کد خبر : 24077 / /
/

اگر به دنبال یک صرافی معتبر برای حواله دلار استرالیا هستید و می‌خواهید با اطمینان و بی‌دردسر پول خود را انتقال دهید، رُزکپ همراه شماست. هنگامی که به این صرافی اعتماد کنید، می‌توانید با سرعت زیاد هر مبلغی که در نظر دارید را به کشور استرالیا انتقال دهید و یک حواله امن و عالی داشته باشید. کارکنان و کارشناسان رزکپ باتجربه بوده و هوشمند عمل می‌کنند؛ بنابراین، می‌توانید با اطمینان خاطر از خدماتی بی نظیر بهره‌مند شوید.

آشنایی با رُزکپ

این صرافی را می‌توان از بهترین صرافی‌هایی دانست که به‌صورت تخصصی حواله دلار استرالیا انجام می‌دهد. رُزکپ از کشور استرالیا مجوز رسمی دارد و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌کند. این صرافی در چارچوب قوانین ملی و بین المللی و با رعایت کلیه ی شرایط و ضوابط حرفه ای نقل و انتقال پول را برای مشتریان خود فراهم می آورد. چنانچه قصد تحصیل در استرالیا را دارید و یا برای مهاجرت استرالیا را انتخاب کرده اید، رزکپ با ارائه خدمات درجه یک، حواله‌ای امن، راحت و سریع را برای شما میسر می کند.

از ویژگی‌های این صرافی می‌توان به بدون کارمزد بودن آن اشاره کرد که اهمیت زیادی دارد. درواقع شما می‌توانید بدون هیچ هزینه مخفی و با کارمزد صفر، از حوله خود لذت ببرید. همچنین رُزکپ برای حواله دلار استرالیا خدمات ۲۴/۷ ارائه می‌کند!

۲۴/۷ به این معناست که در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز شما می‌توانید از این صرافی کمک بگیرید و از خدمات آن بهره‌مند شوید. نرخ آن نیز رقابتی است که از مهم‌ترین مزایای صرافی رزکپ به شمار می‌رود. پرداخت سریع آن هم باعث صرفه‌جویی در وقت مشتری می‌شود و او را به روند حواله دلگرم می‌کند. در پایان نیز رزکپ با ارائه آفرهای ویژه روزانه این امکان را ایجاد می‌کند که شما با قیمتی مقرون‌به‌صرفه کارهای خود را انجام دهید!

حواله دلار استرالیا

مراحل حواله دلار به استرالیا

برای اینکه بتوانید به‌راحتی ارسال حواله دلار استرالیا را انجام دهید، باید مراحلی را طی کنید. این مراحل به شرح زیر است:

ثبت‌نام

مرحله اول، ثبت‌نام است که شما باید برای حواله دلار حتماً انجام دهید. چند دقیقه وقت بگذارید و در صرافی رزکپ ثبت‌نام کنید. برای این کار کافی به صفحه ی ثبت نام رزکپ به ادرس https://www.rosecap.com.au/signup مراجعه کنید.

احراز هویت و تایید مدارک

در این مرحله، باید حساب کاربری خود را تأیید کنید، پس دوباره لحظاتی را به این کار اختصاص دهید. با توجه به قوانین ضدپولشویی، تمامی اشخاص بایستی قبل از هرچیزی احراز هویت شوند. شما برای اینکار نیاز به پاسپورت و سایر مدارک مثبته جهت احراز هویت و احراز سکونت خواهید بود.

انتقال مبلغ

حالا می‌توانید مبلغ خود را انتقال دهید. پس از آن باید تصویر انتقال را برای تیم پشتیبانی ارسال کنید. زمانی که دریافت وجه با موفقیت انجام شد، فرایند پروسه انتقال حواله دلار استرالیا به بانک مقصد آغاز می‌شود.

حواله پول به استرالیا چه انواعی دارد؟

شما برای اینکه به استرالیا دلار حواله کنید، چند راه دارید:

  1. حواله سفید شرکتی

از طریق این روش شما می‌توانید به حساب کسی که در استرالیا حضور دارد پول واریز کنید، او نیز می‌تواند با مراجعه به بانک پول خود را دریافت کند.

  1. دریافت نقدی

فقط میتوان به صورت حضوری وجه را دریافت کرد.

