کد خبر : 24292 / /
/

رایگان تبلیغ کنید/جشنواره رپورتاژ رایگان اقتصاد خوب؛

 

 
شبکه خبری اقتصاد خوب در راستای همراهی با کسب و کارهای آسیب دیده در ماه‌های اخیر جشنواره رپورتاژ رایگان خود را با عنوان برای کاسب ایرانی برگزار می‌کند.؛

سیندخت: شبکه خبری (اقتصاد خوب) بابرپایی “جشنواره رپرتاژ آگهی” به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا نوشت: اقتصاد بحران زده‌ای که از سد کرونا با ورشکستگی گذر کرد، ماه‌هاست که به دلیل تشدید تحریم‌های ظالمانه، اختلالات اینترنتی، گرانی، تورم افسار گسیخته و .. دچار کسادی شده و همانند مصیبتی جدید بر سر زنان و مردان ایرانی آوار شده است.

به همین دلیل شبکه خبری “اقتصاد خوب” در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و اقتصادی که دارد، در قالب جشنواره‌ (رپورتاژ یلدا) شرایطی را برای صاحبان مشاغل ریز و درشت به ویژه کسب و کارهای خانگی و اینترنتی فراهم کرده تا برای معرفی و تبلیغ کالاها و خدماتشان در جشنواره‌ (رپورتاژ یلدا) از خدمات صددر صد رایگان برای رونق و اعتبار بخشی به کسب و کارشان استفاده کنند.

علاقه‌مندان تا پایان آذر ماه فرصت دارند با مراجعه به آدرس https://eghtesadekhoob.ir/reportage و یا کلیک بر روی گزینه (رپورتاژ یلدا)، کسب و کار خودشان را به طور رایگان به مخاطبان معرفی کنند.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.