه‌ای اطلاعات یک کالا از سایت به نرم‌افزار هلو با یک کلیک

✓ ‌امکان مشاهده‌ی شماره فاکتور ثبت‌شده برای هر سفارش و امکان ارسال دستی سفارش‌ها از سایت به هلو (پیش از ارسال اتوماتیک)

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.