  1. حواله وسترن یونیون

وسترن یونیون (westernunion) از سیستم‌های مالی آنلاین بوده که سرعت تراکنش‌های بین‌المللی را افزایش می‌دهد. شما می‌توانید برای ارسال حواله با استفاده از وسترن یونیون فقط مشخصات شخص دریافت‌کننده، مبلغ حواله، نام و نام خانوادگی پاسپورتی دریافت‌کننده، کشور مقصد دریافت‌کننده و نوع ارز را مشخص کنید. به‌این‌ترتیب در کمتر از چند ساعت حواله دلار استرالیا انجام می‌شود!

زمان انتقال پول

انتقال پول زمان دقیق و مشخصی ندارد و همه زمانی که باید صرف شود به ارز سپرده‌گذاری یا خریداری شده، بانک موردنظر و حجم تراکنش بستگی دارد. همچنین اگر نیاز به انتقال ارزهای اصلی مانند AUD، NZD، GBP، USD یا EUR دارید، صرافی رزکپ پرداخت را در همان روز پردازش می‌کند.

بنابراین، وجوه باید در همان روز کاری با بانک ذی‌نفع تسویه شود. باتوجه‌به موارد گفته شده، به‌صورت تقریبی ممکن است مبلغ شما تا ۴۸ ساعت کاری توسط بانک قابل برداشت باشد. البته رزکپ آماده است تا اگر نیاز دارید که وجه ارسالی در تاریخ مشخصی به مقصد ارسال شود، اقدامات لازم را انجام دهد؛ با این‌حال مسئولیتی هم در قبال تاخیر‌های ناشی از بانک‌های واسطه یا بانک مقصد ندارد.

قیمت دلار استرالیا

بانک‌های استرالیا برای حواله دلار

شما می‌توانید به بسیاری از بانک‌های استرالیا حواله ارسال کنید. برای این کار هم نیاز است که مراحل ذکر شده را به ترتیب انجام دهید. بعضی از بانک‌هایی که رزکپ برای حواله دلار استرالیا معرفی می‌کند، عبارت هستند از:

  • Ubank           
  • Adelaide Bank        
  • AMP  
  • ANZ   
  • Australian Military Bank
  • Australian Unity     
  • Bank Australia        
  • Bank First    
  • Bank of Melbourne           
  • Bank of us
  • Bank SA
  • BankVIC       
  • Bankwest
  • BCU
  • BDCU Alliance Bank

اهمیت ارزش دلار استرالیا در ایران

حواله دلار استرالیا ممکن است به دلیل مهاجرت، هزینه‌های کاری یا تجارت انجام شود؛ به همین دلیل این دلار در ایران از ارزش زیادی برخوردار است. با اینکه به دلیل وجود تحریم‌ها سال‌هاست که روابط ایران و استرالیا در تجارت خدشه‌دار شده، اما از سال ۲۰۱۵ در حال افزایش است.

تا جایی که حتی میزان صادرات ایران به استرالیا در سال ۲۰۱۶ حدود ۸۶ میلیون دلار حدود ۸۰ میلیون دلار بوده است. به دلیل اهمیتی که روابط تجاری بین ایران و استرالیا دارد، تغییرات قیمت دلار استرالیا برای بسیاری از تجار ایرانی مهم است. در تاریخ نگارش این مطلب (۱۶ آذر ۱۴۰۱) قیمت دلار استرالیا حدود 23,500 است.

حواله دلار استرالیا

کلام آخر

حالا که با نحوه حواله دلار استرالیا آشنا شدید، به شما پیشنهاد می‌کنیم برای داشتن یک انتقال پول مناسب به صرافی رزکپ مراجعه کنید. همان‌طور که گفته شد، این صرافی به دلیل در اختیار داشتن مجوزات رسمی از کشور استرالیا بهترین صرافی برای حواله دلار به استرالیاست و خدمات بسیار خوبی نیز به مشتریان خود ارائه می‌کند. پشتیبانی ۲۴ ساعته و بدون کارمزد بودن حواله از مهم‌ترین خدمات تیم رزکپ است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد استرالیا، تحصیل و یا مهاجرت به استرالیا، و آخرین اخبار و تازه های استرالیا میتوانید به بلاگ رزکپ به آدرس https://rosecap.com.au/fa/mag مراجعه نمایید. همچنین برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت این صرافی مراجعه کرده و با کارشناسان ماهر و کاربلد رزکپ در تماس باشید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.