کد خبر : 24325 / /
/

در این مقاله به یکی از ابزارهای خدمات مدرن سایت و کسب و کار می پردازیم یکی از اینها طراحی کاتالوگ دیجیتال می باشد...

 

کاتالوگ دیجیتال چیست؟

طراحی کاتالوگ دیجیتال ابزارهای آنلاینی هستند که به صاحبان برند و کارمندان آنها اجازه می دهند داده های محصول به روز شده و دسترسی آسان را داشته باشند. همه محصولات و خدمات برند را در بر می گیرد و حتی با هزاران محصول باید به راحتی بتوان آن را پیمایش کرد. 

با این حال، صاحبان برند و کارمندان تنها ذینفعانی نیستند که نیاز به دسترسی به داده های محصول دارند. مشتریان باید بتوانند محصولات را تنها با چند کلیک پیدا کنند و به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

به لطف طراحی کاتالوگ دیجیتال، مشتریان می توانند به راحتی داده های محصول خاص مانند توضیحات، قیمت و عکس ها را تنها در چند ثانیه پیدا کنند. این به آن‌ها کمک می‌کند تا تجربه‌ای جذاب‌تر داشته باشند و احتمال بیشتری برای تکمیل خرید خود داشته باشند. کسب و کارها باید همواره به روز باشند و نیاز مشتری خود را درک کنند داشتن یک طراحی سایت فروشگاهی با جلوه زیبا و امکانات مدرن مشتریان را به سمت خود جذب می کند. 

 

چرا استفاده از کاتالوگ های دیجیتال در تجارت الکترونیک مفید است؟

برای سال‌ها، تقاضا برای گزینه‌های خرید سازگار، آسان و راحت افزایش یافته است. شرکت ها به تدریج فروشگاه های فیزیکی را به نفع فروشگاه های تجارت الکترونیک مقرون به صرفه تر تعطیل می کنند. شرایط کرونا وضعیتی بود که به بسیاری از بازارها را به فکر وا داشت که  انتخاب گزینه آنلاین شدن و به روز بودن را در برنامه های خود قرار دهند تا بتوانند در همه شرایط مشتریان خود را  داشته باشند.

همه چیز دیجیتالی می شود، و همچنین کاتالوگ محصولات. خرده‌فروشان باید با روندها همراه باشند و کاتالوگ‌ محصولات دیجیتال را راه‌اندازی کنند تا تجربیات خرید جذابی را به مشتریان بالقوه ارائه دهند، زیرا مردم بیشتر به صورت دیجیتالی خرید می‌کنند.

 مزایای کلیدی کاتالوگ های دیجیتال

دسترسی بیشتر

مشتریان چه در حال خرید یک میز ناهارخوری جدید باشند یا یک صفحه موسیقی، به جستجوی آنلاین اطلاعات عادت دارند. 

اگر می‌خواهید یک سبد کالای تجارت الکترونیک قوی ایجاد کنید تا با عادات آنها مطابقت داشته باشد، باید اطمینان حاصل کنید که محصولات به صورت آنلاین در دسترس هستند. 

از آنجایی که همه از چندین دستگاه استفاده می کنند، بسیار مهم است که کاتالوگ های آنلاین را روی هر تلفن هوشمند یا تبلت و همچنین رایانه رومیزی در دسترس قرار دهید. 

این نوع سازگاری بین پلتفرمی چیزی است که کاتالوگ های دیجیتال را در بازار امروز متمایز می کند. از هر مرورگر و دستگاهی می توان به آنها دسترسی داشت. 

علاوه بر این، می توانید کاتالوگ های دیجیتال را از طریق هر رسانه ای که می خواهید، از جمله وب سایت، نمایه های رسانه های اجتماعی، وبلاگ، تبلیغات و ایمیل خود، تبلیغ کنید. 

 

داده های ساختار یافته تر محصول 

یک کاتالوگ محصولات دیجیتال به خوبی سازماندهی شده و آموزنده به شما کمک می کند تا به یک رهبر بازار تبدیل شوید و با مشتریان خود اعتماد کنید. 

