کد خبر : 24248 / /
/

 

 

استاپر های لاستیکی یکی از اجزا جدا نشدنی پارکینگ های خودرو هستند این محصولات از لاستیک های بازیافتی ساخته شده است. در برابر ضربه، فشار، رطوبت، تغییرات دما و ... دوام و کیفیت بالایی دارد. بنابراین خرید استاپر لاستیکی خودرو به منظور صدمه ندیدن خودرو های پارکینگ میتواند بسیار کارآمد بوده و نقش کلیدی را ایفا نماید.

این موانع می توانند ترافیک را در پارکینگ های عمومی، پارکینگ ها و مناطق تجاری کنترل کنند. استاپر در واقع به معنا یک فرمان و هشدار به رانندگان در پارکینگ برای توقف خودرو هایشان است.

به این ترتیب به رانندگان کمک می کند تا در هنگام پارک خودرو محدودیت های فضای پارک را در نظر داشته باشند. همچنین به دیوار، پنجره، سکو و سایر خودروهای پارک شده برخورد نکنید. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع هستید، ما را در زیر دنبال کنید.

 

 

اهمیت استفاده از استاپر لاستیکی خودرو لاستیکی در پارکینگ

 

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چه نیازی به استفاده از استاپر در پارکینگ است. این محصول برای جلوگیری از برخورد سپر خودرو به دیوار و حفظ فاصله ایمن بین دو خودرو در پارکینگ استفاده می شود. در این قسمت به اهمیت و ضرورت استفاده از درپوش لاستیکی اشاره می کنیم:

مراقبت صحیح از خودرو با استاپر لاستیکی

 

یکی از گلایه های اصلی رانندگان این است که خودروی آنها در پارکینگ با خودروی دیگری برخورد کرده و آسیب دیده است. به این ترتیب استفاده از استاپ خودرو می تواند احتمال بروز چنین شرایطی را به حداقل برساند و محافظت خوبی از خودرو در پارکینگ ایجاد کند.

5

 

قیمت استاپر لاستیکی خودرو

قیمت استاپر لاستیکی خودرو یکی از مسائل مهمی است که اغلب خریداران جویای آن هستند. لازم است اشاره کنیم که این محصول با توجه نیاز و فضای پارکینگ موردنظر انتخاب می‌شود. به این ترتیب استاپرها دارای قیمت‌های متفاوتی هستند.

عوامل گوناگونی در تعیین قیمت این محصول نقش دارند. طول و عرض استاپر و کیفیت آن از مهم‌ترین فاکتورهای اثرگذار بر قیمت استاپر لاستیکی خودرو است. همچنین ارتفاع استاپر نیز که بر اساس فضای داخل پارکینگ انتخاب می‌شود، می‌تواند بر قیمت نهایی آن تاثیرگذار باشد.

 با طراحی و نصب یک استاپر لاستیکی در انتهای فضای پارک، راننده سعی می کند در فضای مشخص شده پارک کند. ارتفاع درپوش کاملاً کامل بوده و از داخل خودرو و از آینه به راحتی قابل مشاهده است. راننده همچنین می تواند خودرو را در پارکینگ پارک کند. محل مشخص شده و آسیبی به خودروهای اطراف و دیوارهای پارکینگ وارد نشود.

 

 

مزایای استاپر ها

 

استاپر لاستیکی خودرو محصولی بادوام و بادوام است که خاصیت ارتجاعی دارد.

این محصول با استفاده از پیچ های استیل ضد زنگ و رولپلاک های مخصوص به راحتی بر روی زمین نصب می شود و از مزایای آن بهره می برد.

این محصول  بسیار شفاف و روشن هستند و با نوارهای شب رنگی که برای هشدار طراحی شده اند، حتی در تاریکی شب نیز دید بالایی دارند.

این محصول دارای استحکام بالا و مقاومت بالایی در برابر تغییراتی است که ممکن است در شرایط نامساعد محیطی مانند برف و باران، نور خورشید، نشت روغن روی خودروها، عوامل فرسایش و موارد دیگر رخ دهد.

درپوش های لاستیکی محبوبیت بیشتری نسبت به درپوش های بتنی دارند. زیرا به دلیل انعطاف پذیری انعطاف پذیر است و با برخورد چرخ های خودرو به آن خم نمی شود. و شمع سیمان گاهی توسط لاستیک شکسته و خرد می شود.

 

6

نحوه نصب

درزگیر لاستیکی خودروها در پارکینگ در پارکینگ و در فاصله متری از دیوار قرار می گیرد. این محصول با استفاده از پیچ های ساخته شده از فولاد ضد زنگ و صفحات و رولپلاک های مخصوص فولادی مونتاژ و کار می کند و پس از نصب بر روی درپوش پیچ از درپوش دایره ای استفاده می شود. این عملکرد می تواند با پنهان کردن قطعات و اجزای کاور به زیبایی ظاهری و زیباتر جلوه دادن فضای داخلی پارکینگ کمک زیادی کند.

وقتی ماشین پارک است، وقتی لاستیک به سپر برخورد می کند، ماشین می ایستد و به سمت ماشین های دیگر یا دیوار حرکت نمی کند. صفحات لاستیکی به صورت جفت تهیه می شوند و یکی از آنها روی هر لاستیک قرار می گیرد.

مواد اولیه به کار رفته در این محصول به گونه ای است که به راحتی می توان از آن در داخل و خارج از منزل استفاده کرد و سلامت آن را تضمین کرد. همچنین به دلیل استحکام و کیفیت مواد اولیه ای که در ساخت شمع ها استفاده می شود، به راحتی شل نمی شوند و برای مدت طولانی سالم می مانند.

رنگ درپوش لاستیکی خودرو بسیار محدود بوده و با توجه به فضای پارک مورد نظر انتخاب می شود. علاوه بر این، برای تعیین مقدار آن می توان از عملکرد رنگ شب در درپوش لاستیکی استفاده کرد. بنابراین اگر تمام اضلاع چوب پنبه شب رنگ باشد این امر می تواند در تعیین قیمت این محصول موثر باشد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.