کد خبر : 24030 / /
/

 

 

در این مقاله به بررسی چند تا از مهم ترین وسایلی که باید حتما در خانه داشته باشید رو به شما معرفی میکنیم و همچنین ایزی خرید رو به شما معرفی میکنیم که به مدت خیلی محدود 60% تخفیف روی تمامی وسایل مورد نیاز خانه زده که میتوانید خرید خود را انجام دهید .

وسایل منزل و دکوری ها می توانند چیدمان منزل شما را دگرگون کنند. در عین حال این جذابیت و زیبایی صرفا برای ظواهر مناسب نیست؛ بلکه به صورت ویژه و تاییدشده ای می تواند روی1 روحیه و حال روانی شما نیز تاثیر به سزایی بگذارد. از این رو شما باید مهم ترین وسایلی که برای هر خانه ای ضروریست را بشناسید تا بتوانید بهترین مدل های بازار را انتخاب کنید. در این صورت دکوراسیون داخلی منزل شما به صورت کاربردی و خاصی در می آید که نگاه همه را به آن میخکوب می کند.

در ایزی خرید چه وسایلی مییتوان برای عید پیدا کرد

اما فراموش نکنید که شما باید به سراغ مدل های باکیفیت بروید تا به صورت دائمی و مداوم بتوانید از آنها استفاده کنید و در عین حال جذابیتشان هم حفظ شود. از این بابت می توانیم فروشگاه ایزی خرید را به شما معرفی کنیم که بیش از 2000 مدل مختلف از مهم ترین وسایل منزل را دارد و کیفیت همه آنها را تضمین می کند. در ادامه به معرفی این محصولات می پردازیم تا بتوانید برای خرید بهتر و به صرفه تر از این فروشگاه اقدام نمایید.

برای مشاوره و راهنمایی قبل از خرید هرگونه وسایل خونه خرید مبل تخت شو ، شاه نشین ، پارتیشن ، خرید ساعت دیواری و ... میتوانید همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید یا به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید . ما 24 ساعته پاسخ گوی شما هستیم . تلفن تماس 09921236048 .

 

کدام دکوری های منزل برای عید مناسب‌اند؟

برای آن که منزلی زیبا با دیزاینی دلچسب داشته باشید، همیشه هم نیازی به هزینه گزاف و خرید المان‌های لوکس نیست. کافی است کمی سلیقه به خرج داده و با چند تغییر جزئی، از خانه خود یک‌ بهشت کوچک بسازید. تغییراتی که ایجاد خواهید کرد، بسته به سلیقه خودتان متغیر خواهد بود. در این قسمت چند مورد از خرید دکوری خانه ، که بر زیبایی و جذابیت دیزاین خانه‌هایتان می‌افزایند را نام برده‌ایم:

مبل تختخواب شو

همیشه یکی از اولین عناصری که به فکر تغییر آن می‌افتیم، مبل‌ها هستند. اما آیا تا به حال به خرید یک مبل تختخواب شو فکر کرده‌اید؟ در گذشته این مبل‌ها با وجود کاربردی بودن، جلوه چندانی نداشتند و تنها به عنوان یک ابزار کارآمد استفاده می‌شدند؛ اما امروزه طراح‌های حرفه‌ای وقت زیادی را صرف طراحی مبل‌ تختخواب شو می‌کنند و به همین دلیل می‌توانید نمونه‌های بسیار زیبا و شیک از آن‌ها را مشاهده کنید.

این مبل‌ها ضمن استفاده به عنوان مبل در نشیمن یا پذیرایی، می‌توانند با گسترش سطح، به عنوان تخت‌خواب نیز مورد استفاده قرار گیرند. از مزیت‌های مبل تختخواب شو می‌توان به کم حجم بودن آن اشاره کرد. به همین دلیل برای خانه‌هایی که فضای کمی داشته و امکان قرار دادن مبل و تخت را در کنار هم ندارند، انتخاب بسیار مناسبی است. سایت ایزی خرید متنوع‌ترین مرجع مبل تختخواب شو است که می‌توانید به آن مراجعه کنید.

ساعت دیواری

خرید ساعت دیواری ، یکی از مهم ترین وسایلی که باید در هر خانه ای موجود باشد، ساعت دیواری یا ایستاده است. ساعت ها در انواع و اقسام مدل ها در بازار موجود می باشند و شما می توانید متناسب با فضا و نیازی که دارید، بهترین طرح را انتخاب کنید. در فروشگاه ایزی خرید نیز می توانید پرفروش ترین ساعت ها را ببینید و بهترین مدل را برای منزل خود بخرید. در این زمینه کارشناسان ما چند نکته کلی و مهم را بیان کرده اند که در خرید بهتر شما می توانند کمک کننده باشند.

برای مشاوره و راهنمایی قبل از خرید هرگونه وسایل خونه مبل تخت شو ، شاه نشین ، پارتیشن ، خرید ساعت دیواری و ... میتوانید همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید یا به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید . ما 24 ساعته پاسخ گوی شما هستیم . تلفن تماس 09921236048 .

 در این مقاله به بررسی مهم ترین وسایلی که میتوانید برای عید خریداری کنید را معرفی کنیم و همچنین به معرفی ایزی خرید میپردازیم که بهترین و بزرگترین فروشگاه فروش لوازم دکوری در ایران هست که میتوانید تمامی این وسایل را به مدت محدود تا 60% تخفیف خریداری کنید .

برای عید چی بخریم؟

زمستان که به نیمه برسد و بهار از کمی دورتر برای زمین دست تکان دهد، همه ما ایرانی‌ها هر جای دنیا هم که باشیم، دست به زانوها گرفته و برای خانه‌تکانی بلند می‌شویم. سری به خاطرات کودکی‌تان بزنید! قطعاً تصاویر تکاپوی مادرها و مادربزرگ‌ها برای نو کردن خانه و برق انداختن آن را به خاطر می‌آورید. این سنت دیرینه قرن‌هاست که همراه ما به سمت آینده در حرکت بوده و نسل به نسل منتقل می‌شود. البته قسمت هیجان‌انگیز خانه‌تکانی که اغلب خانم‌ها را به وجد می‌آورد، خریدن وسایل و اسباب نو است؛ اما این سوال که «برای عید چی بخریم»، به دغدغه بزرگی تبدیل شده که در این مطلب قصد داریم به آن پاسخ دهیم. همراه ما باشید تا چند ایده ناب و کم‌هزینه برای ایجاد تغییرات اساسی در خانه را مرور کنیم.

برای مشاوره و راهنمایی قبل از خرید هرگونه وسایل خونه ، خرید مبل تخت شو ، شاه نشین ، پارتیشن ، خرید ساعت دیواری و ... میتوانید همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید یا به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید . ما 24 ساعته پاسخ گوی شما هستیم . تلفن تماس 09921236048 .

 

برچسب ها : عید نوروز,عید,دکوری,خانه,ایزی خرید

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.