خریداران اطلاعات مورد نیاز خود را به سرعت با یک کاتالوگ دیجیتالی تمیز و ساختار یافته پیدا می کنند. اگر کاتالوگ بزرگی با دسته ها و مقالات متعدد دارید، باید فهرستی از مطالب ایجاد کنید و اجازه جستجوی متن را بدهید تا مشتریان شما بتوانند به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند. 

به روز رسانی اطلاعات محصول در هر لحظه

اگر شرکت شما هنوز از یک کاتالوگ چاپی استفاده می کند، احتمالاً با این مشکل دارید که تغییر آن چقدر گران و ناخوشایند است.

حتی کمی تعدیل، مانند تغییر قیمت یا در دسترس بودن یک محصول در رنگ یا طرح متفاوت، ممکن است آزاردهنده باشد.

معمولاً باید از طریق تلفن یا ایمیل تغییرات را به مصرف کنندگان خود بازتولید کرده یا به صورت دستی به آنها اطلاع دهید.

کاتالوگ های دیجیتال این موضوع را به گذشته تبدیل می کنند. توضیحات محصول، عکس ها، قیمت و هر چیزی که می خواهید را تنها با چند کلیک به روز کنید. داده های شما در زمان واقعی و به روشی بسیار ساده در دسترس قرار می گیرند. 

محصولات را از نظر بصری جذاب کنید

برندها ممکن است با اجرای کاتالوگ های دیجیتال، محصولات خود را به خلاقانه ترین و جذاب ترین شکل ممکن تبلیغ کنند. 

مردم اغلب توسط عناصر بصری هدایت می شوند . کاتالوهای دیجیتال به شما امکان می دهند عکس ها، فیلم ها، گرافیک ها و سایر اجزای تعاملی با کیفیت بالا را به ارائه محصول خود اضافه کنید. 

در نتیجه، مشتریان درک کاملی از محصول شما خواهند داشت و تمایل بیشتری به خرید دارند.

در زمان و هزینه صرفه جویی کنید

کاتالوگ های کاغذی بسیار گران هستند. سازماندهی فرآیندهای چاپ، حمل و نقل و سایر فرآیندهای همراه پیچیده است و بسیاری از سهامداران را درگیر می کند که باید بپردازید. علاوه بر این، همه اینها ممکن است زمان زیادی را ببرد. ‌

پیاده‌سازی کاتالوگ محصولات تجارت الکترونیک می‌تواند به شما کمک کند تا زمان و پول تلف شده را حذف کنید. تنها کاری که اکنون باید انجام دهید این است که وقتی آن را به صورت آنلاین دارید، آن را برای مشتریان خود تبلیغ کنید. 

شما می توانید کمپین های ایمیلی، تبلیغات و سایر کمپین های تبلیغاتی را برای دعوت مشتریان به وب سایت خود، جایی که کاتالوگ شما منتشر می شود، انجام دهید. 

منتظر چاپ بعدی باشید، کاتالوگ خود را در زمان واقعی به‌روزرسانی کنید .

کلام پایانی

تغییرات دیجیتال در اطراف ما در حال رخ دادن است، و کاتالوگ های دیجیتال اینجا هستند تا به سازمان ها در صرفه جویی در هزینه، بهبود عملیات، افزایش فروش و انجام کارهای بیشتر با استفاده از فناوری های جدید کمک کنند.

‌در تجارت الکترونیک، کاتالوگ های دیجیتال ممکن است یک نقطه تماس کلیدی در تجربه کاربر باشد. اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما تجربه مثبتی دارند، زیرا یک کاتالوگ منظم ابزاری است که بهترین ویژگی های اقلام شما را به نمایش می گذارد و به مشتریان در تصمیم گیری سریعتر کمک می کند.

‌کاتالوگ های با ساختار خوب از داده های عالی پشتیبانی می کنند تا در چند ثانیه به کاتالوگ دیجیتال خود را بیابید.

ما در این مقاله سعی تا شما را با دیجیتال کردن محصولتان در قالب طراحی کاتالوگ دیجیتال بیشتر آشنا کنیم تا تحولی را در کسب و کار خودتان ایجاد نمایید ما برای بروز کردن کسب و کارتان شرکت وب نگاران پارسه را به شما پیشنهاد می کنیم جهت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید 02166928787-02166928040-02166124149

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.