کد خبر : 24271 / /
/

این روزها با توجه به وضعیت اقتصادی و شرایط جامعه، تا حدی قدرت مردم برای خریدهای کالای گران قیمت کاهش پیدا کرده است و بیشتر مردم تمایل دارند تا به صورت اقساط کالای مورد نظر خود را تهیه کنند.

لپ تاپ نیز یکی از وسیله‌هایی است که از این قاعده مستثنی نیست و بیشتر افراد علاقمند هستند تا بتوانند آن را به صورت قسطی تهیه کنند!

بانک رفاه شرایط ویژه‌ای را ایجاد کرده ‌است که می‌توانید با این شرایط به سادگی و بدون دردسر صاحب لپ تاپ شوید. در ادامه شرایط ویژه برای خرید لپ تاپ از بانک رفاه در طرح رفاه کالا را بیان می‌کنیم.

 

ساده ترین روش خرید اقساط لپ تاپ

بانک رفاه نام آشنایی برای تمام مردم ایران است و قطعا از اعتبار کافی نزد آن‌ها برخوردار است. در زمینه خرید اقساط لپ تاپ و محصولات دیجیتال بانک رفاه در حال حاضر تنها فروشگاه آی تی هوم را به رسمت می‌شناسد و شما می‌توانید با خیال راحت نسبت به خرید لپ تاپ از این فروشگاه اقدام کنید.

مزایای خرید لپ تاپ قسطی از بانک رفاه

برای افرادی که نمی‌توانند تمام هزینه لپ تاپ را در زمان خرید را پرداخت کنند، استفاده از این طرح بهترین راهکار خواهد بود که مزایای بسیاری برای مشتری نیز در نظر گرفته شده‌است که به شرح زیر می‌باشد:

  • دریافت وام 100 میلیون تومانی

سقف خرید لپ تاپ برای شما مبلغ 100 میلیون تومان خواهد بود و شما می‌توانید وابسته به انجام اعتبار سنجی خود لپ تاپی به این ارزش خریداری کنید.

  • پرداخت سود فقط به میزان 4 درصد

با انتخاب طرح رفاه کالا برای خرید لپ تاپ، علاوه بر این که قیمت دستگاه نسبت به سایر فروشگاه‌ها کمتر است، سود نهایی برای پرداخت هزینه‌ی لپ تاپ نیز بسیار اندک و تنها 4 درصد است!

  • تحویل لپ تاپ تنها در 2 تا 3 روز کاری

تنها در 2 تا 3 روز کاری تکلیف شما برای خرید لپ تاپ و اقساط آن مشخص خواهد شد و دردسری برای خرید نخواهید داشت. همچنین در تمام مراحل پرداخت اقساط، مستقیما با بانک رفاه طرف هستید که هم از نظر اعتبار بانک خیالتان راحت خواهد بود، هم از نظر کالای خریداری شده!

  • امکان مشخص کردن تعداد اقساط به دلخواه شما

بسته به نوع لپ تاپی که انتخاب می‌کند و اعتبارسنجی شما در بانک رفاه، می‌توانید اقساط را تا 12 ماه پرداخت کنید.

  •  تنوع بالا در خرید و انتخاب لپ تاپ

تنوع لپ تاپ هایی که می‌توانید انتخاب و خریداری کنید بسیار زیاد است و امکان انتخاب در بین مدل‌های مختلف لپ تاپ ایسوس، لنوو، اپل، ایسر ، HP و... وجود دارد.همچنین با خرید لپ تاپ در طرح رفاه کالا، تا مدت‌ها می‌توانید از خدمات پس از فروش توسط مشاوران مجموعه آی تی هوم استفاده کنید و گارانتی معتبر نیز شامل حال شما خواهد شد.

خرید قسطی لپ تاپ

شرایط خرید قسطی لپ تاپ با استفاده از این طرح بسیار راحت است و می‌توانید بدون دردسر لپ تاپ مورد نظر خود را خریداری کنید.فرقی نمی‌کند برای چه کاربری قصد خرید لپ تاپ را دارید با این طرح می‌توانید مناسب ترین مورد را انتخاب و با خیالی آسوده خریداری کنید.

همچنین دیگر لازم نیست تا از بابت نوسانات دلار و بالا رفتن قیمت لپ تاپ نگرانی داشته باشید، چراکه لپ تاپ را با بهترین شرایط و قیمت روز خریداری خواهید کرد و بدون هیچگونه نگرانی اقساط آن را پرداخت می‌کنید.

شرایط خرید قسطی لپ تاپ از بانک رفاه

برای برخورداری از این مزایا و خرید لپ تاپ نیز کافی است تا مطابق با روش زیر عمل کرده و کالای خود را خریداری کنید.

1.وارد سایت آی تی هوم شوید و لپ تاپ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

2.در قسمت پرداخت، گزینه‌ی وام رفاه را انتخاب کنید و پیش فاکتور خود را دریافت کنید.

3.با پیش فاکتور به نزدیک ترین شعبه ی بانک رفاه مراجعه کرده، اعتبار سنجی خود را انجام دهید و پس از دریافت نتیجه اعتبار سنجی بین 1 تا 2 روز کاری لپ تاپ خود را دریافت کنید. بدون دردسر و بدون پیش پرداخت!

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.